AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #61 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Så menn er uempatiske? Anonymkode: e35b3...448 Posten du besvarer har et mørkt syn på menn. Jeg og de fleste menn jeg kjenner ønsker å være i en relasjon med en bra kvinne. Jeg kan uavhengig av det ha sex (tilogmed god sex) med noen jeg ikke ønsker en relasjon med. Der tror jeg menn og kvinnet er litt ulike. Anonymkode: 3e236...5c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #62 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ser du ikke selv at dette er en selvmotsigelse ? Våkner du opp hver morgen som et blank ark, upåvirket av hva livet har bragt deg i forkant ? Hvorfor tror du det finnes et fagområde som heter psykologi ? Hvorfor tror du det i forholdssammenheng finnes forskjellige tilknytningsmønster (utrygg avvisende, utrygg nervøs, utrygg ambivalent, trygg etc) ? Hvorfor tror du det finnes forskjellige kjærlighetsspråk ? Hvorfor finnes det prefreranser ? Hvorfor blir noen små barn redd for menn med skjegg, hvorfor blir noen små barn redd for menn uten skjegg ? Alt dette kommer fra fortiden din. Anonymkode: 931ed...172 Disse med den holdningen du kommenterer har et helt forvirret syn på dette med fortid. Jeg forstår det ikke selv hvordan man så enkelt kan avfeie alt som er fortid som om det aldri har skjedd. Hvordan det kan være helt irrelevant for fremtiden. Jeg er enig i at mennesker kan forandre seg, endre syn, få nye grenser og verdier. Men jeg tror virkelig ikke slike mennesker som tenker at fortiden er irrelevant er helt bevisst og i stand til å reflektere noe særlig over den de har vært, den de er, og den de ønsker å være. Anonymkode: 96023...705 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 26. oktober 2024 #63 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 17.51): Jeg er nok en enkel og lettlurt sjel. Ikke så heldig med utseende eller med så mye erfaring med menn. Møtte en mann på Hinge, viste seg at vi hadde felles interesser og bekjente. Det ble date og jeg fikk en ekkel følelse av at han bare var interessert i sex. Jeg liker ikke sex uten ordentlig følelser for en fyr og i et forhold. Ble bedt på date nr 2 og det endte til sengs og han droppa meg etter det... Nå føler jeg meg dum og lettlurt. Så jo noen tegn på forhånd som jeg ikke tok helt på alvorlig. Anonymkode: 2c2fd...fc3 For å svare på spørsmålet i overskriften din. Nei, det gjør de ikke. Du fikk en ganske brutal lærepenge der, som mange av oss har fått opp gjennom livet. Det er så ufattelig mange menn som sier så mye, bare for å få sex.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #64 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Disse med den holdningen du kommenterer har et helt forvirret syn på dette med fortid. Jeg forstår det ikke selv hvordan man så enkelt kan avfeie alt som er fortid som om det aldri har skjedd. Hvordan det kan være helt irrelevant for fremtiden. Jeg er enig i at mennesker kan forandre seg, endre syn, få nye grenser og verdier. Men jeg tror virkelig ikke slike mennesker som tenker at fortiden er irrelevant er helt bevisst og i stand til å reflektere noe særlig over den de har vært, den de er, og den de ønsker å være. Anonymkode: 96023...705 Dette. Den eneste prediktatoren for fremtiden er din fortid. Selvfølgelig kan folk forandre seg. Når det er sagt sier din fortid noe om dine verdivalg, moral, holdning osv. Noe som enhver oppegående person ønsker å vite om i søken etter en seriøs relasjon. Din fortid viser hva du potensielt er kapabel til under visse omstendigheter. Folk som bare avfeier fortid som fortid er et rødt flagg i mine øyne. Anonymkode: 84e76...553 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 26. oktober 2024 #65 Del Skrevet 26. oktober 2024 For å svare konkret på spørsmålet i overskriften: Nei, følelsene deres får dere faktisk primært ta ansvar for selv. Og da selvsagt innenfor rimelighetens grenser, å regelrett rundlure dama bare for å få henne til sengs er helt klart å gå over streken. Men at jeg "skylder" en dame "noe seriøst" hvis hun villig hopper til køys med meg f.eks på 2. date? Nei, på ingen som helst måte. Blir det samme som når dere er så opptatt av at dere ikke "skylder" en mann sex bare fordi dere tar imot spandering en hel kveld… Bordet fanger, jenter. 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #66 Del Skrevet 26. oktober 2024 KallePils skrev (Akkurat nå): For å svare konkret på spørsmålet i overskriften: Nei, følelsene deres får dere faktisk primært ta ansvar for selv. Og da selvsagt innenfor rimelighetens grenser, å regelrett rundlure dama bare for å få henne til sengs er helt klart å gå over streken. Men at jeg "skylder" en dame "noe seriøst" hvis hun villig hopper til køys med meg f.eks på 2. date? Nei, på ingen som helst måte. Blir det samme som når dere er så opptatt av at dere ikke "skylder" en mann sex bare fordi dere tar imot spandering en hel kveld… Bordet fanger, jenter. 😄 Å ha sex med noen er nær relajson og da må du forholde deg til mennesket du ligger med, ellers er du ikke evnet å ligge. Å bli spandert på er det riktige å vente på at du skal bli det tilbake. Du skal aldri få noens kropp av å spandere. Anonymkode: a2c27...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 26. oktober 2024 #67 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 23.17): Så du mener at det skal være så feil å ha hatt et bra sexliv før et forhold? Fortid er fortid, og det burde ikke ha noe å si så lenge partneren min er den eneste jeg har sex med når jeg er i forholdet. Er bare usikre menn som vil kontrollere kvinner sin seksualitet som mener noe annet. Om det er av religiøse grunner er det forsåvidt forståelig, men ikke ellers. Anonymkode: b05ca...516 Ville du vært sammen med en mann som har betalt for sex med en eller flere prostituerte? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 26. oktober 2024 #68 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Å ha sex med noen er nær relajson og da må du forholde deg til mennesket du ligger med, ellers er du ikke evnet å ligge. Å bli spandert på er det riktige å vente på at du skal bli det tilbake. Du skal aldri få noens kropp av å spandere. Anonymkode: a2c27...84c Og du har ikke krav på et forhold etter sex. Parallellen er 100%. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 26. oktober 2024 #69 Del Skrevet 26. oktober 2024 KallePils skrev (3 minutter siden): Og du har ikke krav på et forhold etter sex. Parallellen er 100%. Jeg trodde aldri denne dagen skulle komme, men jeg er 100 % enig med deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #70 Del Skrevet 26. oktober 2024 KallePils skrev (4 minutter siden): Og du har ikke krav på et forhold etter sex. Parallellen er 100%. Det var ikke det jeg sa. Men at du må forholde deg til dem. Å hva vil det si? At om de ønsker forhold, ikke lyv deg til sex når du vet du ikke er interisert. Parallellen er ikke 100 prosent. Du er bare ☣️sexist☣️ Anonymkode: a2c27...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 26. oktober 2024 #71 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Å ha sex med noen er nær relajson og da må du forholde deg til mennesket du ligger med, ellers er du ikke evnet å ligge. Å bli spandert på er det riktige å vente på at du skal bli det tilbake. Du skal aldri få noens kropp av å spandere. Anonymkode: a2c27...84c Å ha sex med noen mener du er noe man gjør i en nær relasjon. Det betyr ikke at mannen mener det eller føler den nærheten til deg som du føler til han - man kjenner hverandre ikke etter to stevnemøter. Folk er forskjellige. Tillit, respekt, omsorg er noe som opparbeider seg over tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 26. oktober 2024 #72 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var ikke det jeg sa. Men at du må forholde deg til dem. Å hva vil det si? At om de ønsker forhold, ikke lyv deg til sex når du vet du ikke er interisert. Parallellen er ikke 100 prosent. Du er bare ☣️sexist☣️ Anonymkode: a2c27...84c Hvor står det at noen har løyet seg til sex? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #73 Del Skrevet 26. oktober 2024 Blått skrev (Akkurat nå): Å ha sex med noen mener du er noe man gjør i en nær relasjon. Det betyr ikke at mannen mener det eller føler den nærheten til deg som du føler til han - man kjenner hverandre ikke etter to stevnemøter. Folk er forskjellige. Tillit, respekt, omsorg er noe som opparbeider seg over tid. Jeg mener medmenneskelighet. Du kommer ikke forbi at du ligger med neon med føelsler og behov. Mange deriblant kalle ser på det som noe som ikke teller, han skal ikke bry seg om noen. Jeg ser på det å ikke bry seg om sexpartneren sin som ekstremt dårlig. Det er noe av det mest intense og sårbare vi opplever med et annet menneske og kan føre til graviditet og sykdom. Anonymkode: a2c27...84c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #74 Del Skrevet 26. oktober 2024 Blått skrev (Akkurat nå): Hvor står det at noen har løyet seg til sex? Du må lese det han skriver. Det ligger i kortene. Han er sexist og jeg har tidligere kranglet med han om har mye han hater kvinner i over 1 år. Anonymkode: a2c27...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 26. oktober 2024 #75 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg mener medmenneskelighet. Du kommer ikke forbi at du ligger med neon med føelsler og behov. Mange deriblant kalle ser på det som noe som ikke teller, han skal ikke bry seg om noen. Jeg ser på det å ikke bry seg om sexpartneren sin som ekstremt dårlig. Det er noe av det mest intense og sårbare vi opplever med et annet menneske og kan føre til graviditet og sykdom. Anonymkode: a2c27...84c Det mener jeg er en ansvarsfraskrivelse og ganske barnslig. Det er to personer som ligger med hverandre frivillig, at man ikke liker konsekvensene av å ligge med man ikke kjenner så godt - må man bære på egne skuldre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #76 Del Skrevet 26. oktober 2024 Blått skrev (Akkurat nå): Det mener jeg er en ansvarsfraskrivelse og ganske barnslig. Det er to personer som ligger med hverandre frivillig, at man ikke liker konsekvensene av å ligge med man ikke kjenner så godt - må man bære på egne skuldre. Herregud. Så ikke bry deg om de du ligger med du da. Ignorer om de sier nei. Om du sårer dem fordi du lente deg på at de ser etter forhold for å komme til sengs. Ignorer alt de føler, se på dem som tomme kropper. Anonymkode: a2c27...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 26. oktober 2024 #77 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må lese det han skriver. Det ligger i kortene. Han er sexist og jeg har tidligere kranglet med han om har mye han hater kvinner i over 1 år. Anonymkode: a2c27...84c Jeg er klar over hva han har skrevet før, men jeg mener at her har han rett. Jeg kommer ikke til å gå i den rollen med "du har sagt noe jeg ikke liker før så jeg kommer til å hate alt du skriver i fremtiden". 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 26. oktober 2024 #78 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det var ikke det jeg sa. Men at du må forholde deg til dem. Å hva vil det si? At om de ønsker forhold, ikke lyv deg til sex når du vet du ikke er interisert. Parallellen er ikke 100 prosent. Du er bare ☣️sexist☣️ Anonymkode: a2c27...84c Bla, bla, bla… men for all del, finn ut av dette selv. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #79 Del Skrevet 26. oktober 2024 Blått skrev (Akkurat nå): Jeg er klar over hva han har skrevet før, men jeg mener at her har han rett. Jeg kommer ikke til å gå i den rollen med "du har sagt noe jeg ikke liker før så jeg kommer til å hate alt du skriver i fremtiden". Du sa nettop at å gå til seng er å tillate hva enn og takke degselv. Hva for noe overgreps drit er det? Jeg tror du bare vil krangle og ikke forstår hva jeg egentlig snakker om. For du har aldri vært så ignorant til mennesket før. Anonymkode: a2c27...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 26. oktober 2024 #80 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud. Så ikke bry deg om de du ligger med du da. Ignorer om de sier nei. Om du sårer dem fordi du lente deg på at de ser etter forhold for å komme til sengs. Ignorer alt de føler, se på dem som tomme kropper. Anonymkode: a2c27...84c Det har jeg ikke sagt, men jeg sier at å ligge med noen du ikke kjenner er et valg og da må man tåle konsekvensene. Å klandre den andre parten fordi at man selv har gjort noe dumt er barnslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå