Gå til innhold

Aner ikke hvor jeg står

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg skjønner jeg muligens har tråkket over,idet jeg har sendt melding-sagt det til henne,men håper likevel på å få respons...

Har holdt litt på med en gutt,og han sier han ikke ville noe seriøst.

Jeg har i ettertid kontaktet en venninne av han,vet de har kontakt og har snakket litt med henne før. ...

Hun og jeg,derimot har ingen kontakt. Jeg har tidligere sendt henne en melding, spurt henne om hun kan få han til å snakke med meg-men hun nekter å svare meg nå..

Jeg ber ikke om at hun < legger seg i sæla> for meg,men jeg hadde håpet på at hun i det minste kan si<skal høre med han>... men ingenting..Nada. 

Da jeg spurte henne tidligere,beklaget jeg at jeg tok kontakt med henne,ettersom dette var mellom meg og han-men da var hun veldig søt. Jeg sa vi ikke fikk snakket ur,pg vi får jo aldri det,han fortsetter å gå fra samtalene våre.. 

Denne gangen hadde jeg håpet på at hun,kunne i det minste gi meg den respekten,at hun svarer om hun kommer til å si ifra til han, eller ikke..

Nå føler jeg meg bare enda mer dritt,fordi hun også ikke svarer...

Jeg vet ikke om hun har noe imot meg,esiden hun ikke er en del av hva som er skjedd..

Noen jenter her,som har vært på denne siden av bordet,som henne- som kan gi litt innspill??

Anonymkode: d4364...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er et skikkelig rødt flagg og drive og ta kontakt med venner av folk som har vært tydelige på at de ikke vil ha noe med deg å gjøre. 

Anonymkode: b3394...e8a

• Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

kjenn litt på den følelsen, du har tross alt tråkket langt over det de fleste ser på som normal oppførsel.

:sjokkert:
Hvordan og hvorfor i all verden tenkte du at dette var en ok tilnærming å bruke en annes venner som du ikke en gang kjenner til å snakke din sak overfor noen som ikke vil ha kontakt? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må bare legge hele dette bak deg og ikke ta kontakt med hans venner.

Hva mener du hun skal snakke med han om? Han har jo sagt til deg han ikke vil ha noe seriøst. Tro han på det.

Anonymkode: b7614...870

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han vil ikke snakke med deg. Selvsagt skal du ikke gå via vennene hans for å få kontakt da.

Jeg hadde heller ikke svart deg, det er jo absolutt ikke normal oppførsel. Jeg blir skremt av en sånn oppførsel og tenker baby reindeer før jeg hadde blokkerte deg. 

Vær så snill å la dette gå, han ønsker ingen kontakt. 

Anonymkode: 5ecd4...93c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare tro en mann når han sier at han ikke vil ha deg? Kjipt, men da er det slik. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Holder du på å stalke denne mannen etter så mange år?? Han vil ikke ha noe med deg å gjøre, respekter det og move on. Seriøst dette er helt sprø oppførsel av deg. 

Anonymkode: 4b892...2ca

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun er lojal mot vennen sin. Hun svarte deg jo når du beklaget, så det er et solid tegn på at hun er et skikkelig menneske. Og han vet garantert at du har sendt henne melding. Det var nok bare en bekreftelse for de begge at det var riktig av han å droppe deg. Du har gjort en megatabbe.

Anonymkode: f5660...f4f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei nei, hva tenkte du på her? 🫣

Anonymkode: 8eed4...3eb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er han du er sint på, det er han du føler deg såret av. Det hjelper ikke å rette sinne og sårhet mot en helt annen kvinne som ikke har noe å gjøre med dette rotet mellom deg og han!

Han har vært tydelig med deg, Ts - han vil ikke ha mer med deg å gjøre. Aksepter det og ta med deg det du kan lære av dette videre.

Vær litt mer kresen på hvem du omgås, mye mer kresen på hvem du har sex med!

Søk gjerne hjelp også, hos en psykolog eller psykiatrisk sykepleier, for det virker som om du sliter med deg selv, følelser, grenser for deg selv og andre. Du trenter å rydde opp i deg selv for å få ryddigere forhold til andre!

Anonymkode: 25c67...265

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Denne gangen hadde jeg håpet på at hun,kunne i det minste gi meg den respekten,at hun svarer om hun kommer til å si ifra til han, eller ikke..

Hvorfor skal hun gi deg den respekten, når du er så respektløs mot henne at du trekker henne inn i ditt drama? Det er forferdelig ubehagelig å bli trukket inn i sånt, og at ukjente mennesker forventer at man skal hjelpe til med å ordne opp i deres rot.

Og så er det voldsomt fjortis å oppføre seg slik. Voksne mennesker må på ett eller annet tidspunkt lære seg å gi slipp på mennesker som ikke ønsker å ha noe med dem å gjøre. Det er ikke alltid man får den avslutningen man ønsker seg, eller svar på alle spørsmål man har. Det er bare å akseptere at det er som det er, og komme seg videre.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du aner ikke hvor du står? Virkelig?

Har du hatt problemer med grensesetting ovenfor deg selv også tidligere i livet/aldri lært deg det helt? Du burde få hjelp for å få det bedre med deg selv. La dette ligge, mer kontakt med noen av dem, vil kun gjøre det enda verre.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du vet da fullstendig hvor du står. Han vil ikke ha noe seriøst med deg. Han har sagt det rett ut. Det er ingen tvil. Nå fremstår du i tillegg som klengete og desperat, så du kan i alle fall være sikker på at han overhodet ikke vil ha deg etter det. Ha litt selvrespekt. Et nei er et nei. Det gjelder akkurat like mye når det kommer fra en mann som når det kommer fra en kvinne. Gå videre.

Anonymkode: b1fd2...eb2

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei!

Jeg skjønner jeg muligens har tråkket over,idet jeg har sendt melding-sagt det til henne,men håper likevel på å få respons...

Har holdt litt på med en gutt,og han sier han ikke ville noe seriøst.

Jeg har i ettertid kontaktet en venninne av han,vet de har kontakt og har snakket litt med henne før. ...

Hun og jeg,derimot har ingen kontakt. Jeg har tidligere sendt henne en melding, spurt henne om hun kan få han til å snakke med meg-men hun nekter å svare meg nå..

Jeg ber ikke om at hun < legger seg i sæla> for meg,men jeg hadde håpet på at hun i det minste kan si<skal høre med han>... men ingenting..Nada. 

Da jeg spurte henne tidligere,beklaget jeg at jeg tok kontakt med henne,ettersom dette var mellom meg og han-men da var hun veldig søt. Jeg sa vi ikke fikk snakket ur,pg vi får jo aldri det,han fortsetter å gå fra samtalene våre.. 

Jeg vet ikke om hun har noe imot meg,esiden hun ikke er en del av hva som er skjedd..

Noen jenter her,som har vært på denne siden av bordet,som henne- som kan gi litt innspill??

Hvis en mann som jeg ikke ville ha noe seriøst med, hadde kontakt med vennene mine, så hadde jeg blokkert nummeret hans og aldri snakket med han, noen gang igjen. Jeg hadde rett og slett blitt så forferdet. Om en kvinne som hadde kontaktet meg, som min kamerat hadde holdt på med som han hadde sagt tydelig at han ikke ønsket noe seriøst med, så hadde jeg rett og slett bare blokkert nummeret hennes og ikke svart henne. Det er ikke noe jeg kommer til å blande meg inn i.. Det er mellom dem og jeg kommer ikke til å drive med sånn "Å, men snakk med henne da... Jeg aner ikke hvem hun er, men nå plager hun meg og..."

Anonymkode: c6379...367

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis en mann som jeg ikke ville ha noe seriøst med, hadde kontakt med vennene mine, så hadde jeg blokkert nummeret hans og aldri snakket med han, noen gang igjen. Jeg hadde rett og slett blitt så forferdet. Om en kvinne som hadde kontaktet meg, som min kamerat hadde holdt på med som han hadde sagt tydelig at han ikke ønsket noe seriøst med, så hadde jeg rett og slett bare blokkert nummeret hennes og ikke svart henne. Det er ikke noe jeg kommer til å blande meg inn i.. Det er mellom dem og jeg kommer ikke til å drive med sånn "Å, men snakk med henne da... Jeg aner ikke hvem hun er, men nå plager hun meg og..."

Anonymkode: c6379...367

Ah, hallo-Hoppet innom her nå-

Fy søren så mye bitterhet det er her inne!

Herregud-  man lærer jo fra tidlog alder å oppføre seg også,ikke akkurat noe man ser her inne heller,tydeligvis.. ganske paradoksalt,egentlig...

Men bare for å svare, du aner jo ikke hva vi tidligere har snakket om engang,eller når hvor og hvordan snakket vårt hqr vært-Så tviler på at du kan si noe spesifikt på tema-annet enn generelt,som jo er greit-Får VELDIG inntrykk av at du er en veldig gammel person,og kommer fra en helt annen tid,<forferdet>?!?!

Tror det døde ut for leeenge siden,litt usikker på hva det betyr,for å være ærlig. Men det hinter til at du kansje er litt på feil arena,uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du vet da fullstendig hvor du står. Han vil ikke ha noe seriøst med deg. Han har sagt det rett ut. Det er ingen tvil. Nå fremstår du i tillegg som klengete og desperat, så du kan i alle fall være sikker på at han overhodet ikke vil ha deg etter det. Ha litt selvrespekt. Et nei er et nei. Det gjelder akkurat like mye når det kommer fra en mann som når det kommer fra en kvinne. Gå videre.

Anonymkode: b1fd2...eb2

Nå er det ikke situasjonen som er uklar,men du er ihvettfall ingen prrosn å komme til råd og tips led skjønner jeg...

Derfor ser jeg ikke vits i å snakke mer med deg videre...

Vennligst respekter det,ikke iommenter her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Du må bare legge hele dette bak deg og ikke ta kontakt med hans venner.

Hva mener du hun skal snakke med han om? Han har jo sagt til deg han ikke vil ha noe seriøst. Tro han på det.

Anonymkode: b7614...870

Men er du så korttenkt og sveversynt at du opplever det riktig,at man bare går fra samtalen??

Det er poenget mitt...

En samtale og et ultimatum, er ikle gitt Ekeberg og alene på en persons premisser

Så når jeg tok kontakt med henne,var hun faktisk ganske søt:)

Derfor synes jeg at det har blitt mer konseptuelt, hva jeg ønsket utifra tråden,var å høre andres erfaringer med å møtes i bunns av et problem,eller en tvist-men virker som folk her ønsker mer drama,enn å egentlig dele erfsringer..

Jeg melder meg ut av videre snakk om andre ting,og kommentarer..gidder ikke unødvendig dårlig stemning med fremmede over nett.   .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men er du så korttenkt og sveversynt at du opplever det riktig,at man bare går fra samtalen??

Det er poenget mitt...

En samtale og et ultimatum, er ikle gitt Ekeberg og alene på en persons premisser

Så når jeg tok kontakt med henne,var hun faktisk ganske søt:)

Derfor synes jeg at det har blitt mer konseptuelt, hva jeg ønsket utifra tråden,var å høre andres erfaringer med å møtes i bunns av et problem,eller en tvist-men virker som folk her ønsker mer drama,enn å egentlig dele erfsringer..

Jeg melder meg ut av videre snakk om andre ting,og kommentarer..gidder ikke unødvendig dårlig stemning med fremmede over nett.   .. 

Problemet er åpenbart og udiskutabelt. Du vil ha kontakt, han vil ikke. Det er et deg-problem med andre ord. Du kommer ikke mer til bunns i det enn det.

Ut ifra hvordan du svarer, reagerer og tenker her så har jeg veldig lite problem med å skjønne hvorfor han ikke vil ha kontakt. Om du vil unngå drama så slutter du å plage han og kretsen hans. Han kommer ikke tilbake til deg uansett.

Anonymkode: f5660...f4f

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik fungerer ikke samfunnet.

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er poenget mitt...

Det er opp til hver enkelt om man vil avvise en person og avslutte en samtale - selv om du ikke føler deg ferdig med det. 
Her er det ingen tvist eller problem. Hvis han ikke vil ha deg er det fasit for dere begge. Hvis du ikke aksepterer det og fortsetter å kontakte han eller folk rundt han, så omtales i ytterste konsekvens handlingene dine av straffeloven som personsforfølgelse.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det du ber henne om er så langt fra normal folkeskikk at det fortjener ikke svar.

Anonymkode: 8cae9...a4c

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...