Gå til innhold

Rundbrennere/fuckbois...bryr dere dere ikke om damenes følelser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De heter Caramba-menn, ikke fuckbois eller rundbrennere! Gjør dere selv en tjeneste. Caramba over og ut. 

Anonymkode: 94c9a...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Sex er sex, en biologisk nødvendighet for mange menn. Følelser er for den rette kvinnen, "konematerial" er noe man finner ut etterpå om det oppstår følelser.

Anonymkode: 5630a...644

Nå må useriøse menn slutte å unnskylde sin giftige seksualitet som "biologisk nødvendig". Det er ikke sant, og det vet dere. Det handler i størstefall om behov, holdninger og beherskelse, og det klarer dere også å regulere. 

Endret av Bombasi
  • Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (17 minutter siden):

Nå må useriøse menn slutte å unnskylde sin giftige seksualitet som "biologisk nødvendig". Det er ikke sant, og det vet dere. Det handler i størstefall om behov, holdninger og beherskelse, og det klarer dere også å regulere. 

Ja men du svarer dem på disse greiene og da anerkjenner du egentlig handlingene deres. Du må slutte å gi det energi. Hvis noen piller seg i nesen på bussen ser du vel en annen vei? Det er samme greien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg er nok en enkel og lettlurt sjel. Ikke så heldig med utseende eller med så mye erfaring med menn. Møtte en mann på Hinge, viste seg at vi hadde felles interesser og bekjente. Det ble date og jeg fikk en ekkel følelse av at han bare var interessert i sex. Jeg liker ikke sex uten ordentlig følelser for en fyr og i et forhold. Ble bedt på date nr 2 og det endte til sengs og han droppa meg etter det... Nå føler jeg meg dum og lettlurt. Så jo noen tegn på forhånd som jeg ikke tok helt på alvorlig. 

Anonymkode: 2c2fd...fc3

Men kjære deg. Du fikk en ekkel følelse, men valgte å ikke lytte til den. Bare her inne er det stadig snakk om kvinner som bare vil ligge, ha noen å ligge med frem til de møter «the one». Ingen bryr seg lengre.. du sier du ikke liker sex før du har ordentlig følelser. Hvorfor hadde du det da? Eller holdt det med to dater? Du må ta ansvar for deg selv, så tar andre ansvar for seg selv. Neste gang kan du prøve å lytte til deg selv, stole på deg selv. Og du trenger ikke å tenke at du er dum eller lettlurt. Med mindre du ikke lærer

Anonymkode: 96023...705

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja men du svarer dem på disse greiene og da anerkjenner du egentlig handlingene deres. Du må slutte å gi det energi. Hvis noen piller seg i nesen på bussen ser du vel en annen vei? Det er samme greien. 

Trodde det var slik at den som tier samtykker, ikke at den som sier imot samtykker? 

Jeg gir det energi fordi TS spurte etterpå om menn virkelig var slik... Vel, nei, menn er ikke slik. Ikke i det hele tatt. Men mange menn later dessverre som det, og det er ikke et godt tegn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja det er vel ikke verdens undergang. Hvis du er seriøs så får du vente mer enn til date nr2 med å by på musa.

Anonymkode: aee6b...9ff

Jeg og det som nå er min kone, fikk det plutselig ganske travelt med å rive v hverandre klærne på første date . Etter ti år tør jeg påstå at vi er rimelige seriøse.

Ikke ha sex om du ikke har lyst på det. 

Anonymkode: c5bb9...2f6

Dette er det eneste riktige svaret.

Sex er sex, en biologisk nødvendighet for mange menn. Følelser er for den rette kvinnen, "konematerial" er noe man finner ut etterpå om det oppstår følelser.

Anonymkode: 5630a...644

Tror nok ikke det bare er menn som har seksuelle ønsker og behov.

Anonymkode: 6a022...731

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 17.51):

Jeg er nok en enkel og lettlurt sjel. Ikke så heldig med utseende eller med så mye erfaring med menn. Møtte en mann på Hinge, viste seg at vi hadde felles interesser og bekjente. Det ble date og jeg fikk en ekkel følelse av at han bare var interessert i sex. Jeg liker ikke sex uten ordentlig følelser for en fyr og i et forhold. Ble bedt på date nr 2 og det endte til sengs og han droppa meg etter det... Nå føler jeg meg dum og lettlurt. Så jo noen tegn på forhånd som jeg ikke tok helt på alvorlig. 

Om det går som en and, ser ut som en and og kvekker som en and er det mest sannsynlig en.....? 

Du sier at du så tegnene selv, men valgte å se en annen vei i naivitetens ånd. 

Du kan velge å bruke energi på å rette pekefingeren mot "fuckboys", eller velge ta ansvar for egen oppførsel og ta bedre valg i fremtiden. Du har valget å vente med sex. 

Jeg tror ikke han bruker energi på å skrive om sitt one night stand på diskusjonsforum. 

Anonymkode: 84e76...553

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Om det går som en and, ser ut som en and og kvekker som en and er det mest sannsynlig en.....? 

Du kan velge å bruke energi på å rette pekefingeren mot "fuckboys", eller velge ta ansvar for egen oppførsel og ta bedre valg i fremtiden. Du har valget å vente med sex. 

Jeg tror ikke han bruker energi på å skrive om sitt one night stand på diskusjonsforum. 

Bare fordi hun endte opp til sengs, betyr ikke at hun endte opp hjerteøyd til sengs. Vi vet ikke hva stemningen var, som gjorde at hun gikk imot sine egne ønsker, men vi vet hvordan hun føler seg nå. Så slutt å vær på lag med noen som vil skade følelseslivet og sexualiteten hennes igjen. 

Fuckbois er et stor problem for massevis av mennesker, kunne ønske det var umulig for fuckbois å være på seriøse apper. Så hadde alle seriøse gått dit og sluppet de ekstra årene av å bli drit lei av dating på grunn av løgnhalser og dårlige opplevelser.

Hun må vente med sex i fremtiden, men noen venter også lengre enn noen få dates og er direkte hensynsløse. Vi har situationship for en grunn, å det er ikke bare ofrenes skyld. Vi bør serriøst begynne å la bedritne folk stå til ansvar for egne handlinger, med å I det minste kritisere dem litt.

Jeg får fuckboy vibber av deg.

Anonymkode: a2c27...84c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er treig med å forstå kyniske mennesker. Fikk følelsen av at han sa ting han ikke egentlig mente bare for å få av meg trusa fortest mulig. Samtidig tenkte jeg "men han kan vel ikke være så kynisk?".  Jo, det var han. Hadde det hyggelig 1 kveld og natt, sa han skulle gi lyd også ghosta han meg. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai så naive kvinner er...

Nei, menn som prøver å få seg ligg raskt bryr ikke seg om deg. De kan til og med være kjæresten din i årevis uten å faktisk bry seg litt om deg engang. Slike menn gjør hva som helst for litt mus.

Vil du ha en mann som faktisk elsker deg må du finne en mann som ser på sex som noe spesielt, ikke en som ser på kvinner som en sædbøtte å tømme seg i når behovet oppstår.

Anonymkode: bd4f3...b23

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 18.50):

Please, si at ikke de fleste menn er sånn?? TS

Nei, endel er ikke sånn. Jeg trenger og vil ha et livslangt forhold med en kvinne som jeg kan elske, har drømt om familie, vil ha en kvinne som elsker meg, støtter og hjelper hverandre. Har nå funnet min og giftet meg . Har fått både kone og stedatter så er lykkelig.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Aiaiai så naive kvinner er...

Nei, menn som prøver å få seg ligg raskt bryr ikke seg om deg. De kan til og med være kjæresten din i årevis uten å faktisk bry seg litt om deg engang. Slike menn gjør hva som helst for litt mus.

Vil du ha en mann som faktisk elsker deg må du finne en mann som ser på sex som noe spesielt, ikke en som ser på kvinner som en sædbøtte å tømme seg i når behovet oppstår.

Jaså? Har personlig vært relativt seksuelt aktiv, og selvom jeg ikke holder tellinga regner jeg med at antall tidligere partnere ligger på litt under hundre. Betyr det da at jeg ikke fortjener en kjæreste, bare fordi jeg liker å ha mye sex? Det er rent fysisk for meg, og det er barnslig om andre skal se ned på meg og dømme meg som potensiell partner utifra det. Det har absolutt ingenting å si for et forhold.

Anonymkode: b05ca...516

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk følelsen av at han sa ting han ikke egentlig mente bare for å få av meg trusa fortest mulig.

Da skulle du ha stoppa da. Men som en sa, det er ikke verdens undergang, ta det som en lærepenge.

Anonymkode: 64303...e96

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jaså? Har personlig vært relativt seksuelt aktiv, og selvom jeg ikke holder tellinga regner jeg med at antall tidligere partnere ligger på litt under hundre. Betyr det da at jeg ikke fortjener en kjæreste, bare fordi jeg liker å ha mye sex? Det er rent fysisk for meg, og det er barnslig om andre skal se ned på meg og dømme meg som potensiell partner utifra det. Det har absolutt ingenting å si for et forhold.

Du er ikke forholdmateriale nei.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bare fordi hun endte opp til sengs, betyr ikke at hun endte opp hjerteøyd til sengs. Vi vet ikke hva stemningen var, som gjorde at hun gikk imot sine egne ønsker, men vi vet hvordan hun føler seg nå. Så slutt å vær på lag med noen som vil skade følelseslivet og sexualiteten hennes igjen. 

Fuckbois er et stor problem for massevis av mennesker, kunne ønske det var umulig for fuckbois å være på seriøse apper. Så hadde alle seriøse gått dit og sluppet de ekstra årene av å bli drit lei av dating på grunn av løgnhalser og dårlige opplevelser.

Hun må vente med sex i fremtiden, men noen venter også lengre enn noen få dates og er direkte hensynsløse. Vi har situationship for en grunn, å det er ikke bare ofrenes skyld. Vi bør serriøst begynne å la bedritne folk stå til ansvar for egne handlinger, med å I det minste kritisere dem litt.

Jeg får fuckboy vibber av deg.

Hva slags vibber du får er helt irrelevant. Lettvint å ty til den taktikken når du er uenig med noen. 

Det er snakk om sunn fornuft. 

I moderne dating vil du før, eller siden oppleve dårlige opplevelser dersom du ikke har utviklet tykk hud. Du kan klage på opplevelsene og realiteten, eller forsøke å forholde deg til den på best mulig måte. 

Kvinner kan møte fuckboys, menn kan møte golddiggere. En kan oppleve ghosting, oppmerksomhet, uønsket oppmerksomhet osv. Sosial dynamikk kan være komplisert. Men for å svare på TS sitt spm. Nei, en som dater av mer fysiske årsaker er ikke like følelsesmessig investert som en kvinne som et betatt. Dette sier det selv. Dette er greit å avklare før en ligger med noen dersom en er redd for å bli såret. 

En dater også av ulike årsaker. Noen er ute etter forhold, andre er mer ute etter noe mer uforpliktende. Det er ikke noe som er mer riktig, eller feil. 

Det er bare å notere seg erfaringer og forhåpentligvis klare å spotte røde flagg og forsøke å ta en rasjonell beslutning basert på dette. I dette tilfellet skriver TS selv at hun så alle tegnene, valgte å ligge med personen og ble skuffet av resultatet hun egentlig forutså på forhånd. 

Det er kjipt, men slik er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva slags vibber du får er helt irrelevant. Lettvint å ty til den taktikken når du er uenig med noen. 

Det er snakk om sunn fornuft. 

I moderne dating vil du før, eller siden oppleve dårlige opplevelser dersom du ikke har utviklet tykk hud. Du kan klage på opplevelsene og realiteten, eller forsøke å forholde deg til den på best mulig måte. 

Kvinner kan møte fuckboys, menn kan møte golddiggere. En kan oppleve ghosting, oppmerksomhet, uønsket oppmerksomhet osv. Sosial dynamikk kan være komplisert. Men for å svare på TS sitt spm. Nei, en som dater av mer fysiske årsaker er ikke like følelsesmessig investert som en kvinne som et betatt. Dette sier det selv. Dette er greit å avklare før en ligger med noen dersom en er redd for å bli såret. 

En dater også av ulike årsaker. Noen er ute etter forhold, andre er mer ute etter noe mer uforpliktende. Det er ikke noe som er mer riktig, eller feil. 

Det er bare å notere seg erfaringer og forhåpentligvis klare å spotte røde flagg og forsøke å ta en rasjonell beslutning basert på dette. I dette tilfellet skriver TS selv at hun så alle tegnene, valgte å ligge med personen og ble skuffet av resultatet hun egentlig forutså på forhånd. 

Det er kjipt, men slik er det. 

Det er ikke en taktikk, det er en måte å vise omsorg for folk. For ts har opplevd noe hun er lei seg for, vi vet ikke omfanget forbi det hun har fortalt.

Det skader deg ikke, forbi diskusjon for det er ikke viktig, å faktisk bry deg om andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er ikke forholdmateriale nei.

Så du mener at det skal være så feil å ha hatt et bra sexliv før et forhold? Fortid er fortid, og det burde ikke ha noe å si så lenge partneren min er den eneste jeg har sex med når jeg er i forholdet. Er bare usikre menn som vil kontrollere kvinner sin seksualitet som mener noe annet. Om det er av religiøse grunner er det forsåvidt forståelig, men ikke ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke en taktikk, det er en måte å vise omsorg for folk. For ts har opplevd noe hun er lei seg for, vi vet ikke omfanget forbi det hun har fortalt.

Det skader deg ikke, forbi diskusjon for det er ikke viktig, å faktisk bry deg om andre.

Jeg skrev at det er leit og kjipt. 

Men om en har dårlige erfaringer med fuckboys gang på gang kan det være lurt å ta en titt på den ene fellesnevneren oppi alt, seg selv. 

Om noe var det et velmenende råd. 

Kjipe folk finnes overalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så du mener at det skal være så feil å ha hatt et bra sexliv før et forhold? Fortid er fortid, og det burde ikke ha noe å si så lenge partneren min er den eneste jeg har sex med når jeg er i forholdet. Er bare usikre menn som vil kontrollere kvinner sin seksualitet som mener noe annet. Om det er av religiøse grunner er det forsåvidt forståelig, men ikke ellers.

Fortid er ikke fortid.

Din ungdomsskole-hersketeknikk fungerer ikke på meg.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Fortid er ikke fortid.

Din ungdomsskole-hersketeknikk fungerer ikke på meg.

Komisk at du kaller det ungdomsskole-hersketeknikk, når det er du som fremstår som umoden og med trangsynte perspektiver. Og jo, fortid er fortid. La meg gjette, du er en av de mennene som tror at sex med flere menn fører til at det blir "løst" og som elsker å bruke nøkkel og lås analogien.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...