overtenkeren_her Skrevet 24. oktober 2024 #1 Del Skrevet 24. oktober 2024 Hei, Vi har høyhastighetsbrebånd og like vel går streaming sakte, stopper og laster... Vi har smart TV. Kan Apple TV være løsningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #2 Del Skrevet 24. oktober 2024 Bruker du wifi eller er du kablet? Wifi har lavere overføringshastighet. Om du er kablet kan det være begrensinger på hastighet dersom routeren begynner å bli noen år gammel. Du kan forsøke en Internett switch, den har høyere kapasitet og koster rundt 200 kroner. Anonymkode: fff45...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #3 Del Skrevet 24. oktober 2024 Blir ikke noe forskjell for deres del vil jeg tru. Mere se på om dere bruker wifi eller kabel. Ble noe helt annet når jeg satt i kabel enn wifi. Anonymkode: 2d519...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 24. oktober 2024 #4 Del Skrevet 24. oktober 2024 Her gikk ting treigt fordi bildeoppløsning var satt på automatisk. Satte den på 1080p, og problemet løste seg. Hos deg høres det mer ut som et wifi-problem. Er bredbåndet for mange enheter, og hvor mange er koblet på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
overtenkeren_her Skrevet 24. oktober 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Blir ikke noe forskjell for deres del vil jeg tru. Mere se på om dere bruker wifi eller kabel. Ble noe helt annet når jeg satt i kabel enn wifi. Anonymkode: 2d519...967 Vi har hatt dekoder koblet til nett med kabel og der var det aldri noe problem. Vi har ikke dekoder lengre. Selve TV-en som er problemet er koblet til wifi så skal prøve å koble den med kabel å teste. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
overtenkeren_her Skrevet 24. oktober 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 24. oktober 2024 Enni skrev (5 minutter siden): Her gikk ting treigt fordi bildeoppløsning var satt på automatisk. Satte den på 1080p, og problemet løste seg. Hos deg høres det mer ut som et wifi-problem. Er bredbåndet for mange enheter, og hvor mange er koblet på? ingen andre enheter enn to telefoner og TV. Har høyeste nedlastningshastighet så burde ikke være et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 24. oktober 2024 #7 Del Skrevet 24. oktober 2024 Er mye dårlige wifi routere dessverre, en del som ‘’henger’’ og blir trege osv, en skikkelig router eller kabel fikser det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå