Gå til innhold

Innskuddrente avtale

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Artigper du.

Anonymkode: b498e...f21

Det er slik Crowdlending fungerer. 

Anonymkode: 2995d...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk dere, men disse pengene er en hel formue for meg. Jeg vet at det finnes bedre avkasningsmuligheter (aksjer, fond og  diverse andre investeringer), men jeg trenger å ha pengene trygt og "i nærheten". Jeg valgte denne løsningen da det gir mer enn vanlig sparekonto men er likevel kortsiktig bindetid i tilfelle jeg trenger pengene.

Anonymkode: 3cb20...1c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en neve (25 stk sølv)dollar før påske til 8225kr. Solgte de nylig med gevinst på 2.800kr. Skulle være god "rente" det?

Anonymkode: 2d936...374

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! 

Jeg har også tenkt å kjøpe gull/sølv, men er usikker på om det er tiden å investere i gull nå som gullprisen er så høy, vil prisen gå ned igjen eller bare gå oppover...? Det er så sykt vanskelig å vite hva som er best....?

Anonymkode: 3cb20...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sies at sølv har størst oppside, og lettest å kjøpe/selge. Når en gullmynt koster 31-32.000,- blir de for dyre, man får liksom ingen ting for et stort beløp. Faktorer som valg i USA, stor uro i midt-Østen og utsikter for lavere renter er nesten bankers for fortsatt stigning. Bare se på finn, mange som averterer og som ønsker å kjøpe sølv.

Anonymkode: 2d936...374

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...