AnonymBruker Skrevet 23. oktober #1 Del Skrevet 23. oktober Vil kjøpe disse, trenger kun 2stk, men ser at de er dyre, det er nesten ingen som har de og de er tomme på hovedlageret også. 😕 Noen som vet om disse kommer på tilbud og evnt når? Anonymkode: fc1ca...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #2 Del Skrevet 25. oktober Dytt Anonymkode: fc1ca...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #3 Del Skrevet 25. oktober Hvilke Google Nest? Audio eller Mini? Anonymkode: 144a1...b78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 13.18): Vil kjøpe disse, trenger kun 2stk, men ser at de er dyre, det er nesten ingen som har de og de er tomme på hovedlageret også. 😕 Noen som vet om disse kommer på tilbud og evnt når? Anonymkode: fc1ca...9be Google har avsluttet produksjonen av nest. De er kjempefine, men kommer ikke til å komme tilbake igjen. Anonymkode: dd60c...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #5 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke Google Nest? Audio eller Mini? Anonymkode: 144a1...b78 Denne: Anonymkode: fc1ca...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #6 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Google har avsluttet produksjonen av nest. De er kjempefine, men kommer ikke til å komme tilbake igjen. Anonymkode: dd60c...067 Jeg fikk beskjed at de kommer med nye, at de gamle er utgått. Hvor har du hørt at de avslutter produksjonen? Anonymkode: fc1ca...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #7 Del Skrevet 25. oktober Er så bekymret for sånne ting jeg. Er redd for å bli overvåket. Hvorfor ikke bare kjøpe en god gammeldags en?? Anonymkode: 0a311...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #8 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er så bekymret for sånne ting jeg. Er redd for å bli overvåket. Hvorfor ikke bare kjøpe en god gammeldags en?? Anonymkode: 0a311...7aa Om de vil, så kan de bare overvåke meg. Vil ikke kjøpe god gammeldags for de er stygge. Anonymkode: fc1ca...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #9 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke Google Nest? Audio eller Mini? Anonymkode: 144a1...b78 Audio og Mini? 🤔 Jeg skrev røykvarsler. Anonymkode: fc1ca...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 25. oktober #10 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er så bekymret for sånne ting jeg. Er redd for å bli overvåket. Hvorfor ikke bare kjøpe en god gammeldags en?? Anonymkode: 0a311...7aa Fordelen med litt smartere utgaver er at de har talevarsling, så de sier fra hvilken etasje det brenner. Gjør det lettere å vurdere hva man skal gjøre om man bor i et hus med flere etasjer. Det er også mer praktisk å seriekoble smarte enheter. De kjører også selvsjekk, hvor batteristatus kontrolleres, om røykvarslerne hører hverandre og om de fungerer. Veldig fornøyd med mine Nest røykvarslere. Nå er det vel Nest Protect som avvikles, ikke røykvarslerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #11 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Google har avsluttet produksjonen av nest. De er kjempefine, men kommer ikke til å komme tilbake igjen. Anonymkode: dd60c...067 Joda, nye blir snart lansert. Anonymkode: 144a1...b78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #12 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Audio og Mini? 🤔 Jeg skrev røykvarsler. Anonymkode: fc1ca...9be Å pokker, jeg trodde du mente røykvarsel som i "gidder-noen-si-fra-her i-tråden-om de-ser-en-billig"😂😂😂😂. Siden du skrev "røykvarsel", ikke "røykvarsler" i overskriften😂😂😂 Anonymkode: 144a1...b78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #13 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å pokker, jeg trodde du mente røykvarsel som i "gidder-noen-si-fra-her i-tråden-om de-ser-en-billig"😂😂😂😂. Siden du skrev "røykvarsel", ikke "røykvarsler" i overskriften😂😂😂 Anonymkode: 144a1...b78 🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: fc1ca...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #14 Del Skrevet 20. november newman01 skrev (På 25.10.2024 den 13.52): Fordelen med litt smartere utgaver er at de har talevarsling, så de sier fra hvilken etasje det brenner. Gjør det lettere å vurdere hva man skal gjøre om man bor i et hus med flere etasjer. Det er også mer praktisk å seriekoble smarte enheter. De kjører også selvsjekk, hvor batteristatus kontrolleres, om røykvarslerne hører hverandre og om de fungerer. Veldig fornøyd med mine Nest røykvarslere. Nå er det vel Nest Protect som avvikles, ikke røykvarslerne? Denne skjønte jeg ikke, er ikke Nest protect røykvarsler?🤔 Anonymkode: fc1ca...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 20. november #15 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Denne skjønte jeg ikke, er ikke Nest protect røykvarsler?🤔 Anonymkode: fc1ca...9be Nest Protect er vel i hovedsak innbruddsalarm systemet, med kameraovervåking 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå