IchLiebeDichOder? Skrevet 24. oktober #21 Del Skrevet 24. oktober Leietakere kan være noen pretensiøse svin i Norge så håper det ordner seg for deg… grådige og «så opptatt av penger»… Å leie ut leilighet til svimlende summer skulle vært moralsk forhåndsregulert slik at vi var sikre på at private utleiere har «tak over hodet» moral istedenfor å bruke kjelleren til noe mer enn bare å oppbevare rottefella ski.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #22 Del Skrevet 24. oktober Som utleier ønsker ikke jeg å leie ut til noen «mot deres vilje», og ville bistått i å løse situasjonen med deg på en måte som førte til minst mulig ulempe for begge parter. Anonymkode: 0da80...59b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 25. oktober Forfatter #23 Del Skrevet 25. oktober Best å si det ridligst mulig til utleier eller vente noen uker etter at jeg flyttet inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #24 Del Skrevet 25. oktober AlexandraX skrev (34 minutter siden): Best å si det ridligst mulig til utleier eller vente noen uker etter at jeg flyttet inn? Så tidlig som mulig, for da er det større sannsynlighet for at andre mulige leietakere fortsatt er interesserte☺️ Anonymkode: 1a122...3fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #25 Del Skrevet 26. oktober Husleieloven. Det er ikke lov å binde i ry helt år til private. Firma som leier ja, men ikke private. Anonymkode: 720dc...496 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 26. oktober #26 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Husleieloven. Det er ikke lov å binde i ry helt år til private. Firma som leier ja, men ikke private. Anonymkode: 720dc...496 Det er helt feil! Når huseier selv bor i en del av huset, altså at det er en sokkelleilighet eller loftsleilighet som leies ut, da kan man helt lovlig inngå 1-års kontrakt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå