AnonymBruker Skrevet 24. oktober #1 Del Skrevet 24. oktober Samboeren har alltid hatt vondt i vagina ved sex. Hun er også ganske tørr (selv om vi har mye forspill osv). Det er hun som tar initiativ til sex og det virker som hun kommer av det også. Hun nekter å bruke glidemiddel (hun liker ikke følelsen), så sex for meg føles ikke særlig godt ut heller (jeg mister ereksjonen og må tenke på ville sex-fantasier for å kunne fullføre). Dette får meg til å tro at det er noe medisinsk. Har dere hørt om noe liknende før? Anonymkode: bb317...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #2 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samboeren har alltid hatt vondt i vagina ved sex. Hun er også ganske tørr (selv om vi har mye forspill osv). Det er hun som tar initiativ til sex og det virker som hun kommer av det også. Hun nekter å bruke glidemiddel (hun liker ikke følelsen), så sex for meg føles ikke særlig godt ut heller (jeg mister ereksjonen og må tenke på ville sex-fantasier for å kunne fullføre). Dette får meg til å tro at det er noe medisinsk. Har dere hørt om noe liknende før? Anonymkode: bb317...bce Tenner vel ikke på deg kanskje? Anonymkode: 20147...5bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3 Del Skrevet 24. oktober Alder? Anonymkode: 72a20...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #4 Del Skrevet 24. oktober Og hvor lenge har dere vært sammen? Nytt problem? Anonymkode: 72a20...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #5 Del Skrevet 24. oktober Kan være hormonelt betinget. Ovesterin er veldig greit og er mye greiere sammenlignet med glidemiddel synes jeg Anonymkode: 2efc8...dd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #6 Del Skrevet 24. oktober Glidemiddel. Trenger ikke å pøse på, men bruk litt for å få litt bedre friksjon i starten. Anonymkode: 6cd4d...db1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #7 Del Skrevet 24. oktober Lenge siden hun har vært hos gynekolog? Selv hadde jeg en polypp som gjorde at jeg fikk vondt. Det kan være så mange årsaker - også overgangsalder. Alltid lurt å sjekke hos lege/gynekolog. Hvis det er overgangsalder (for noen kan dette komme relativt tidlig) så finnes det hormonpreparater som hjelper. Anonymkode: 72b85...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 24. oktober #8 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Samboeren har alltid hatt vondt i vagina ved sex. Hun er også ganske tørr (selv om vi har mye forspill osv). Det er hun som tar initiativ til sex og det virker som hun kommer av det også. Hun nekter å bruke glidemiddel (hun liker ikke følelsen), så sex for meg føles ikke særlig godt ut heller (jeg mister ereksjonen og må tenke på ville sex-fantasier for å kunne fullføre). Dette får meg til å tro at det er noe medisinsk. Har dere hørt om noe liknende før? Anonymkode: bb317...bce Når hun er tørr ved sex, vil jo sex gjøre vondt, så det er jo dumt av henne å nekte glidemiddel. Tørr skjede er et vanlig problem hos kvinner i overgangsalderen, men det er mulig å få hjelp vha østrogenpreparater som hun kan få resept på hos legen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #9 Del Skrevet 24. oktober Det er ikke rart at hun får vondt om hun er tørr. Ofte hormonelt betinget. Har dere prøvd med glidemiddel (du sa hun ikke likte det, så antar det er prøvd), og så har det vært vondt da også? Vet hun at du sliter med tenninga pga det ikke er godt når hun er tørr? Det finnes så utrolig mange glidemidler på markedet, så jeg ville pushet litt på her altså. Går an å prøve olje også, da kan du bruke noe så enkelt som matolja. Kondom kan også være et alternativ, for alt jeg vet så er det bedre med kondom enn når det er tørt. Anonymkode: d8558...2d5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #10 Del Skrevet 24. oktober Hvis man er tørr så må man bruke glidemiddel, eller så blir sex ubehagelig og vondt. Det må hun skjønne. Nekt sex til hun går med på å bruke glidemiddel. Anonymkode: a22aa...88b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #11 Del Skrevet 24. oktober «Det virker som hun kommer?» Det er vel sånt man vet når det gjelder sin faste partner.. Anonymkode: ffe62...ef8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #12 Del Skrevet 24. oktober 0/10 Anonymkode: 3d48f...e71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #13 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Tenner vel ikke på deg kanskje? Anonymkode: 20147...5bb Ja, fullt mulig. Men det er alltid hun som tar initiativet til sex. AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Alder? Anonymkode: 72a20...4ae Slutten av 20-årene. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Glidemiddel. Trenger ikke å pøse på, men bruk litt for å få litt bedre friksjon i starten. Anonymkode: 6cd4d...db1 Hun vil ikke. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis man er tørr så må man bruke glidemiddel, eller så blir sex ubehagelig og vondt. Det må hun skjønne. Nekt sex til hun går med på å bruke glidemiddel. Anonymkode: a22aa...88b Ja, jeg har ikke tatt initativ til sex på snart et år nå. Men det er trist å måtte bruke glidemiddel resten av livet. Det tar bort all spenningen og spontaniteten ved sex. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): «Det virker som hun kommer?» Det er vel sånt man vet når det gjelder sin faste partner.. Anonymkode: ffe62...ef8 Hvordan skal jeg vite det? Er jo veldig lett å fake. Anonymkode: bb317...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #14 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan skal jeg vite det? Er jo veldig lett å fake. Anonymkode: bb317...bce Fatter ikke at menn kan bli lurt. Har du fått ei dame til å komme skikkelig, så kan det ikke fakes etterpå. Sorry, ass. Anonymkode: 6cd4d...db1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #15 Del Skrevet 24. oktober Jeg er langt fra noen overgangsalder, og blir ikke spesielt våt. Har aldri blitt det, uansett hvor kåt jeg er. Det er ikke unormalt, alle kvinner flommer ikke over. Det er mye som påvirker det, hos meg utgjøe bl.a prevensjon og tid i syklus en forskjell. Hun bør snakke med fastlegen sin, og dere må få frem glidemiddelet 🙂 Anonymkode: 8d020...ac6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #16 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, fullt mulig. Men det er alltid hun som tar initiativet til sex. Slutten av 20-årene. Hun vil ikke. Ja, jeg har ikke tatt initativ til sex på snart et år nå. Men det er trist å måtte bruke glidemiddel resten av livet. Det tar bort all spenningen og spontaniteten ved sex. Hvordan skal jeg vite det? Er jo veldig lett å fake. Anonymkode: bb317...bce Hvorfor er det et problem å bruke glidemiddel? Er jo bare å smøre på litt det. Ingen problem. Det ødelegger ikke spenningen og spontaniteten på noen måte. Anonymkode: a22aa...88b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #17 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor er det et problem å bruke glidemiddel? Er jo bare å smøre på litt det. Ingen problem. Det ødelegger ikke spenningen og spontaniteten på noen måte. Anonymkode: a22aa...88b Enig, vi har en tube i skuffer og skap her og der rundt omkring i huset. Jeg blir dessverre ikke så våt så ekstra glid er en enkel måte å ha det fint sammen likevel. Anonymkode: 24fa9...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 25. oktober #18 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Enig, vi har en tube i skuffer og skap her og der rundt omkring i huset. Jeg blir dessverre ikke så våt så ekstra glid er en enkel måte å ha det fint sammen likevel. Anonymkode: 24fa9...2a5 Det er dessuten så mange forskjellige typer glidemiddel i så mange forskjellige beholdere på markedet. At man ikke liker en type, ett merke, en type flaske, så er det en dullion andre å prøve. Vil også legge til at glidemiddel ikke bør sees på som et nederlag. Kan skjønne at noen kanskje føler det sånn, men det må da være mye bedre å ha bedre sex enn å lide. Innerst inne vet man jo at man ikke er våt og glatt nok ... begge vet det. Ikke noen poeng å late som liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 25. oktober #19 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det finnes så utrolig mange glidemidler på markedet, så jeg ville pushet litt på her altså. Går an å prøve olje også, da kan du bruke noe så enkelt som matolja. Kondom kan også være et alternativ, for alt jeg vet så er det bedre med kondom enn når det er tørt. Anonymkode: d8558...2d5 Kondom når hun er tørr tror jeg bare gjør alt verre. Det lille glidemiddelet som er på kondomet blir fort absorbert eller smurt utover. Huden på penis er langt glattere enn gummien på kondomet. I en normal situasjon vil skjeden hele tiden "fylle på" med glid til kondomet. Det er jo det som -ikke- skjer her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå