AnonymBruker Skrevet 25. oktober #21 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 17.52): Men er du så korttenkt og sveversynt at du opplever det riktig,at man bare går fra samtalen?? Det er poenget mitt... En samtale og et ultimatum, er ikle gitt Ekeberg og alene på en persons premisser Så når jeg tok kontakt med henne,var hun faktisk ganske søt:) Derfor synes jeg at det har blitt mer konseptuelt, hva jeg ønsket utifra tråden,var å høre andres erfaringer med å møtes i bunns av et problem,eller en tvist-men virker som folk her ønsker mer drama,enn å egentlig dele erfsringer.. Jeg melder meg ut av videre snakk om andre ting,og kommentarer..gidder ikke unødvendig dårlig stemning med fremmede over nett. .. Anonymkode: d4364...ec5 Hvor mange tråder behøver du lage for å innse at mennesker ikke har noe som helst ansvar for dine følelser, kan gå fra en samtale/treff/date når som helst og du bare må akseptere det? Det er nemlig innafor å forlate en samtale akkurat når man vil, han har sagt at han er uinteressert og etter det har han ikke noen ytterligere forklaringsplikt. Derfor er det også veldig sprøtt å dra inn en tredjeperson som selvfølgelig vil ta hans side, dra konklusjonen at du defintivt ikke er noe som burde være i hans liv for så å forvente at hun skal hjelpe deg. Komme til bunns med noe er noe man gjør med de man er i relasjon med, gjerne en man må fortsette å være i, ikke med noen man holdt på litt med som vært tydelig med at man ikke vil noe med og ikke bryr seg om- man legger ikke tid på det. Og det blir bare dårlig stemning fordi du har en relativt hårreisende tilnærming til andre mennesker og deres rolle i ditt eget følelsesliv. Det går altså ikke an å tilfredsstille din trang til å bli validert/få avklaring på på et nettforum, da ingen vil råde andre til å oppføre seg tvert imot hva som er normalt. Respekter andres grenser og se nå til å skaffe deg noen egne- det kommer til å gjøre livet ditt så mye lettere fremover. Anonymkode: 0bc27...7b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #22 Del Skrevet 25. oktober Folk forlater mennesker de har barn, hus, hytte, bil og båt med, etter 25 års giftermål. Det har de fullstendig lov til og. Samme hva du og han fyren har prata om, han har like rett på å ikke snakke med deg. Han kan ha lovt deg både penger og evig kjærlighet på en tirsdag. Og likevel slutte snakke med deg for alltid torsdag. Du mangler sosiale antenner TS. Jeg mistenker også at du ikke er så ung, ikke har venner du henger med, men sitter hjemme og chatter med folk bare. Da er du nødt til å ta til deg litt råd. Anonymkode: 85e87...ca5 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #23 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 17.52): Men er du så korttenkt og sveversynt at du opplever det riktig,at man bare går fra samtalen?? Det er poenget mitt... Anonymkode: d4364...ec5 Det er helt riktig, å bare gå fra en samtale, når man finner ut at dette er en person jeg ikke lenger vil ha noe med å gjøre. Anonymkode: 85e87...ca5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #24 Del Skrevet 25. oktober En gutt jeg snakket med ville plutselig ikke ha noe med meg å gjøre lenger også. Var det surt? Ja, det var det. Fikk jeg svar på hvorfor? Nei, det gjorde jeg ikke. Det gikk noen dager hvor jeg tenkte på hva jeg kunne gjort galt eller sagt noe feil osv. Men greia er: i bunn og grunn var han ikke interessert i meg. Han ville ikke ha meg han, og det er helt greit! Da, som et voksent og modent menneske, da går man videre med livet. Det er ikke alltid sånn at man får en grunn til at det som skjer, skjer. man får ikke vite hvorfor man ikke fikk den jobben eller det intervjuet, eller hvorfor noen mennesker ikke vil ha kontakt med deg. Å ta kontakt med mennesker rundt den som ikke vil ha noe med deg å gjøre, er veldig rart. Jeg forstår av hvordan du svarer her inne at du ikke er så åpen for andres meninger, du vil helst ha svar som er enig med deg. Det er jo veldig forståelig, men det vil dessverre gjøre at du vil aldri utvikle deg som menneske. La denne mannen være i fred, la omgangskretsen til denne mannen være i fred. Finn på noe annet du kan bruke tiden din på, kanskje du treffer mennesker som vil ha deg i livet sitt? Det er hvertfall veldig mye mer givende enn å opprette utallige tråder på samme tema. Anonymkode: adad9...dcf 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #25 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ah, hallo-Hoppet innom her nå- Fy søren så mye bitterhet det er her inne! Herregud- man lærer jo fra tidlog alder å oppføre seg også,ikke akkurat noe man ser her inne heller,tydeligvis.. ganske paradoksalt,egentlig... Men bare for å svare, du aner jo ikke hva vi tidligere har snakket om engang,eller når hvor og hvordan snakket vårt hqr vært-Så tviler på at du kan si noe spesifikt på tema-annet enn generelt,som jo er greit-Får VELDIG inntrykk av at du er en veldig gammel person,og kommer fra en helt annen tid,<forferdet>?!?! Tror det døde ut for leeenge siden,litt usikker på hva det betyr,for å være ærlig. Men det hinter til at du kansje er litt på feil arena,uansett... Anonymkode: d4364...ec5 Vi er bitre fordi vi forstår hva som er vanlig folkeskikk? Du har rett i at mange oss lærer fra tidlig alder å oppføre oss, men det er tydeligvis noe som du ikke har lært. Hva var det du trodde at du skulle få av tips? "Ja, gå å slå ned døren hans... og tving han til å snakke med deg."? Du er ekstremt fokusert på deg selv, veldig egosentrisk og virker ikke å forstå at andre har behov, at du er nødt til å ta hensyn til andre mennesker. Du vil at hun skal svare deg, at hun burde visst deg respekten med å svare, men hvorfor skal hun gi deg den respekten og ikke ta hensyn til vennen hennes? Selvfølgelig så velger hun sin venn over deg. At du trodde noe annet skulle skje er helt absurd. Og hvorfor mener du jeg fremstår som veldig gammel fordi jeg bruker et ord som du ikke bruker? Er ikke det litt snevert å generalisere folk på den måten? For alt du vet så kan det være at jeg er yngre enn deg, men bare med noen grunnleggende skriveferdigheter som f. eks så vet jeg hvordan kanskje skrives. Anonymkode: c6379...367 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå