Gå til innhold

Til dere kvinner: hvordan føles det når penis glir inn i skjeden?

Even Tuell

Anbefalte innlegg

Litt inspirert av en tråd en lite stund tilbake ... hvordan føles det når en penis trenger inn i skjeden, inn i deg?
Kan du beskrive følelsen når han glir inn i deg eller du tar ham inn?
Føles det forskjellig ut om det er han som "presser seg inn" eller du som er aktiv og "presser deg ned på" ham?

Og hvor stor forskjell er det egentlig mellom peniser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker den følelsen av det første støtet,  hvordan penis utvider skjeden, føles som en deilig kiling, presser følsomme punkt og sender ilinger langs ryggen min, noe av det beste i verden. 

Anonymkode: 5946b...fd9

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det sammenlignes med analsex, eller er det vidt forskjellig?

Anonymkode: aceea...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenker da på selve følelsen av penetrering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Elsker den følelsen av det første støtet,  hvordan penis utvider skjeden, føles som en deilig kiling, presser følsomme punkt og sender ilinger langs ryggen min, noe av det beste i verden. 

Anonymkode: 5946b...fd9

Så heldig du er. For meg er det bare vondt. Vi må være forsiktige og lirke oss igang, og da kan det bli litt godt etterhvert, eller det bare fortsetter å gjøre vondt og vi må avbryte. Jeg har alltid hatt det sånn, er nok godt voksen. Gynekologer finner ikke ut av hvorfor, bortsett fra at de sier at slimhinnene ser rød og litt betent ut. Har alltid misunnet dere som kan nyte sex fra det første støtet.

Anonymkode: 37651...f8e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker da på selve følelsen av penetrering.

For meg er det vidt forskjellig. Vagina er tusen ganger mer følsom - det er der jeg kjenner at jeg er kåt. Rompa er mer kinky og kan være veldig digg i rett setting, men veldig ulikt 

Anonymkode: 403ed...3f3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig vanskelig å beskrive faktisk. Med den rette mannen så oppstår det en intens lengsel etter å ha ham inni, en dyp primitiv craving. Det første stikket, som du selv har beskrevet såpass nydelig at jeg faktisk ble litt kåt av det i et par tråder, kommer med en dyp tilfredsstillende «komme hjem følelse»… men… det er et veldig kjedelig men (Tror jeg). Det er rent mentalt for meg. Jeg må ha det. Men fysisk sett… det er godt, men ikke noe magisk, følsomt. Skjeden, min i hvertfall, er ikke følsom nok. Samleie kan være veldig bra, og kan også føre til orgasme for meg. Men det krever behandling av hele meg samtidig. Kyssing, beføling, tenning. Selve følelsen av penis i vagina… meh, ikke noe spesielt egentlig. 

Anonymkode: c67cd...19c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig, og absolutt deiligst om han "banker på" først, istedenfor å gå direkte inn. Det skaper en frydefull forventning og sug etter å få den inn som rett inn ikke medfører. 

Noen sekunders tålmodighet og "høflighet" er en omtanke til glede for begge. Det skal ikke mye til for å skape en stor forskjell. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vidt forskjellig, selvsagt. 

Vanskelig å beskrive, men stiller meg bak første svar i tråden. Det første støtet er magisk. Med rett mann, selvsagt.

Anonymkode: 311a9...47f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forørvrig kun hatt sex med tre menn og ene husker jeg ikke. De to andre er begge godt over gjennomsnittet store så blir kanskje vanskelig å si noe nyttig om forskjellen på peniser. Men jeg TROR, basert på erfaring med å ha hatt både pliktsex og lengselsfull sex som man har cravet og venter lenge på, at det vesentlige for kvinnelig nytelse er knyttet til hvor lyst man har først og fremst, ikke hvordan penis er utformet. Jeg har fått vaginal orgasme av en finger liksom.

Anonymkode: c67cd...19c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva hadde vært vitsen med analsex dersom det var helt likt, og hvorfor skulle noen like og noen sterkt mislike analsex om det var helt likt? 

Finnes ikke likt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg er veldig kåt og våt så er det utrolig digg. Det er jo stimulering av nerver, tipper du kan sammenligne det med hvordan det føles år runke? Men min skjede er ikke veldig sensitiv, særlig etter barn, så jeg får ikke orgasme av bare stimulering av skjeden. Derfor er det ekstra interesant å stimulere g punktet. Livmortappen kan også stimuleres og føre til nytelse. Klitoris er knyttet til skjeden, så alle former for stimulering av disse punktene samtidig, øker den totale tilfredsstillelsen. Størrelsen og lengden på penis er relevant. For min del har kjæresten min akkurat passe tykk og lang penis. Hvis den er for lang så kan det bli vondt, og er den for tynn så kjenner jeg ingenting av stimuleringen av skjedeveggen. 

Anonymkode: c8585...0e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis jeg er veldig kåt og våt så er det utrolig digg. Det er jo stimulering av nerver, tipper du kan sammenligne det med hvordan det føles år runke? Men min skjede er ikke veldig sensitiv, særlig etter barn, så jeg får ikke orgasme av bare stimulering av skjeden. Derfor er det ekstra interesant å stimulere g punktet. Livmortappen kan også stimuleres og føre til nytelse. Klitoris er knyttet til skjeden, så alle former for stimulering av disse punktene samtidig, øker den totale tilfredsstillelsen. Størrelsen og lengden på penis er relevant. For min del har kjæresten min akkurat passe tykk og lang penis. Hvis den er for lang så kan det bli vondt, og er den for tynn så kjenner jeg ingenting av stimuleringen av skjedeveggen. 

Anonymkode: c8585...0e1

Det første du skriver er selvfølgelig veldig vesentlig. Er man ikke kåt nok er penetrering som dødt til ubehagelig til direkte vondt. 

Heldigvis lenge siden jeg var voksen nok og hadde voksen nok partner til å skjønne det grunnleggende i at jeg selvfølgelig må være kåt nok før penetrering for å få noe ut av det, men husker for godt en tid der partnere ikke nødvendigvis var så modne og fornuftige, og jeg ikke tøff nok til å si "Hei hei, bremse på her, jeg er ikke klar."

Å bli penetrert uten å være kåt nok er noe dritt. Ikke noe godt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Her glir den rett inn. Er jeg veldig vid? 

Anonymkode: 13b27...075

Ikke nødvendigvis, han kan jo være for liten?

Anonymkode: 311a9...47f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker at han leker litt i åpningen. Det gjør meg veldig kåt. Da får jeg lyst på mer...

Og da blir det vanskelig å ligge i ro. Det er så og si nesten helt umulig for meg, for da har jeg bare lyst til at han skal ta meg godt...

Det er verdens beste følelse når jeg endelig får han inni meg etter intens pirring...Blir nesten gal av kåthet jeg da...

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Nogenlunde likt som i at man kjenner at noe kommer inn, men der stopper likhetene for min del. 

Vaginalt, når jeg er kåt og klar for det, føles de første støtene godt når penis utvider, trenger seg gjennom, liksom lager vei. For meg er følelsen i vagina veldig lik følelsen når man får massert støle muskler, bare enda bedre. Intenst god, dyp følelse, ofte nesten litt ømt og at det verker litt, men på en god måte, iblandet kribling og nærmest et sug etter ham. Fantastisk deilig.

Jeg syns ofte det er best når det er han som presser seg inn, da kan jeg bare ta imot og nyte de første støtene. Det er riktignok de samme følelsene når jeg selv har kontrollen, men da må jeg også passe på mine egne bevegelser, så det er ikke alltid jeg klarer å ha fullt fokus på selve følelsen og nytelsen.

Er jeg ikke klar for penetrering, føles det som jeg revner, det svir, og hvert støt føles som en knytteneve i magen.

Ang. ulike peniser: man kjenner jo litt forskjell på størrelser, føles mer som man blir strukket ut når penis er av den tykkere typen. Er den tynnere kan det nesten kile litt, det er jo også godt. Lengre går den helt til bunns, da får man følelsen helt inn. Det får man ikke av kortere, men det er strengt tatt ikke nødvendig for at det skal være jævlig godt. Større kukhode gir mykere "landing", så jeg tåler hardere penetrering. Det klarer jeg ikke med mindre hode, det blir for hardt. Og hvordan den er bøyd eller vinklet avgjør jo mye for hva slags nytelsespunkter den treffer i de ulike stillingene. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (13 minutter siden):

Jeg elsker at han leker litt i åpningen. Det gjør meg veldig kåt. Da får jeg lyst på mer...

Og da blir det vanskelig å ligge i ro. Det er så og si nesten helt umulig for meg, for da har jeg bare lyst til at han skal ta meg godt...

Det er verdens beste følelse når jeg endelig får han inni meg etter intens pirring...Blir nesten gal av kåthet jeg da...

Elsker den leke-med-følelsen når det er henne som er øverst og styrer meg inn. Bare ta tuppen så vidt inn i åpningen, friste litt og stå i mot mine små forsøk på å støte opp i henne. Det er herlig. Det er som en slags lengsel som er helst intens. Jeg bare måååå ha mer, jeg bare mååå inn ... lengter etter å kjenne mer av henne rundt meg.
Og så er det jo helt magisk når hun så bestemmer seg for at nok er nok, setter seg bestemt ned og tar hele meg i en bevegelse.

Gjør ofte det samme tilbake med henne. Det er digg rent fysisk for meg også, men enda mer se den økende desperasjonen hos henne om å få mer.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (52 minutter siden):

Hva hadde vært vitsen med analsex dersom det var helt likt, og hvorfor skulle noen like og noen sterkt mislike analsex om det var helt likt? 

Finnes ikke likt. 

Skrev ikke likt, mener om følelsen av selve penetreringen kan sammenlignes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...