AnonymBruker Skrevet 24. oktober #1 Del Skrevet 24. oktober Begynte å skrive med en mann i går, og det er ikke måte på til komplimenter, det hagler, og han er veldig ivrig på å møtes. All denne "lovebombingen" har gjort meg skeptisk, og det er ubehagelig. Forslag til hva jeg kan skrive hva jeg tenker om det? Har også mistet helt interessen i å møte han. Anonymkode: ee448...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #2 Del Skrevet 24. oktober Hadde droppet ham. Love bombing er rødt flagg i min ordbok Anonymkode: 4b82d...7f3 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde droppet ham. Love bombing er rødt flagg i min ordbok Anonymkode: 4b82d...7f3 Ja i min ordbok også, men ønsker å formulere en mld uten å være ufin. Antar det kommer en ufin mld tilbake, og jeg vil ikke synke ned på hans nivå. Anonymkode: ee448...4c8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #4 Del Skrevet 24. oktober Dere begynte å skrive med hverandre bare i går, da tenker jeg at det er helt greit å skrive i morgen at du føler dere nok er litt for forskjellige til at det vil fungere, men at du ønsker ham lykke til videre i jakten på den rette. Da er du ærlig, uten å gå i detaljer, og du er høflig. Om han reagerer med å bli aggressiv, så er det bare å blokkere ham. Anonymkode: 9aa3d...b02 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #5 Del Skrevet 24. oktober Hva skriver han så tidlig? Anonymkode: eb819...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #6 Del Skrevet 24. oktober Om han faktisk er et problem, så tror jeg det er lurt å ikke lære han å lure den neste bedre. Anonymkode: 7cc75...242 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #7 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva skriver han så tidlig? Anonymkode: eb819...4d2 Ubehagelig mange komplimenter, at alderen min ikke kan stemme,(foreslo en alder langt under min alder,det var direkte latterlig), at han og jeg kommer til å få det så fint, har ikke svart han på siste mld han skrev i går, hvor han kaller meg for sin vakre diamant. Får nok bare skrive at han har et grandiost vokabular som jeg ikke er komfortabel med, og at vi er for forskjellige. Anonymkode: ee448...4c8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #8 Del Skrevet 25. oktober Æsj, hadde fått kløe i kroppen av denslags. I verste fall ghoster du, dere har kjent hverandre i noen timer bare. Vet ikke om sånne er mottakelig for å bli korrigert engang... Anonymkode: 37ad7...585 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #9 Del Skrevet 25. oktober Skriv bare at du ikke føler energien deres matcher, ønsk ham lykke til videre og slett matchen. Ikke lær ham hva han må gjøre annerledes for å lure noen andre. Anonymkode: 5204a...b43 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #10 Del Skrevet 25. oktober TS her. Jeg svarte han at jeg fant det ukomfortabelt at han skrev som han gjorde, da vi ikke kjenner hverandre. Han sendte tommel opp tilbake 😂 Anonymkode: ee448...4c8 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. oktober #11 Del Skrevet 25. oktober (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja i min ordbok også, men ønsker å formulere en mld uten å være ufin. Antar det kommer en ufin mld tilbake, og jeg vil ikke synke ned på hans nivå. Anonymkode: ee448...4c8 Det kommer sikkert en ufin melding om du skriver på en fin måte også Endret 25. oktober av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #12 Del Skrevet 25. oktober Iron Love Dome? Anonymkode: b3574...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #13 Del Skrevet 25. oktober Blokker Anonymkode: 3d8da...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 25. oktober #14 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): TS her. Jeg svarte han at jeg fant det ukomfortabelt at han skrev som han gjorde, da vi ikke kjenner hverandre. Han sendte tommel opp tilbake 😂 Anonymkode: ee448...4c8 Syns det var et fint svar, jeg har gjort det samme til noen. Og ja, det hender at de blir sure, men da bare blokkerer jeg de. Det er greit å gi en tilbakemelding også, det er nok ikke alle disse som faktisk går inn for å lure noen, mange har bare utrolig dårlig sosial kompetanse. Og da skader det jo ikke at de lærer at de må tone det ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #15 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Begynte å skrive med en mann i går, og det er ikke måte på til komplimenter, det hagler, og han er veldig ivrig på å møtes. All denne "lovebombingen" har gjort meg skeptisk, og det er ubehagelig. Forslag til hva jeg kan skrive hva jeg tenker om det? Har også mistet helt interessen i å møte han. Anonymkode: ee448...4c8 Neiii...typisk sosiopat....ville styrt unna...les om sosiopater ..husk han kjenner deg ikke......... Anonymkode: 9303f...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #16 Del Skrevet 25. oktober Hva skriver han akkurat da? Si til han at dette er aaaltfor tidlig og umodent. Ikke ha sex med han første måneder ihvertfall!!! Anonymkode: 9303f...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 26. oktober #17 Del Skrevet 26. oktober Han prøver å få deg til sengs, ikke å faktisk bli kjent. Manipulering 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå