Gå til innhold

Intense sex og orgasmelyder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

En dag de er stille men hjemme tar du og synger høyt/setter på Musikk med tydelig tekst så får de føle litt på hvor lytt det er andre veien… 

Anonymkode: 0fa52...a42

Til helgen blir det musikk, da kommer noen venner over og da legger jeg ikke noe i mellom på støynivået for å si det sånn…

Anonymkode: 736b7...f46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner du noen som har en hund som bjeffer når den hører lyder på natta? Lån den, garantert bjeffing på sånn ule lyder! Eller spill opptak av baby gråt på fullt, ikke noe mer turn off. De veit va de gjør. De tvinger deg til å bli med på en syk kink de har. De liker at de har folk som lytter. Ekkelt som fy. Su blir ikke en bitch, du har bare baby/hund på besøk på ubestemt tid. 

Anonymkode: 41602...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 9.35):

I forhold til å være veldig redd for å støte disse høylytte sexdyrene, så må jeg si at måten som ble valgt til sist var rar. Dere snakket direkte om deres sexliv (som ts jo ikke ville, for de kunne bli støtt?!?) og du fikk detaljert info i tillegg? Det finner jeg veldig rart og tanken på et lite troll stakk innom her. 

Anonymkode: 84d3e...6e5

Det har vel vært ganske opplagt siden starten at dette er en runketråd. Måten å snakke om disse mange intense orgasmene en homofil mann får når han nektes å komme har vi hørt før. 

Anonymkode: 27a5d...a9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjenner du noen som har en hund som bjeffer når den hører lyder på natta? Lån den, garantert bjeffing på sånn ule lyder! Eller spill opptak av baby gråt på fullt, ikke noe mer turn off. De veit va de gjør. De tvinger deg til å bli med på en syk kink de har. De liker at de har folk som lytter. Ekkelt som fy. Su blir ikke en bitch, du har bare baby/hund på besøk på ubestemt tid. 

Anonymkode: 41602...d4a

Takk for innspill. Ja, vennene som kommer til helgen har hund. Helt sant, han som får orgasme hele tiden nærmest uler å skriker når hver gang hans orgasme kommer. Tror du har helt rett i at det er en syk kink han eller de har. Det mest merkelige er at han klarer så mange orgasmer over så lang tid?

De liker nok at de vet jeg hører, det ble ikke roligere på kveldene, selv om nettene er bedre. Det skjer med hyl å skrik hver gang det går for han.🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har vel vært ganske opplagt siden starten at dette er en runketråd. Måten å snakke om disse mange intense orgasmene en homofil mann får når han nektes å komme har vi hørt før. 

Anonymkode: 27a5d...a9c

Ro deg ned, absolutt ingen runketeåd. Dette er en opplevet plage jeg har utholdt, men det tærer på skal jeg si deg. Jeg er ikke vant til å irettesette folk. Tross alt er de gode venner, da sitter det lengre inne å ta opp saken, men som jeg nå har gjort. Dessuten ikke noe negativt snakk om homofile menn, de er likeverdige alle mennesker, uansett legning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...