AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #61 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er gift med barn og liker å kle meg fint hver dag. Sexy behøver jo ikke være trashy! Lårkort, gjennomsiktig, pølseskinn, kløft sammen er jeg jo ferdig med for lengst, men kan gjerne ha figurnære klær, vise litt rygg osv. planlegger å pynte meg på en nedtonet, klassisk sexy måte på julebordet i år. Har droppet det to år på rad, men gleder meg til å føle meg fin i år:) flørter aldri med kolleger, men har ikke noe imot oppmerksomheten. Anonymkode: d4ea6...cd4 Nettopp. Er dette en "skjult" erkjennelse blant en del kvinner, at man bevisst kler seg sexy for å få oppmerksomhet og også selvtillit? Dette har det vert spurt om mange ganger i mange tråder (blant annet i tema gå i tynne trange tights), men sitter veldig langt inne å innrømme av dere kvinner? Blir det flaut å innrømme? Anonymkode: 31008...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #62 Del Skrevet 3. november 2024 Dersom en dame kler seg pent, er vel stelt og og har utstråling, blir det oftest sett på som sexy. Vinn vinn - velbehag og en fryd å se på. Anonymkode: 135c6...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3. november 2024 #63 Del Skrevet 3. november 2024 Hva er litt sexy da? Jeg velger som oftest noe mer smått classy kanskje? Julebord er gjerne i jobbsammenheng, og jeg har kun jobbet steder hvor supersexy ikke er helt kleskoden. Jeg synes nok endel ting er «litt sexy» uten at de som liker litt mer harry-sexy ville synes det. Og jeg har blitt kalt sexy i veldig ulike klær, merkelig nok også med helt vanlig sorte jeans og vanlig topp som ikke viser noe som pupp/bar rygg, ei heller høye hæler. Type «i dag var du kledd sexy». Så 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå