AnonymBruker Skrevet 24. oktober #1 Del Skrevet 24. oktober Jeg er en dame som ser etter en fast sexpartner og er på en datingapp. Nå har jeg to ganger på rad opplevd dette: Dater en mann og blir litt kjent. Går etterhvert til sengs og det viser seg at han har en knøttliten penis og er impotent. Altså at penis er fullstendig slapp hele tiden, uansett om vi kliner osv. Dette er menn som skriver på nett at de ønsker sex og gjerne vil finne en å ha fast sex med. Men hvorfor gjør de dette når de ikke har evnen til å ha samleie? Synes det er veldig rart. Begge hadde også uvanlig liten penis, og det kan man jo ikke gjøre noe med. Men det gjør det jo ikke bedre heller. Skjønner ikke at disse mennene søker etter en dame som fast sexpartner når de vet at de fungerer så dårlig? Ja, de kan fingre og slikke, men når jeg søker etter fast sexpartner så tenker jeg jo på hele pakka da og ikke bare forspillet. Anonymkode: 303ca...a1d 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #2 Del Skrevet 24. oktober Mulig de ikke tente på deg? Anonymkode: abd8c...0d4 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3 Del Skrevet 24. oktober Off, stakkars deg. Så ekkelt. Du har nok bare hatt uflaks Anonymkode: 13d00...063 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppiluppi84 Skrevet 24. oktober #4 Del Skrevet 24. oktober Kanskje de trenger å være trygg på partner for å få den opp. Har du gitt de mer enn 1 sjanse? 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 24. oktober #5 Del Skrevet 24. oktober Dette kan fungere fint på egenhånd også kan det bli prestasjonsangst og lignende. Så kan de være av "grower" typen også så den kan være større enn du tror. Så Snuppiluppi 84 er antagelig inne på noe her. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 24. oktober #6 Del Skrevet 24. oktober (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Off, stakkars deg. Så ekkelt. Du har nok bare hatt uflaks Anonymkode: 13d00...063 Ekkelt og stakkars deg?? Skulle tro du kommenterte på et annet innlegg! Det er jo nedtur for ts som kun er ute etter sex å møte noen som ikke «får den opp» og uflaks at det skjer to ganger på rad. Men det er jo ikke noe ekkelt og ikke synd på ts. Endret 24. oktober av Grüner 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet 24. oktober #7 Del Skrevet 24. oktober (endret) Jeg vil jo heller si at de var modige, kanskje det var noe med settingen. Vurder å gi en ny sjans. Endret 29. oktober av FruVillvin 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #8 Del Skrevet 24. oktober Signerer de andre her, garantert prestasjonsangst. Selvsagt oppsøker ikke helt impotente menn sex med fremmede kvinner. Med mindre de har en sær-ydmykelses fetisj. Anonymkode: 47651...909 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #9 Del Skrevet 24. oktober Grüner skrev (9 minutter siden): Ekkelt og stakkars deg?? Skulle tro du kommenterte på et annet innlegg! Det er jo nedtur for ts som kun er ute etter sex å møte noen som ikke «får den opp» og uflaks at det skjer to ganger på rad. Men det er jo ikke noe ekkelt og ikke synd på ts. Jo, jeg syntes sånt er ekkelt. Mikro slapp penis er for meg helt motbydelig. Heldigvis ikke truffet på så mangen av de. Anonymkode: 13d00...063 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 24. oktober #10 Del Skrevet 24. oktober Prestasjonsangst. Er ganske vanlig første gang med fremmede kvinner, har jeg hørt. Har ikke hatt sex med fremmede kvinner så jeg vet ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #11 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo, jeg syntes sånt er ekkelt. Mikro slapp penis er for meg helt motbydelig. Heldigvis ikke truffet på så mangen av de. Anonymkode: 13d00...063 Sært 🤣 Anonymkode: c4eec...fa9 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #12 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo, jeg syntes sånt er ekkelt. Mikro slapp penis er for meg helt motbydelig. Heldigvis ikke truffet på så mangen av de. Anonymkode: 13d00...063 Det setter sikkert resten pris på, så slipper de å høre "æsj" når de tar av seg buksa... Anonymkode: 65fc4...79b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #13 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sært 🤣 Anonymkode: c4eec...fa9 Sært ? Ingen damer liker det😆 Anonymkode: 13d00...063 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 24. oktober #14 Del Skrevet 24. oktober Det er jo ikke helt uvanlig at voksne menn kan streve med potens. Feks som følge av behandling mot forstørret prostata. Eller blodtrykksmedisiner. Det betyr jo ikke at de ikke ønsker seksuell tilfredsstillelse, nærhet og intimitet med en kvinne. Å bli sur for noe sånt er spesielt. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #15 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det setter sikkert resten pris på, så slipper de å høre "æsj" når de tar av seg buksa... Anonymkode: 65fc4...79b Jeg hadde nok bare avsluttet. Ingen vits i å sparke en død hest. Anonymkode: 13d00...063 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 24. oktober #16 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Off, stakkars deg. Så ekkelt. Du har nok bare hatt uflaks Anonymkode: 13d00...063 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jo, jeg syntes sånt er ekkelt. Mikro slapp penis er for meg helt motbydelig. Heldigvis ikke truffet på så mangen av de. Anonymkode: 13d00...063 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sært ? Ingen damer liker det😆 Anonymkode: 13d00...063 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hadde nok bare avsluttet. Ingen vits i å sparke en død hest. Anonymkode: 13d00...063 For en drittperson du er. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #17 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sært ? Ingen damer liker det😆 Anonymkode: 13d00...063 Tull og tøys. Jeg tar prestasjonsangst som et kompliment og et tegn på at han ikke har et distansert pule-flest-mulig forhold til sex. Kun pluss i min bok. Anonymkode: 47651...909 8 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 24. oktober #18 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Sært ? Ingen damer liker det😆 Anonymkode: 13d00...063 Snakk for deg selv. Jeg har aldri tenkt at en slapp penis er motbydelig eller ekkel. Det er en vanlig kroppsdel det som alt annet. 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #19 Del Skrevet 24. oktober Nonstop1 skrev (39 minutter siden): Snakk for deg selv. Jeg har aldri tenkt at en slapp penis er motbydelig eller ekkel. Det er en vanlig kroppsdel det som alt annet. Snakker ikke om slapp. Men liten itilegg. Slapp kan man gjøre noe med. Men liten derimot . Anonymkode: 13d00...063 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #20 Del Skrevet 24. oktober visp skrev (50 minutter siden): For en drittperson du er. Takk det samme Som tar deg tid til å skrive og lage innlegg over kommentarene mine. Ryk og reis Anonymkode: 13d00...063 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå