Gå til innhold

liker du heklede julekuler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det kommer an på. Sånne som dette eller dette kunne jeg godt hatt på treet, men ikke vanlige ensfargede runde tror jeg (annet enn hvis det var barna mine som hadde laget dem). 

Endret av Arkana
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på garn og mønster. Jeg liker sånne som i den andre linken til Arkana over. Sånne man kan putte lys inni. Ikke så glad i tett-heklede med tykt garn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg handler julepynt nesten kun om følelser. Så hadde jeg kjøpt det i butikk? Nei. 

Fått de i gave fra bestemor eller venninne? Hadde blitt veldig glad og hengt de på treet!

Anonymkode: 212f3...0ec

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana skrev (1 time siden):

Det kommer an på. Sånne som dette eller dette kunne jeg godt hatt på treet, men ikke vanlige ensfargede runde tror jeg (annet enn hvis det var barna mine som hadde laget dem). 

De hvite var kjempefine, de fikk jeg lyst til å lage 🤩 Takk for linken 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (8 minutter siden):

De hvite var kjempefine, de fikk jeg lyst til å lage 🤩 Takk for linken 🤗

Bare hyggelig. Jeg får lyst til å lage dem selv. De er litt store så kanskje bedre egnet til å henge i vinduer enn på treet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke noe spesielt forhold til det, men hadde jeg fått noen av noen som selv hadde gjort de så hadde jeg nok hengt de opp. Kanskje ikke på juletreet, men på en vrihassel el.l.

Anonymkode: db3ee...cc3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok aldri kjøpt det til meg selv, men om jeg hadde fått det i gave fra noen som hadde laget det så hadde jeg blitt glad. For det er ikke noe jeg har, og at kulene har en personlighet fra noen som har laget det til meg så hadde jeg hengt de opp på juletreet. Eventuelt andre steder. Men brukt hadde de blitt. 

Hadde hun som heklet kulene til meg vært spesiell for meg så hadde kulene fått hedersplassen på treet uansett :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For meg handler julepynt nesten kun om følelser. Så hadde jeg kjøpt det i butikk? Nei. 

Fått de i gave fra bestemor eller venninne? Hadde blitt veldig glad og hengt de på treet!

Anonymkode: 212f3...0ec

Samme her :) Hadde blitt glad om jeg fikk det i gave! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde aldri laget dem selv. Og vet jeg ikke får i gave fra noen, heldigvis. 

Laget en i stoff for ørten år siden, da det var populært. Isoporhjerte inni, tror jeg. Den var fæl og jeg har kastet den. 

Liker best kuler som glitrer i alle mulige farger, jula skal være bling! 

Anonymkode: 6bfaf...e47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope... Litt harry - hyggelig om det er små barn som har lagd det i barnehagen eller på starten av skolegangen sin. 

Anonymkode: 5b8ee...067

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig flott, sammen med litt mer moderne julekuler. Liker litt forskjellig innslag på treet 😊

Anonymkode: 3dccf...2e6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ensfarget hadde de vært fine. Har noen som ser heklet ut i hvite (slike som bilde nr 2), og de liker jeg. 

Skal sies at jeg har gammeldags juletre med gamle julekuler, flagg, glitter og pynt barna har laget. Hadde såkalt «designertre», men det er mange år siden nå. Fineste som henges opp nå er glitteret etter min Oldemor. 

Anonymkode: 03c6c...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...