AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #1 Del Skrevet 23. oktober 2024 Hvis de av ulike grunner har gått fra kjæresten eller avvist en de datet og angrer på det? Anonymkode: a7c8c...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 23. oktober 2024 #2 Del Skrevet 23. oktober 2024 Jeg har opplevd at en som avsluttet datingen ville prøve igjen i hvert fall. Så det kan skje 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gasp Skrevet 23. oktober 2024 #3 Del Skrevet 23. oktober 2024 Vil si det er like individuelt som alt annet eller hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 23. oktober 2024 #4 Del Skrevet 23. oktober 2024 Hvis jeg hadde blitt dumpa av en jeg datet, så hadde jeg faktisk ikke gidda å prøve en tur til hvis han etter en tid spurt om å prøve igjen. Om man hadde vært kjærester, kunne jeg vurdert det etter et brudd. Kommer an på årsaken til bruddet. Hvis det hade vært utroskap, så hadde jeg ikke villet bli sammen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #5 Del Skrevet 24. oktober 2024 Jada, det tar 1-3 mnd så prøver de igjen. Anonymkode: 18f82...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #6 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jada, det tar 1-3 mnd så prøver de igjen. Anonymkode: 18f82...f35 😂 Anonymkode: b8a7f...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #7 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis de av ulike grunner har gått fra kjæresten eller avvist en de datet og angrer på det? Anonymkode: a7c8c...aac Menn tør. Det er som regel kvinner som ikke tør. Anonymkode: b8a7f...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshade83 Skrevet 24. oktober 2024 #8 Del Skrevet 24. oktober 2024 Det er en grunn til at de er en eks og bør forbli en eks. Eksdate, ekskjæreste, ekssamboer, eksmann osv. Beveg deg videre om du ikke vil leve i et liv du etterhvert blir bitter, frustrert og lei av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. oktober 2024 #9 Del Skrevet 24. oktober 2024 Det kommer vel litt an på mannen tror jeg, og hva han ønsker seg... Modig er det ihvertfall. Den som intet våger intet vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #10 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): 😂 Anonymkode: b8a7f...b26 Det er vel ikke uvanlig nei, men det gjelder vel begge kjønn En tenker vel glør som har slukket kan brenne igjen. Anonymkode: 63da0...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #11 Del Skrevet 24. oktober 2024 Yes! They do have the audacity to do so 🙃 Anonymkode: 6427b...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #12 Del Skrevet 24. oktober 2024 Åjada mange menn gjør det. Jeg tipper de trenger oppmerkomhet å har ingen andre damer for øyeblikket! Anonymkode: e9e10...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 24. oktober 2024 #13 Del Skrevet 24. oktober 2024 Det kommer jo helt an på mannen. Jeg tror ikke du finner et "sånn er menn"-svar på dette heller. Noen er tøffe nok til å innrømme at de har gjort feil, mens andre ikke er det. Jeg tror det kommer mye an på avslutningen, hva som ble sagt og gjort, og kanskje litt på hvor lang tid som har gått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #14 Del Skrevet 24. oktober 2024 Finnes det menn som ikke gjør det? Anonymkode: ec75d...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #15 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Finnes det menn som ikke gjør det? Anonymkode: ec75d...42b Tror du virkelig at alle menn er helt like? Alle tenker likt, og oppfører seg likt, som kloner? Menn er like mye selvtenkende individer som kvinner, de har egne tanker og meninger, og de har ulikt handlingsmønster. Anonymkode: aa619...a42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #16 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du virkelig at alle menn er helt like? Alle tenker likt, og oppfører seg likt, som kloner? Menn er like mye selvtenkende individer som kvinner, de har egne tanker og meninger, og de har ulikt handlingsmønster. Anonymkode: aa619...a42 Hva slags for pleier dere å bruke til deres menn? Og bruker dere belønning eller straff når dere trener på kommandoer med mannen? Anonymkode: cb846...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #17 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags for pleier dere å bruke til deres menn? Og bruker dere belønning eller straff når dere trener på kommandoer med mannen? Anonymkode: cb846...64b Chillinøtter er populært hos min. Anonymkode: 9c56a...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå