MarianneE Skrevet 24. oktober 2024 #1 Del Skrevet 24. oktober 2024 Planlegger å invitere store og små familiemedlemmer til brunch 2. Juledag. Tenkte litt varmt, litt kaldt.. Hva pleier dere å sette frem når dere inviterer til brunch i jula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #2 Del Skrevet 24. oktober 2024 Laks eller ørret, eggerøre, potetsalat, spekemat og rester etter pinnekjøttmiddag😋 syns også det er deilig med en frisk salat og frukt Anonymkode: 9e4f8...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #3 Del Skrevet 24. oktober 2024 Roastbeef, juleskinke, ribberull, rester av ribbe, juleposdeig. Ulike typer sild, gravet laks En mykost og en hardost, litt kjeks Grytebrød, flatbrød, lefser Eggerøre, kokt egg, deviled eggs Rødløksmarmelade, syltet rødbete, surkål, skivet agurk, skivet paprika Remulade, majones, sprøstekt løk, hakket rødløk, Anonymkode: 38503...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 24. oktober 2024 Takk, jeg trengte litt nye innspill for det blir fort det samme synes jeg. Skal notere ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #5 Del Skrevet 24. oktober 2024 MarianneE skrev (1 minutt siden): Takk, jeg trengte litt nye innspill for det blir fort det samme synes jeg. Skal notere ned Søk også opp Juletapas. Det lager vi også en gang i uka. Spennende sammensetninger av julemat. Men det krever en del jobb - vi pleier å ha det til middag en dag. Men kan jo kombinere noen tapasretter med klassisk brunchbord. Anonymkode: 38503...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 24. oktober 2024 #6 Del Skrevet 24. oktober 2024 Det må selvsagt være rakfisk og lefse på en julebrunch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. oktober 2024 #7 Del Skrevet 24. oktober 2024 Hjemmelaget potetsalat, hjemmelaget rødbetesalat, forskjellige oster og noe godt tilbehør til disse, spekeskinke, fenalår, ulike gode spekepølser, røkt laks, eggerøre, kald ribbe og kalkunfilet, juleskinke, god postei, sild, hjemmelaget majones, diverse oppskårne grønnsaker, godt brød. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 25. oktober 2024 #8 Del Skrevet 25. oktober 2024 Det er nok like mye forskjellig som det er brukere på kg 😉 Jeg må ihvertfall ha salt lammelår, sylte, oksetunge, nellikflesk, ribberester, skinke, røkelaks, reker, sild, eggerøre og nystekt brød. Litt forskjellige salater ved siden av, som regel potetsalat og waldorf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #9 Del Skrevet 25. oktober 2024 Cabaret og rakfisk 😀 Anonymkode: dfe0f...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. oktober 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 26. oktober 2024 Brunhilde skrev (12 timer siden): Det er nok like mye forskjellig som det er brukere på kg 😉 Ja, med mange nye idéer som kan brukes nå og noen som kan spares til en annen dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. oktober 2024 Forfatter #11 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Cabaret og rakfisk 😀 Anonymkode: dfe0f...91b Her må jeg nok komme med et "takk, men nei takk" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #12 Del Skrevet 29. oktober 2024 Kald ribbe,lunkne medisterkaker,annet kjøttpålegg som roastbiff,skinkestek,spekeskinke,kalkunskiver osv. Eggerøre,laks,forskjellige oster. Rundstykker,kjeks. Og masse grønt, tomat,agurk,rødløk,paprika,druer,clementinbåter,salatblader,persillekvaster til pynt. Hjemmelaget potetsalat er alltid godt. Anonymkode: c3c34...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå