AnonymBruker Skrevet 24. oktober #1 Del Skrevet 24. oktober Hvilken skjønnhetsbehandlinger fungerer for å motvirke rynker/fjerne de ,få yngre hud. Hvilken behandlinger innen plastik kirurgi vil gi ett yngre utseendet. Jeg trenger tips? Anonymkode: 705f9...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #2 Del Skrevet 24. oktober Dermapen, gode hudpleieprodukter, sunt kosthold. Anonymkode: 3cacf...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3 Del Skrevet 24. oktober Vær litt overvektig så rynkene fylles ut. 😊 Anonymkode: 829f6...692 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #4 Del Skrevet 24. oktober Hold deg unna solen. Anonymkode: 9dc2d...f40 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 24. oktober #5 Del Skrevet 24. oktober Ikke smør alt mulig i fjeset. Helst ikke strekk huden iallefall. Skal du fjerne sminke, så fjern det uten å strekke. Ikke bruk øyekrem. Iallefall ikke nært øyet. Da får du stygge poser under øynene. Ikke klø deg for mye rundt øynene og generelt i fjeset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 24. oktober #6 Del Skrevet 24. oktober Solkrem og gode gener. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #7 Del Skrevet 24. oktober Sørg for at du har foreldre med gode hud-gener, det er det eneste som virkelig hjelper. Jeg var lur, eller heldig, og gjorde det. 😊 Anonymkode: c1fba...681 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 24. oktober #8 Del Skrevet 24. oktober Solkrem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 24. oktober #9 Del Skrevet 24. oktober Lizard skrev (1 minutt siden): Solkrem og gode gener. IKKE minst. Dette med solkrem bør ingen overse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 24. oktober #10 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vær litt overvektig så rynkene fylles ut. 😊 Anonymkode: 829f6...692 Det er akkurat det jeg skulle si. 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #11 Del Skrevet 24. oktober Mange kjemikalier i solkrem, bruk det bare når man skal være direkte i sola. Anonymkode: b8c30...1bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #12 Del Skrevet 24. oktober Ikke stress Anonymkode: d2303...9ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #13 Del Skrevet 24. oktober Hvor gammel er du? C02 laser er dyrt, men verd det i 40 årene, er du eldre, så ansiktsløft. Anonymkode: a6c31...dd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #14 Del Skrevet 25. oktober Solkrem, tretinoin, dermapen. Viss huden din ikke har jevn hudtone behandle det gjennom hudpleie tilpasset din hud. K2 vitamin, vitaminer som ivaretar benstuktur. Et sunt kosthold hjelper på å ivareta fettputene i ansiktet. Unngå alkohol og røyking. Oppretthold en stabil vekt, store svingninger i vekten vil påvirke fettputene i ansiktet. Og solkrem en ekstra gang. Anonymkode: 70c2a...4a9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #15 Del Skrevet 25. oktober Solkrem, retinol og å ikke stresse er det jeg går for. Er 35 og ble spurt om legitimasjon på polet seinest i går 😂. Anonymkode: 51d2a...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #16 Del Skrevet 25. oktober psst! Profhilo. Det er den beste investeringen jeg har gjort dette året. Helt fantastisk hud etterpå. Det er en glede å se meg selv i speilet. Jeg holdt på å bli gal av alle små rynkene, og huden drakk liksom fukt. Så jeg valgte å prøve Profhilo, og det har vært helt fantastisk på hudkvaliteten . Jeg er 48 Anonymkode: 96a6a...7a3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #17 Del Skrevet 25. oktober Sculptra, Botox og div. skinboostere Anonymkode: 8c0d0...70c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #18 Del Skrevet 25. oktober Sæd i panna, drikke mye vann, unngå alkohol, sigaretter, sol og slanking Anonymkode: 20c2e...cda 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #19 Del Skrevet 25. oktober Har alltid brukt kun vann i fjeset, rens ukentlig. Jeg blir tatt for å være venninna til dattera i huset.😂 Nå drikker ikke jeg alkohol, bruker ikke sminke og soler meg heller ikke i direkte sollys veldig mye. Anonymkode: 23880...e62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #20 Del Skrevet 25. oktober Rosehip oil, frankincense oil og castor oil Anonymkode: 31632...7ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå