AnonymBruker Skrevet 31. oktober #21 Del Skrevet 31. oktober Sjekk om du kan hente ut dokumentasjon på tidligere arbeidsforhold på mitt NAV. Usikker på hvor langt tilbake det går der. Anonymkode: 5c69f...295 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #22 Del Skrevet 1. november Jeg har aldri bedt om eller fått attester fra tidligere arbeidsgivere, og heller aldri blitt spurt om det. Men jeg får innimellom spørsmål om jeg kan lage attest for yngre, tidligere ansatte som trenger det i forbindelse med jobbsøking. Men har du ikke jobbet de siste 13 årene? Anonymkode: 0dee5...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #23 Del Skrevet 1. november Noen sjekker alt, andre ingenting Anonymkode: f3cb6...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #24 Del Skrevet 1. november Tok litt inspirasjon fra dette innleget. Har kontaktet samtlige tidligere plasser jeg har jobbet for (å ikke fått attest fra). Samtlige dvs 4 forkjellige arbeidsplasser har enten sendt eller lovet at de skal fikse attest å dette i løpet av dagen jeg sendte mail og ba om dette. Så ts det er neppe for sent. Anonymkode: 54037...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #25 Del Skrevet 2. november Ble ikke spurt om verken vitnemål fra master, attester eller referanser. Anonymkode: 10357...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå