Gå til innhold

Samme båt som meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

er det mange her som er har samme situasjon som meg og ikke har fast jobb, men ønsker seg fast jobb…

er rimelig desperat for at jeg ikke har fast jobb

kommer meg til intervju de får et godt inntrykk og de ringer ref, men så er d alltid noen andre som har mer utdanning og erfaring enn meg…noe som er forståelig.

vil bare klare å slå igjennom engang for å fast jobb… 

Anonymkode: daa54...941

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken bransjer/felter???

Anonymkode: 5d6ee...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontorfag/ kontor og administrasjon 

Hilsen tråds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i samme situasjon som deg før. Da jobbet jeg mye for bemanningsbyråer for ikke å gå uten jobb. Til slutt fikk jeg faktisk en fast jobb via bemanningsbyrået jeg hadde vært vikar for.

Men det var hardt tidligere med stadige søknader, intervjuer og usikkerhet rundt når jeg hadde jobb og når jeg ikke hadde jobb…

Ikke gi opp!

Anonymkode: f8a88...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon som deg. Har en 40% fast stilling i en barnehage, og 10% i en ferskvareavdeling. Så noe har jeg heldigvis fast, og jeg har alltid fått mange tilbud om vakter. 

Akkurat nå må jeg ta vare på meg selv, og komme meg på beina igjen helsemessig, så det tar tid. Det er utrolig frustrerende merker jeg, for jeg vil så gjerne jobbe. 

I tillegg måtte jeg søke permisjon fra studiet mitt.

Håper på sikt og kunne ha en jobb der jeg får brukt hodet mer enn kroppen, for det er der jeg føler kapasiteten er størst...

I forhold til å få fast jobb så kommer det jo an på arbeidsmarkedet. Dette var en av grunnene til at jeg valgte å bli kokk. Det er ikke vanskelig å få jobb.

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å holde motet oppe, men det er vanskelig… iallfall når du har vært på intervju og den vente fasen så blir du oppringt og du er ikke den de tilbyr jobben.. 

Prøver å ikke gi opp og fortsetter å søke, men ikke lett prosess😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i samme situasjon. Vanskelig å ikke ta det personlig når man søker i flere år. Har utdannelse også.

Anonymkode: 659e8...f73

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...