AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #21 Del Skrevet 25. oktober 2024 Ikke smile. Ikke bruke mimikk. Ikke være i solen. Ellers botox og evnt til slutt ansiktsløft. Men hvorfor…? Har du sett hvor sjarmløst det er med uttrykksløse fjes? Det er så mye penere og vakrere med et levende fjes. Sliter dog litt med slike tanker selv også, er fylt 50, og jeg ser så sur ut hele tiden, uten å være det. Så jeg forstår ønsket, men tenk deg veldig nøye om og se på andre som har gjort ting. Det er veldig sjeldent pent, de peneste er der det ikke synes men de ser bare litt mer opplagte og velstelte ut. Anonymkode: c29ce...c54 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet 25. oktober 2024 #22 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvilken skjønnhetsbehandlinger fungerer for å motvirke rynker/fjerne de ,få yngre hud. Hvilken behandlinger innen plastik kirurgi vil gi ett yngre utseendet. Jeg trenger tips? Anonymkode: 705f9...6e1 LED-maske med infrarødt lys (altså ca. 850 nanometer for å kunne se resultater). Prøv det før du vurderer invasive prosedyrer 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #23 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvilken skjønnhetsbehandlinger fungerer for å motvirke rynker/fjerne de ,få yngre hud. Hvilken behandlinger innen plastik kirurgi vil gi ett yngre utseendet. Jeg trenger tips? Anonymkode: 705f9...6e1 Gode gener, solkrem, drikk nok vann og ikke ta på mye rart i ansiktet av hudpleie, sminke etc. Se på ingredienslisten, utrolig mye rart.. vask ansiktet og en god fuktighetskrem til ansiktet holder i massevis, tilpasset din hud. Anonymkode: b1d6b...968 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #24 Del Skrevet 25. oktober 2024 Sitronterte skrev (18 timer siden): Ikke bruk øyekrem. Iallefall ikke nært øyet. Da får du stygge poser under øynene. Når får man poser? Har gått hele livet med å bruke øyekrem, har ingen poser. Anonymkode: 43ce5...b24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #25 Del Skrevet 25. oktober 2024 Glemte å skrive styrke trening. Det påvirker hele kroppen også ansiktet. Ny forskning har påvist at det påvirker huden på en positiv måte. Elastisitet og collagen. I tillegg blir dermal laget tykkere hos kvinner som trener styrke. Anonymkode: 70c2a...4a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #26 Del Skrevet 25. oktober 2024 Nok søvn, nok vann, solkrem hele året, en god rens, fuktighetskrem og ikke minst retinol! 😊 Anonymkode: 23460...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #27 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Mange kjemikalier i solkrem, bruk det bare når man skal være direkte i sola. Anonymkode: b8c30...1bc Jeg har aldri brukt solkrem, bruker kokosolje (faktor 7/8) tidlig på sommeren og i "syden", og noen ganger en økologisk Bb-cream med faktor 15. Opplever stadig å bli tatt for å være langt yngre enn mine straks 40 år, ble faktisk nektet å kjøpe vin på polet for noen mnd siden da jeg kun hadde digital legitimasjon. 😳😅 Jeg skylder på gode gener, men spiser også økologisk og råvarebasert, myr sunt og animalsk fett og protein og minimalt med sukker. Har ikke spist noe særlig ultraprosessert mat de siste 20 årene. Sminker meg veldig lite, bruker minimalt med kremer, bare ansiktskrem fra Symre. Anonymkode: 6c860...7ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #28 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har aldri brukt solkrem, bruker kokosolje (faktor 7/8) tidlig på sommeren og i "syden", og noen ganger en økologisk Bb-cream med faktor 15. Opplever stadig å bli tatt for å være langt yngre enn mine straks 40 år, ble faktisk nektet å kjøpe vin på polet for noen mnd siden da jeg kun hadde digital legitimasjon. 😳😅 Jeg skylder på gode gener, men spiser også økologisk og råvarebasert, myr sunt og animalsk fett og protein og minimalt med sukker. Har ikke spist noe særlig ultraprosessert mat de siste 20 årene. Sminker meg veldig lite, bruker minimalt med kremer, bare ansiktskrem fra Symre. Anonymkode: 6c860...7ea Det er jo ikke i nærheten av den faktoren som trengs. Folk skal unngå å få hudkreft også, ikke bare rynker. Anonymkode: c3d33...3e3 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #29 Del Skrevet 25. oktober 2024 ikke vær ute i sola. Anonymkode: c7e02...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 25. oktober 2024 #30 Del Skrevet 25. oktober 2024 Forbli ung. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #31 Del Skrevet 25. oktober 2024 Hun jeg kjenner som har finest hud i ansiktet drikker ikke alkohol, bruker ikke sminke, og renser ansiktet med kun vann. Det eneste hun har i ansiktet er hudkrem og solkrem en sjelden gang. Det enkle er tydeligvis også det beste… Anonymkode: a9f8d...188 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #32 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 16.52): Jeg har aldri brukt solkrem, bruker kokosolje (faktor 7/8) tidlig på sommeren og i "syden", og noen ganger en økologisk Bb-cream med faktor 15. Opplever stadig å bli tatt for å være langt yngre enn mine straks 40 år, ble faktisk nektet å kjøpe vin på polet for noen mnd siden da jeg kun hadde digital legitimasjon. 😳😅 Jeg skylder på gode gener, men spiser også økologisk og råvarebasert, myr sunt og animalsk fett og protein og minimalt med sukker. Har ikke spist noe særlig ultraprosessert mat de siste 20 årene. Sminker meg veldig lite, bruker minimalt med kremer, bare ansiktskrem fra Symre. Anonymkode: 6c860...7ea 🥱😴 Dette er så oppbrukt as! Anonymkode: e7c5c...920 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #33 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 🥱😴 Dette er så oppbrukt as! Anonymkode: e7c5c...920 Mulig det, for min del var det først litt morsomt, men så, da hun ikke godtok legitimasjonen min og helt seriøst nektet meg å kjøpe én flaske vin, ble det veldig definitivt ikke morsomt. Jeg hadde ikke tid til å dra innom et annet pol, eller hente førerkortet hjemme, så det ble ikke noe vin til venninnen min. Jeg pleier å måtte vise leg når jeg ikke har med meg barna, det er faktisk noen av oss som ser unge ut. 🙄 Anonymkode: 6c860...7ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #34 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 16.58): Det er jo ikke i nærheten av den faktoren som trengs. Folk skal unngå å få hudkreft også, ikke bare rynker. Anonymkode: c3d33...3e3 Man får hudkreft av å bli solbrent, ikke av mangel på solkrem. Jeg har aldri sett poenget med å smøre giftige og hormonforstyrrende kremer i fjeset for å unngå kreft, det henger jo ikke på grep. 🙄 Anonymkode: 6c860...7ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #35 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Man får hudkreft av å bli solbrent, ikke av mangel på solkrem. Jeg har aldri sett poenget med å smøre giftige og hormonforstyrrende kremer i fjeset for å unngå kreft, det henger jo ikke på grep. 🙄 Anonymkode: 6c860...7ea Dette er rett og slett feil. Hudkreft er ikke avhengig av at man har blitt solbrent. Solbrenthet høyner bare kreftrisikoen enda mer. Det finnes forøvrig også solkremer som baseres på en "mekanisk barriere", og disse kan man isåfall bruke. Anonymkode: a8592...8bb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #36 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 13.46): 🥱😴 Dette er så oppbrukt as! Anonymkode: e7c5c...920 AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 16.01): Mulig det, for min del var det først litt morsomt, men så, da hun ikke godtok legitimasjonen min og helt seriøst nektet meg å kjøpe én flaske vin, ble det veldig definitivt ikke morsomt. Jeg hadde ikke tid til å dra innom et annet pol, eller hente førerkortet hjemme, så det ble ikke noe vin til venninnen min. Jeg pleier å måtte vise leg når jeg ikke har med meg barna, det er faktisk noen av oss som ser unge ut. 🙄 Anonymkode: 6c860...7ea Jeg var 42 da jeg ble tatt for å være 14 og spurt om leg i en helt vanlig matbutikk av en kvinnelig ansatt. Jeg trodde hun køddet. Man SER på en person om vedkommende er over 18. Man ser det på klær, oppførsel, væremåte, ansiktstrekk, hals og hender. Nå er jeg snart 50, og ser fremdeles langt yngre ut enn mange på min alder. Jeg har ingen rynker. Minimale linjer og lite slapp hud. Meeen, jeg har litt crepey skin på hendene, og det viser at jeg ikke er så ung. Anonymkode: 43ce5...b24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 16. november 2024 #37 Del Skrevet 16. november 2024 Ikke røyke, drikker minimalt med alkohol. Ikke bruke mye varmt vann i fjeset. Ikke strekke huden når du feks skal fjerne sminke. Minst mulig stress og beskymringer. Drikke mye vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. november 2024 #38 Del Skrevet 16. november 2024 Å drikke vann er den beste rynkekremen 😂. Unngå sterk sol. Rense huden. Unngå for mye alkohol. Og til de som sier man ikke skal smile...Smilerynker er noe av det fineste som fins 👏👏👏👏. Så smil i vei folkens, og latter er veldig bra. Da får du brukt musklene i ansiktet 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #39 Del Skrevet 16. november 2024 Sitronterte skrev (På 24.10.2024 den 20.47): Ikke smør alt mulig i fjeset. Helst ikke strekk huden iallefall. Skal du fjerne sminke, så fjern det uten å strekke. Ikke bruk øyekrem. Iallefall ikke nært øyet. Da får du stygge poser under øynene. Ikke klø deg for mye rundt øynene og generelt i fjeset. Dette her er tidenes største mye, søk opp fascia release face, ansiktsyoga og ansiktsmassasje/guasha! Jeg ser ti år yngre ut etter at jeg begynte med dette. Og det koster ingenting! Kun å følge youtubevideoer. Anonymkode: 6103c...ba3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 16. november 2024 #40 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette her er tidenes største mye, søk opp fascia release face, ansiktsyoga og ansiktsmassasje/guasha! Jeg ser ti år yngre ut etter at jeg begynte med dette. Og det koster ingenting! Kun å følge youtubevideoer. Anonymkode: 6103c...ba3 Vel, jeg er nesten 50, så for meg har det ikke vært noen myte. Har veldig ungdomlig hud. Og EN ting jeg glemte, er at du bør ikke smøre og strekke under øynene dine. La huden under øynene være i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå