Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sharp75! skrev (6 timer siden):

Hvorfor får innlegg med barnets navn/forbokstav stå? Trodde barn var ekstra skjermet!

Det kan være at vi har misset noen innlegg med navn/bokstav. Gi gjerne beskjed om det er noen som har stått igjen.

Sol, admin. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sol Rampelyset skrev (4 timer siden):

Det kan være at vi har misset noen innlegg med navn/bokstav. Gi gjerne beskjed om det er noen som har stått igjen.

Sol, admin. 

Misset? Jeg tagget deg i noen innlegg. Dette ble fjernet, men ikke innlegg med navn. Har rapportert flere ganger. Hvordan kan man gå glipp av det? 

• Liker 2
Skrevet
Sol Rampelyset skrev (7 timer siden):

Sol, admin. 

Innlegg nr 21143 og svar til det med nr 21145

Skrevet

Jeg har vært gjennom alle rapporter og fjernet det ene innlegget som var rapportert som ikke allerede var fjernet.

Sol, admin.

Skrevet
Sol Rampelyset skrev (4 timer siden):

Jeg har vært gjennom alle rapporter og fjernet det ene innlegget som var rapportert som ikke allerede var fjernet.

Sol, admin.

@Sol Rampelyset @Måne Rampelyset @Forumansvarlig

Nei... Dere har ikke fjernet innlegg nr 21143 eller 211145 hvor navnet til sønnen står. Jeg trodde dere så mitt svar her med disse to innlegg

Det kan ikke være så veldig vanskelig å fjerne de. Eller er det fritt fram for alt i tråden til Stina Bakken 

• Nyttig 2
Skrevet

Nei! Har tagget dere inne i Stina tråden. Forstår virkelig ikke hva som er så vanskelig. Nå har det snart stått i 2 uker. Hvordan går det å glippe så. Det er jo tom gitt nr på innlegg. Rapportert flere ganger, tagget, flere gir beskjed. Og enda står innlegget.

Vern barna!

Skrevet
Sharp75! skrev (9 timer siden):

Nei! Har tagget dere inne i Stina tråden. Forstår virkelig ikke hva som er så vanskelig. Nå har det snart stått i 2 uker. Hvordan går det å glippe så. Det er jo tom gitt nr på innlegg. Rapportert flere ganger, tagget, flere gir beskjed. Og enda står innlegget.

Vern barna!

Her er jeg enig med deg. Jeg har skrevet nummer på de to innlegg men virker som at dette ikke er så nøye

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet.

Sol, admin.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...