AnonymBruker Skrevet 25. oktober #21 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (57 minutter siden): TS her. I mitt forhold bedriver vi ikke med slike unnskyldninger- og det er selfølgelig lov å ikke ha lyst på sex. For all del! Poenget mitt var bare at om det faktisk er hodepine som er problemet, så kan sex hjelpe. Har opplevd det flere ganger nå - og jeg har migrene. Anonymkode: 59db0...08f Oi, mener du seriøst at sex hjelper migrenen din? Så kjekt da!😊 Jeg har prøvd å ha sex med begynnende migrene og fy faen, det gjør jeg aldri igjen for det var forferdelig etterpå. Anonymkode: 9039c...527 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #22 Del Skrevet 25. oktober Når jeg har migrene klarer jeg ikke å se, jeg kastet opp og bare bevege hode er grusomt. Du skriver altså når du har migrene så er det sex som gjelder? Jeg har kroniskmigrene, ikke en nevrolog som har sagt at dette er kuren. Det var synd, nesten 10 pr bortkastet da, kunne jo vært frisk Eller vent, har jo egentlig hatt sex i løpet av disse årene 🤔 Anonymkode: cbdde...877 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #23 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her. I mitt forhold bedriver vi ikke med slike unnskyldninger- og det er selfølgelig lov å ikke ha lyst på sex. For all del! Poenget mitt var bare at om det faktisk er hodepine som er problemet, så kan sex hjelpe. Har opplevd det flere ganger nå - og jeg har migrene. Anonymkode: 59db0...08f Fint for deg. Jeg sliter også både med hodepine og migrene av varierende grad. Hvis jeg presser meg for langt så får jeg så sterke smerter at jeg spyr… Mye bedre at jeg tar Paracet og hviler. Neste dag (eller hvis jeg er heldig bare timer senere) kan jeg heller være leken i senga uten plager og smerter (og fare for oppkast). Anonymkode: 7c398...8e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #24 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her. I mitt forhold bedriver vi ikke med slike unnskyldninger- og det er selfølgelig lov å ikke ha lyst på sex. For all del! Poenget mitt var bare at om det faktisk er hodepine som er problemet, så kan sex hjelpe. Har opplevd det flere ganger nå - og jeg har migrene. Anonymkode: 59db0...08f KAN Det er stikkordet. Det finnes veldig mange typer hodepiner.... Anonymkode: 9e258...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #25 Del Skrevet 25. oktober Bare om man får orgasme. Det klarer jeg mye lettere på egen hånd Anonymkode: 70ca4...437 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #26 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her. I mitt forhold bedriver vi ikke med slike unnskyldninger- og det er selfølgelig lov å ikke ha lyst på sex. For all del! Poenget mitt var bare at om det faktisk er hodepine som er problemet, så kan sex hjelpe. Har opplevd det flere ganger nå - og jeg har migrene. Anonymkode: 59db0...08f vi må ha litt forskjellige migrener. Da jeg må ligge i et mørkt rom i flere timer og er veldig, veldig kvalm. Ja, jeg kommer til å spy bare hvis jeg prøver å reise meg eller lyset går på. SEX?! 🤣 Anonymkode: cc390...6d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #27 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Poenget mitt var bare at om det faktisk er hodepine som er problemet, så kan sex hjelpe. Har opplevd det flere ganger nå - og jeg har migrene. Oppriktig nysgjerrig: Hvordan klarer du å bli i humør til det/være klar for å ha sex da, sånn mentalt/psykisk sett? Kan det sammenlignes med dørstokkmila og trening, f.eks? Jeg har også hørt det der, og samboer fleiper gjerne med at han bistår gjerne med å kurere hodepine og diverse andre vondter, men det er ofte det som frister aller minst der og da. Anonymkode: 0ad5f...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 25. oktober #28 Del Skrevet 25. oktober Sure.. Om han er ok med at jeg kaster opp, ikke er aktiv, og sannsynligvis ikke gjør annet en å klage.. Sure.. 90% av tiden jeg sier jeg har hodepine, har jeg migrene. Noe Kjære heldigvis vet. Og nei, sex hjelper ikke på migrene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. oktober #29 Del Skrevet 25. oktober SlemUlv skrev (37 minutter siden): Sure.. Om han er ok med at jeg kaster opp, ikke er aktiv, og sannsynligvis ikke gjør annet en å klage.. Sure.. 90% av tiden jeg sier jeg har hodepine, har jeg migrene. Noe Kjære heldigvis vet. Og nei, sex hjelper ikke på migrene. Det gjør det gjerne verre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. oktober #30 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg har migrene klarer jeg ikke å se, jeg kastet opp og bare bevege hode er grusomt. Du skriver altså når du har migrene så er det sex som gjelder? Jeg har kroniskmigrene, ikke en nevrolog som har sagt at dette er kuren. Det var synd, nesten 10 pr bortkastet da, kunne jo vært frisk Eller vent, har jo egentlig hatt sex i løpet av disse årene 🤔 Anonymkode: cbdde...877 Da har ikke vedkommende du siterer migrene. Noen slenger rundt seg med å si de har migrene når det bare er litt vondt i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #31 Del Skrevet 25. oktober Maleficenta skrev (2 timer siden): Da har ikke vedkommende du siterer migrene. Noen slenger rundt seg med å si de har migrene når det bare er litt vondt i hodet Nei vedkommende har ikke det, jeg håper snart folk blir opplyste at migrene er ikke bare hodepine. Det er en nevrologisk sykdom, en hjernesykdom. Nei sex hjelper ikke for migrene ts Anonymkode: cbdde...877 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #32 Del Skrevet 25. oktober Det utrykket var grunnet til at jeg kastet eksen ut. Heldigvis har jeg fått en skikkelig dame. Eksen har vel fortsatt "vondt i hodet" i en leilighet😂 Anonymkode: d1dbe...042 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #33 Del Skrevet 25. oktober Rart at menn aldri har vondt i hode…😅 Anonymkode: c0aa8...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #34 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Rart at menn aldri har vondt i hode…😅 Anonymkode: c0aa8...611 Jeg har ekstremt sjeldent hodepine. Sex er derimot det siste jeg hadde ønsket om jeg hadde plagsom hodepine😊 Anonymkode: 19856...118 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #35 Del Skrevet 25. oktober Det pleier jeg også å si, det er en kur! Jeg har kurert hodepine slik mange ganger. Men aldri migrene, det er noe annet. (Jeg sier dog bare nei hvis jeg ikke vil, helt ukomplisert.) Anonymkode: 2d75a...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #36 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kasta opp en gang jeg presset meg selv til sex da jeg hadde hodepine. Gjør ikke det igjen gitt... Svært lite attraktivt å kaste opp på sexpartneren Anonymkode: f6945...524 Se på det positive i det... han vil sikkert aldri presse noen kvinne til å ha sex med ham igjen om hun sier hun har hodepine Ingen skal la seg presse til å ha sex man ikke ønsker å ha! ❤️ Anonymkode: 9cc9c...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #37 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): Just sayin': It helps! 😄 👉👌 Anonymkode: 59db0...08f Kilde? Det som hjelper er å gå ned i vekt. https://magasinet.roede.com/roede-bloggere/tone-gikk-ned-i-vekt-og-ble-migrenefri/103712 Anonymkode: 6be45...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 25. oktober #38 Del Skrevet 25. oktober ikke i kveld er et nei. Nei er et nei. Hvorfor skal man kommer med unnskyldning i utgangspunktet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #39 Del Skrevet 25. oktober Jeg vil heller høre "jeg gidder ikke" enn denne hodepine-unnskyldningen. For det vet jeg er en unnskyldning, altså en løgn. Anonymkode: cdaec...ec1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. oktober #40 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hadde aldri giddet være i et forhold med teite unnskyldninger for å slippe sex. Sex er såklart en av de viktigste grunnene til at folk ønsker forhold og orker alt tullet til en annen person med det de kommer med av rare rutiner, irriterende personlighetstrekk og vaner, hang-ups av ulikt slag osv. Anonymkode: e7cb8...fc6 Hva med å si nei fordi man helt faktisk har hodepine, er sliten, ikke er lysten, er syk og så videre. Er det teite unnskyldninger, eller respekteres det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå