Baktus2024 Skrevet 25. oktober #21 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg så en influenser som hadde nylonstrømpebukse under jeans, er dette vanlig? Er det flere som pleier å ha det? Jeg har ikke tenkt på det før, men skjønner jo at det kan stramme opp lår etc.. Så tenkte å prøve det. Men lurer på om jeg har gått glipp av et utbredt "hack" 😅 Anonymkode: 21bdb...0a3 viktig å holde seg varm , unngå urinveisproblematikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #22 Del Skrevet 25. oktober Baktus2024 skrev (Akkurat nå): viktig å holde seg varm , unngå urinveisproblematikk... Ja, da er nylonstrømpebukse tingen. Går over til ull når det blir minusgrader, men til « pent « bruker jeg ullstruse over nylonstrømpebukse når det veldig kaldt. Anonymkode: 43128...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #23 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har ikke hatt strømpebukse av noe slag under buksene siden jeg var typ 7 år. Anonymkode: 3eb55...e93 Bor tydeligvis ikke et kaldt sted Anonymkode: acc29...576 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 25. oktober #24 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, da er nylonstrømpebukse tingen. Går over til ull når det blir minusgrader, men til « pent « bruker jeg ullstruse over nylonstrømpebukse når det veldig kaldt. Anonymkode: 43128...c65 ja , det er kjedelig å få frysninger der...så viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #25 Del Skrevet 25. oktober Bruker det på vinteren men ikke de tynneste, for å holde varmen. Blir rød på lårene om ikke. varmere strømpebukser blir for varmt inne. Kan ikke drive å ta de av/på fra jobb.. Anonymkode: b2bc1...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #26 Del Skrevet 25. oktober Baktus2024 skrev (36 minutter siden): ja , det er kjedelig å få frysninger der...så viktig Få frysninger « der», som i urinveien? Og da tenker du nylonstrømper hjelper? Vet at mange menn bruker nylon for følelsen, men underbukse i tillegg når det kaldt er lurt. Anonymkode: 43128...c65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #27 Del Skrevet 25. oktober Det er harry og kjerring. Anonymkode: 6e26d...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #28 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er harry og kjerring. Anonymkode: 6e26d...f2c Hvordan kan en strømpebukse under ei bukse se kjerring ut da du ikke ser den en gang??? Anonymkode: 558f2...775 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 25. oktober #29 Del Skrevet 25. oktober Jeg bruker alltid tykk og varm strømpebukse eller stillongs under buksa om vinteren. Har begynt for lenge siden. Det værste jeg ser er folk med bare ankler når det er minusgrader ute.Vi bor tross alt i Norge! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #30 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du kan da kle på deg akkurat hva du selv vil, uten at noen bryr seg? Vil du ha pysjamasbuksa eller strømpebukser under jeans eller regnbukse så gjør du det. Anonymkode: 57a4a...6a3 Nettopp! Og strømpebukse under både bukse/regnbukse har jeg hatt😄 Anonymkode: 51311...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #31 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nettopp! Og strømpebukse under både bukse/regnbukse har jeg hatt😄 Anonymkode: 51311...c94 Spørsmålet var da hvordan noen kan se at dette er kjerring under ei bukse? Anonymkode: 558f2...775 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #32 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det vet jeg. Jeg bare lurer på hvor vanlig det er, trodde dette var et forum der man kan spørre om klær? Anonymkode: 21bdb...0a3 Du har spurt, og du har fått svar, at du ikke er fornøyd med enkelte svar, det er din sak. Eller kanskje du ville ha svar der folk snakker deg etter munnen? Det får du ikke av undertegnede. Anonymkode: 57a4a...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #33 Del Skrevet 26. oktober Kall meg gjerne kjerring. Jeg er i 50 og bruker tynne nylon knestrømper under bukser stort sett hver dag. Er det kaldt bruker jeg tynn strømpebukse under bukse og skjørt. Synes det er finere en f.eks ankelsokker som stikker over skoen. Behagelig er det også synes jeg. Anonymkode: f3d2c...d4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #34 Del Skrevet 26. oktober Tynnstrømpebukse er helt vanlig å bruke under bukser i vintersesongen. For å holde varmen. Er det skikkelig kaldt, må man bruke tykkere strømpebukser, men da blir det for varmt å gå med inne (på jobb). Anonymkode: 9d762...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 26. oktober #35 Del Skrevet 26. oktober På overkroppen kan man jo ha tykk jakke osv. når det blir kaldt. Men på beina har man liksom ikke så mange andre valg enn å ha strømpebukse under. Med mindre man skal ha alt styret med å gå med boblebukse hver dag. Liker man ikke sol i øynene, tar man på seg solbriller.. Liker man ikke å fryse på beina, kler man på seg et ekstra lag. Enkel matte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #36 Del Skrevet 26. oktober På 80-tallet kunne vi finne på å ha nylonstrømpebukser under bukser 😃 Anonymkode: 19a4d...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #37 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): På 80-tallet kunne vi finne på å ha nylonstrømpebukser under bukser 😃 Anonymkode: 19a4d...dd2 Kunne vi finne på? Her virker det da som at mange gjør det fremdeles, fullt forståelig? Anonymkode: 558f2...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #38 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tynnstrømpebukse er helt vanlig å bruke under bukser i vintersesongen. For å holde varmen. Er det skikkelig kaldt, må man bruke tykkere strømpebukser, men da blir det for varmt å gå med inne (på jobb). Anonymkode: 9d762...fba Når det er skikkelig kaldt bruker jeg Kunert 60den Warm Up. Blir litt mellomting mellom vanlig tynn strømpebukse og en i ull som blir alt for varm inne. Tror de koster 80kr hos Zalando og jeg er veldig fornøyd med de. Anonymkode: 558f2...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #39 Del Skrevet 26. oktober Jeg bruker tynne strømpis under bukser om vinteren og på kalde dager nå også. Synes det luner akkurat passe. Bruker av og til strømper av ull om vinteren, men stort sett er det vanlige tynne fra HM, Lindex eller Pierre Robert. Jeg er i 30-årene og tror ikke dette kun gjelder gamle damer. Anonymkode: 283fd...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #40 Del Skrevet 27. oktober Sitter man på kontoret med svart dressbukse ser det mye bedre ut med tynn svart strømpebukse i glippen mellom sko og bukse. Anonymkode: 558f2...775 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå