Gå til innhold

Intense sex og orgasmelyder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften. Har fått et ungt nabopar ved siden av. Et mannlig par, ikke noe galt i det, men han ene av de, lager helt psyko sex og orgasmelyder. Ofte vare dette i flere timer og gudene vet hvor mange orgasmer den gutten klarer? Må jeg finne meg i dette? På kvelden går det greit, men noen ganger varer det hele natten, spesielt i helgene.

Vi har et fint nabo forhold, og vil ikke ødelegge dette med å ta opp problemer med heavy sexlyder. Noen råd?

Anonymkode: 736b7...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som overskriften. Har fått et ungt nabopar ved siden av. Et mannlig par, ikke noe galt i det, men han ene av de, lager helt psyko sex og orgasmelyder. Ofte vare dette i flere timer og gudene vet hvor mange orgasmer den gutten klarer? Må jeg finne meg i dette? På kvelden går det greit, men noen ganger varer det hele natten, spesielt i helgene.

Vi har et fint nabo forhold, og vil ikke ødelegge dette med å ta opp problemer med heavy sexlyder. Noen råd?

Anonymkode: 736b7...f46

Sifra på en fin måte, det tåler de å  høre.

"Vi synes dere lager litt vel mye lyder når dere har sex, greit om dere kunne dempe dere litt :)"

De vet jo selv at de lager lyder...

Anonymkode: f5a76...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bare si at det er veldig lytt? Du trenger jo ikke si mer enn det?

Anonymkode: 4c89d...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg igjen en gagball på dørmatta? 

Anonymkode: 82969...99e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sifra på en fin måte, det tåler de å  høre.

"Vi synes dere lager litt vel mye lyder når dere har sex, greit om dere kunne dempe dere litt :)"

De vet jo selv at de lager lyder...

Anonymkode: f5a76...30b

Takk for råd, jeg må tenke ut en fin måte å si det på, har så godt forhold til dem ellers. Føler jeg ikke vil legge demper på deres sex og nytelse. Kanskje jeg kan si noe om at det går greit med fri utfoldelse sånn til kl 23:00, men prøve å dempe seg litt senere på natten. Bor i en tomannsbolig så er bare meg som hører de.

Syns det er flaut å ta dette opp med de, men føler jeg må fortelle de om det. Kan jo være de ikke tenker at det er så lydt?

Anonymkode: 736b7...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva med å bare si at det er veldig lytt? Du trenger jo ikke si mer enn det?

Anonymkode: 4c89d...53c

Takk får råd.

Må prøve å tenke ut noe så de ikke blir fornærmet eller ødelegger deres sex og nytelse. Egentlig så fortjener de jo denne nytelsen for den virker enorm, men blir mye på natta.

Har veldig godt naboskap med de, vil ikke ødelegge dette.

Anonymkode: 736b7...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Takk får råd.

Må prøve å tenke ut noe så de ikke blir fornærmet eller ødelegger deres sex og nytelse. Egentlig så fortjener de jo denne nytelsen for den virker enorm, men blir mye på natta.

Har veldig godt naboskap med de, vil ikke ødelegge dette.

Anonymkode: 736b7...f46

Da får du bruke ørepropper :) 

Anonymkode: f5a76...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da får du bruke ørepropper :) 

Anonymkode: f5a76...30b

Sant nok, jeg har musikk på ørene da det står på som verst.😊

Anonymkode: 736b7...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke hatt problemer med å si at det var veldig lytt, særlig på nattestid når alt annet er stille, og at støy gjør at det er vanskelig å sove. Jeg ville muligens henvist til lovverket - stille mellom 23-07. 
Hadde de bedt meg utdype, ville jeg sagt at det gjaldt seksuelle lyder. 

Det er verre når naboen hamrer på døra midt på natta når baby har kolikk og ikke klarer å roe seg, og selv så langt bort fra naboen i huset som overhodet mulig, så hører de den. Og klager. Minst annenhver natt og dag. Jeg ville ikke tatt meg nær i det hele tatt om noen nevnte at de hørte seksuelle lyder, og det er jo ikke sånn at de må dempe seg hele døgnet, men på nattestid kan de gjerne ta hensyn.

Anonymkode: 43984...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ville ikke hatt problemer med å si at det var veldig lytt, særlig på nattestid når alt annet er stille, og at støy gjør at det er vanskelig å sove. Jeg ville muligens henvist til lovverket - stille mellom 23-07. 
Hadde de bedt meg utdype, ville jeg sagt at det gjaldt seksuelle lyder. 

Det er verre når naboen hamrer på døra midt på natta når baby har kolikk og ikke klarer å roe seg, og selv så langt bort fra naboen i huset som overhodet mulig, så hører de den. Og klager. Minst annenhver natt og dag. Jeg ville ikke tatt meg nær i det hele tatt om noen nevnte at de hørte seksuelle lyder, og det er jo ikke sånn at de må dempe seg hele døgnet, men på nattestid kan de gjerne ta hensyn.

Anonymkode: 43984...2f1

Hei og takk for råd😊

Jeg aksepterer at de har fri seksuell utfoldelse frem til 23, kan strekke det til 24, men etter det blir det vanskelig å sove. Hadde det enda holdt med en orgasme, men de holder på i timesvis og ofte hele natten, vet ikke hvordan de og spesielt han med orgasmelydene holder med så mange orgasmer og holder det ut i timesvis. Men jeg vil nødig være en brems og legge bånd på deres seksuelle utfoldelse.

Du er inne på border og baby lyder er jo og noe som kan være vanskelig å utholde. Jeg må på et vis få sagt fra, spesielt om natten. Kanskje det blir lettere når de kan ha fri utfoldelse frem til 23, maks 24:00?

Anonymkode: 736b7...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lage regler for når andre skal få lov til å kose seg i eget hjem hadde vært uakseptabelt. 

Du får si det er lytt og så er det opp til dem om dem vil ta hensyn eller ikke. 

Anonymkode: f8cc1...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Lage regler for når andre skal få lov til å kose seg i eget hjem hadde vært uakseptabelt. 

Du får si det er lytt og så er det opp til dem om dem vil ta hensyn eller ikke. 

Anonymkode: f8cc1...d67

Skjønner at det er litt sært, tåler absolutt deres sexlyder på dagen og kvelden og unner de det, men det skjer ofte på natten og da gjerne hele natten helt til tidlig morgen, spesielt skjer dette i helgene.

Kan nok være at de syns jeg er kjip, men det med å si det er lydt, kan jeg jo håpe at de ser det sammen med sex lydene.

Anonymkode: 736b7...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ta en runk og nyt det.

Anonymkode: ba941...29d

Jeg er kvinne. Blir ikke tent av andres sexlyder. Jeg er ikke sart og syns det bare er koselig å høre de nyter sexen. Men bare det at det blir vel intenst og påtrengende om natten.

Anonymkode: 736b7...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts.

Jeg vil ikke støte de eller si noe som legger en demper for deres sexliv og åpenbart intens nytelse.

Paret er nære venner blitt og vil faktisk strekke meg langt for ikke bli den bitch som ikke tåler noe. Faktisk er det bare fint å høre hvordan de nyter på dag og kveld.

Derfor føler jeg på at det er veldig kjipt av meg å ødelegge det fine de har sammen.

Anonymkode: 736b7...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som overskriften. Har fått et ungt nabopar ved siden av. Et mannlig par, ikke noe galt i det, men han ene av de, lager helt psyko sex og orgasmelyder. Ofte vare dette i flere timer og gudene vet hvor mange orgasmer den gutten klarer? Må jeg finne meg i dette? På kvelden går det greit, men noen ganger varer det hele natten, spesielt i helgene.

Vi har et fint nabo forhold, og vil ikke ødelegge dette med å ta opp problemer med heavy sexlyder. Noen råd?

Anonymkode: 736b7...f46

"Hei gutta. Har dere vurdert å investere i lydisolerende plater?" Med et blunk..?

Anonymkode: d03ef...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

"Hei gutta. Har dere vurdert å investere i lydisolerende plater?" Med et blunk..?

Anonymkode: d03ef...fcf

Takk for råd. Kanskje det er med humor og glimt i øyet jeg skal angripe det med…😊

Anonymkode: 736b7...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vet de at naboene hører, og i krenkingens tidsalder vet de også utmerket godt at ingen vil reagere mot deres arrogante oppførsel. 

Kjøp deg en tuba på Finn.no og sett igang med høylydt improjazz når du er drittlei. Blir noen sure kan du dra krenke-kortet og si at du blir fryktelig lei deg og føler deg trakassert siden du føler deg / identifiserer deg med en tuba. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DittHåp skrev (5 minutter siden):

Selvfølgelig vet de at naboene hører, og i krenkingens tidsalder vet de også utmerket godt at ingen vil reagere mot deres arrogante oppførsel. 

Kjøp deg en tuba på Finn.no og sett igang med høylydt improjazz når du er drittlei. Blir noen sure kan du dra krenke-kortet og si at du blir fryktelig lei deg og føler deg trakassert siden du føler deg / identifiserer deg med en tuba. 

 

Ha ha, den var en ny vri. Takk for råd, men har veldig nært vennskap til dem og ønsker ikke å gjøre dette på en ufin måte. Tror ikke de gjør det med vilje, det er for hengivent til det. Tror de faktisk ikke er klar over hvor lydt det er.

Anonymkode: 736b7...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nabo som i eneste nabo i tomannsbolig, eller er dere flere naboer?

Er dere flere hadde jeg lagt en generell lapp i postkassa, da kan den komme fra hvem som helst. "Heisann, koselig at dere koser dere sammen, men alt dere gjør høres ekstremt godt til alle naboene. Så fint hvis vi kunne få sove en og annen natt".

Er dere dems eneste nabo tror jeg hadde dratt det inn i en spøk, "Beklager hvis hylene mine da jeg slo tåa mi inatt vekte dere, det er så enormt lytt her. Slå dere tåa deres også ofte?"

Anonymkode: 97fe9...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...