Gå til innhold

Hvordan slå ned på lovebombing?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Begynte å skrive med en mann i går, og det er ikke måte på til komplimenter, det hagler, og han er veldig ivrig på å møtes. All denne "lovebombingen" har gjort meg skeptisk, og det er ubehagelig.  Forslag til hva jeg kan skrive hva jeg tenker om det? Har også mistet helt interessen i å møte han.

Anonymkode: ee448...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde droppet ham. Love bombing er rødt flagg i min ordbok

Anonymkode: 4b82d...7f3

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hadde droppet ham. Love bombing er rødt flagg i min ordbok

Anonymkode: 4b82d...7f3

Ja i min ordbok også, men ønsker å formulere en mld uten å være ufin. Antar det kommer en ufin mld tilbake, og jeg vil ikke synke ned på hans nivå.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere begynte å skrive med hverandre bare i går, da tenker jeg at det er helt greit å skrive i morgen at du føler dere nok er litt for forskjellige til at det vil fungere, men at du ønsker ham lykke til videre i jakten på den rette.

Da er du ærlig, uten å gå i detaljer, og du er høflig. Om han reagerer med å bli aggressiv, så er det bare å blokkere ham.

Anonymkode: 9aa3d...b02

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva skriver han så tidlig?

Anonymkode: eb819...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om han faktisk er et problem, så tror jeg det er lurt å ikke lære han å lure den neste bedre.

Anonymkode: 7cc75...242

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva skriver han så tidlig?

Anonymkode: eb819...4d2

Ubehagelig mange komplimenter, at alderen min ikke kan stemme,(foreslo en alder langt under min alder,det var direkte latterlig), at han og jeg kommer til å få det så fint, har ikke svart han på siste mld han skrev i går, hvor han kaller meg for sin vakre diamant. Får nok bare skrive at han har et grandiost vokabular som jeg ikke er komfortabel med, og at vi er for forskjellige.

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Æsj, hadde fått kløe i kroppen av denslags. I verste fall ghoster du, dere har kjent hverandre i noen timer bare. Vet ikke om sånne er mottakelig for å bli korrigert engang...

Anonymkode: 37ad7...585

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skriv bare at du ikke føler energien deres matcher, ønsk ham lykke til videre og slett matchen. Ikke lær ham hva han må gjøre annerledes for å lure noen andre. 

Anonymkode: 5204a...b43

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her. Jeg svarte han at jeg fant det ukomfortabelt at han skrev som han gjorde, da vi ikke kjenner hverandre. Han sendte tommel opp tilbake 😂

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja i min ordbok også, men ønsker å formulere en mld uten å være ufin. Antar det kommer en ufin mld tilbake, og jeg vil ikke synke ned på hans nivå.

Det kommer sikkert en ufin melding om du skriver på en fin måte også 

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

TS her. Jeg svarte han at jeg fant det ukomfortabelt at han skrev som han gjorde, da vi ikke kjenner hverandre. Han sendte tommel opp tilbake 😂

Syns det var et fint svar, jeg har gjort det samme til noen. Og ja, det hender at de blir sure, men da bare blokkerer jeg de. Det er greit å gi en tilbakemelding også, det er nok ikke alle disse som faktisk går inn for å lure noen, mange har bare utrolig dårlig sosial kompetanse. Og da skader det jo ikke at de lærer at de må tone det ned.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Begynte å skrive med en mann i går, og det er ikke måte på til komplimenter, det hagler, og han er veldig ivrig på å møtes. All denne "lovebombingen" har gjort meg skeptisk, og det er ubehagelig.  Forslag til hva jeg kan skrive hva jeg tenker om det? Har også mistet helt interessen i å møte han.

Neiii...typisk sosiopat....ville styrt unna...les om sosiopater ..husk han kjenner deg ikke.........

Anonymkode: 9303f...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva skriver han akkurat da? Si til han at dette er aaaltfor tidlig og umodent. Ikke ha sex med han første måneder ihvertfall!!!

Anonymkode: 9303f...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han prøver å få deg til sengs, ikke å faktisk bli kjent. Manipulering 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...