Sjallabais Skrevet 24. oktober #1 Del Skrevet 24. oktober (endret) . Endret 24. oktober av Sjallabais 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 24. oktober #2 Del Skrevet 24. oktober Absolut tycker alltid att man ska klaga om man har upplevt något dåligt. Du kan använda x,y,z för att inte nämna personer du inte vill vid namn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodi Skrevet 24. oktober #3 Del Skrevet 24. oktober Ja det syns jeg du skal gjøre! Hun er jo tydeligvis ikke egnet til å være veileder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #4 Del Skrevet 24. oktober Du bør se litt i deg selv, alle heiet på deg, unntatt denne. Du er jo negativ mot vedkommende selv, og er jo mulig denne veilederen hadde rett. Hva du selv mener og tror endrer jo ikke veilederen sin oppfatning. Og da dette med bestevenn, ikke liker deg og bla. bla. blir veldig ungdomsskole. Se på hva du selv skriver, baksnakkern, bestevenner. Og veilederen sa jo du var sjenert, noe som stemte. Og om en person kommer med tilbakemelding til en leder så er ikke det det amme som baksnakking eller sverting. Er du så hårsår så vil du slite i arbeidslivet Kanskje ikke ta alt i verste mening om en person ikke deler alle andres syn deg. Anonymkode: 3f2d1...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 24. oktober #5 Del Skrevet 24. oktober Jeg ville slukt stoltheten, gitt faen i det - og gått videre. Ikke send noe som helst, hev deg over det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #6 Del Skrevet 24. oktober Når man klager inn en sak som dette så gjør man det for de som kommer etter deg. Ville du anbefalt denne plassen/veilederen til andre, og i såfall hvorfor/hvorfor ikke? Det er veileders ansvar å ha oppfølging på deg og hun kan ikke gi en vurdering når hun ikke har observert nok til å vurdere din innsats og din faglige utvikling. Anonymkode: a9563...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjallabais Skrevet 24. oktober Forfatter #7 Del Skrevet 24. oktober Jodi skrev (15 minutter siden): Ja det syns jeg du skal gjøre! Hun er jo tydeligvis ikke egnet til å være veileder! Hun var flink til å veilede, det skal hun ha. Lærte mye i praksisen. Men hun hørte litt vel mye på en person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #8 Del Skrevet 24. oktober Jeg synes du skal lese det du skriver og se at du kanskje ikke var så sprudlende og åpen i starten du heller. At det faktisk kan tenkes at du ble bedre etter praten selv om du selv ikke ser det. Du er jo selv ganske dømmende og baksnakkende i måten du omtaler veileder og kollega, det kan lett ha syntes mer på jobb enn du tror. Tenker du skal legge det i boksen for "alle kan ikke være venner med alle" og gå videre. Synes ingenting av det du beskriver er ille nok for å klage inn praksisen. Alt er jo bare synsing og hva du føler de mener, ikke noe konkret. Anonymkode: 3787f...70d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjallabais Skrevet 24. oktober Forfatter #9 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når man klager inn en sak som dette så gjør man det for de som kommer etter deg. Ville du anbefalt denne plassen/veilederen til andre, og i såfall hvorfor/hvorfor ikke? Det er veileders ansvar å ha oppfølging på deg og hun kan ikke gi en vurdering når hun ikke har observert nok til å vurdere din innsats og din faglige utvikling. Anonymkode: a9563...461 Jeg ville absolutt ikke anbefalt denne plassen til noen, ihvertfall ikke med den duoen i teten. Resten av avdelingen var veldig fin. Veileder prioriterte ikke å gå med meg før mot slutten av praksisen, hun hadde satt meg med sin gode venn. Noe jeg ser på som en svakhet i hele opplegget, da hun tydelig endret mening etter vi fikk gått mer sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #10 Del Skrevet 24. oktober Det jeg reagerer mest på her er at du som praksisstudent får servert baksnakking av en kollega etter kort tid. Man er der for å lære om yrket, prøve deg som yrkesutøvende og lære av erfarne folk. Man trenger at andre er trygge og gode, kan veilede deg og egentlig vise deg at yrket du har valgt er givende. Istedet driver denne kollegaen med baksnakking, som kan lede til at studentene bli demotivert og skremt fra yrket. Nyansatte, om de er der fast eller bare for praksis, er sårbare. I de fleste andre yrker ville man fått en advarsel om man skapte et så negativt miljø for en nyansatt. Den ansatte som gjorde dette burde ikke få være i nærheten av praksisstudenter. Anonymkode: 4619d...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjallabais Skrevet 24. oktober Forfatter #11 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes du skal lese det du skriver og se at du kanskje ikke var så sprudlende og åpen i starten du heller. At det faktisk kan tenkes at du ble bedre etter praten selv om du selv ikke ser det. Du er jo selv ganske dømmende og baksnakkende i måten du omtaler veileder og kollega, det kan lett ha syntes mer på jobb enn du tror. Tenker du skal legge det i boksen for "alle kan ikke være venner med alle" og gå videre. Synes ingenting av det du beskriver er ille nok for å klage inn praksisen. Alt er jo bare synsing og hva du føler de mener, ikke noe konkret. Anonymkode: 3787f...70d At jeg ikke var sprudlende og åpen i starten? Hvilke grunnlag har du for å tenke det? Alle kan absolutt ikke være venner med alle, men man skal kunne sette sykepleieutøvelsen og fagligheten foran det om man liker personen (på personlig basis) eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå