Gå til innhold

Er det dårlig gjort å ha en fast pulevenn mens man leter etter kjærligheten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har FF samtidig som jeg dater. Men jeg har aldri vært utro. Akkurat nå har jeg FF men dater ikke aktivt.

Anonymkode: 4416b...eab

🤮

Anonymkode: a3aa2...e7f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 9.54):

Jo, det er ugreit moralsk sett å gå på date med noen mens du ligger med en annen.

Dere sitter der over en romantisk middag, på kanskje tredje date, mannen har stjerner i øynene og kjenner på de virkelig store følelsene, og kanskje du gjør det også.  Kanskje dette, ja kanskje denne gangen klaffer det og det blir den store "livet ut" kjærligheten. Praten går av seg selv, og dere ler og koser dere. Det virker nesten som om dere har kjent hverandre hele livet. Det bruser i årene. De rundt dere ser at kjemien er på topp og at her har vi et "Notting Hill" moment.

Det den nyforelskede mannen ikke vet, og heller ikke alle rundt, er at sæden fra fuckbuddyen din drypper ut av fitta di fordi du ble pult av ham rett før daten, som du har blitt flere ganger før. Du skynder deg på do for at du kjenner det renner igjennom. Kanskje blir det en "nightcap" etter middagen med påfølgende muligheter ? Her må det tørkes, så han ikke oppdager det. Lukter litt av gammalt knull gjør det også. "Kjenner han det tro", tenker du. 

Kanskje går det veien med dere, og dere blir et par og "happily ever after" - men han får aldri vite at du knullet en annen helt frem til dere "definerte dere som et par" noen måneder etter 3dje date. At han i flere måneder blandet sæd med en annen, og hadde du blitt gravid hadde ingen visst hvem som var faren.

Hele forholdet, og spesielt dine følelser, er basert på løgner og bedrag. 

Anonymkode: a3aa2...e7f

Hvem bruker ikke kondom med en fuckbuddy... Nice try tho 🤣

Anonymkode: 42068...df2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som holder på slik burde i det minste være ærlig med den de dater. Færreste vil jo date en som samtidig ligger med andre 

Anonymkode: 6aa0f...666

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Dere som har så høy sexlyst, hvorfor onanerer dere ikke istede for å såre andre, når dere dater dem?

Dere må være åpen, for dere har ingen krav til å bli kjennt med noen, å samtidig ha så lite kontroll på egen kropp. Det kan være godt for noen å vite at dere er så usynlige at dere garantert vil være utro om det oppstår en tørke av sykdom foreksempel.

Det er bullshit og handler ikke om kroppens lyst, men deres ønske om å ligge med en person. Onanering finns for en god grunn. Vi andre har også lyst på sex, men tåler å skåne andre.

Anonymkode: eb127...237

Hvem sier at vi sårer noen som helst??

Jeg er åpen med mine partnere om andre partnere, så ingen blir lurt her. Skåne andre? Hvem da?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvem sier at vi sårer noen som helst??

Jeg er åpen med mine partnere om andre partnere, så ingen blir lurt her. Skåne andre? Hvem da?

Da er det greit. Men jeg leser kommentarer fra folk som ikke fikk vite før de allerede hadde blitt sammen eller ligget, å da sårer det.

Men jeg syns du er sketchy, for hva om partneren din mister lysten en stund. Skal du være utro da? Om du ikke kan å ty til onanering, ser jeg ikke hvordan du i lengden skal være en trygg lojal partner.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (På 24.10.2024 den 8.58):

Er ikke gunstig å være i et forhold med noen som må ha sex for å fungere i hverdagen da. Hva gjør du ved unntakstilstander med mindre sex da? Er du utro da?

Spurte ikke om det var "gunstig".

Anonymkode: 9e48f...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er det greit. Men jeg leser kommentarer fra folk som ikke fikk vite før de allerede hadde blitt sammen eller ligget, å da sårer det.

Men jeg syns du er sketchy, for hva om partneren din mister lysten en stund. Skal du være utro da? Om du ikke kan å ty til onanering, ser jeg ikke hvordan du i lengden skal være en trygg lojal partner.

Dette. Folk her inne høres jo ut som om de er oppriktig sexavhengige i måten de skriver.

Anonymkode: 8c640...674

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette. Folk her inne høres jo ut som om de er oppriktig sexavhengige i måten de skriver.

Ja de gjør det, syns synd på dem som må leve med dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ah, men nå er ikke lojalitet nødvendigvis monogami.

Dersom jeg går inn i en monogam relasjon (noe jeg var i tosifret antall år uten å være utro), er jeg monogam til jeg avt bryter. 

Om jeg ikke er i en monogam relasjon, har vi avklart hvilke rammer som gjelder. Erfaringsmessig er det oftere at man "lukker" eller begrenser poly forhold ved sykdom for å ivareta..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ah, men nå er ikke lojalitet nødvendigvis monogami.

Dersom jeg går inn i en monogam relasjon (noe jeg var i tosifret antall år uten å være utro), er jeg monogam til jeg avt bryter. 

Om jeg ikke er i en monogam relasjon, har vi avklart hvilke rammer som gjelder. Erfaringsmessig er det oftere at man "lukker" eller begrenser poly forhold ved sykdom for å ivareta..

Men går du på dagen partneren din ikke har lyst på sex?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (På 24.10.2024 den 12.13):

Det er ikke høytidelig. Men det er big deal å gi seg selv sånn over til et annet menneske.man hadde ikke villet mistet kontrollen over seg selv ovenfor hvemsomhelst. Syns ikke sex er skammelig eller hellig eller noe. Og så kan det jo, selv om man bruker prevansjon resultere i graviditet, og hva da?

Voksne mennesker diskuterer smitte, graviditet (ikke alle er heterofile) etc FØR man går inn i en relasjon. Være seg seksuell eller romantisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Voksne mennesker diskuterer smitte, graviditet (ikke alle er heterofile) etc FØR man går inn i en relasjon. Være seg seksuell eller romantisk..

I en perfekt verden er folk så voksne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser denne tråden virker det som at mange mener at det å gå på date med noen fordrer en umiddelbar eksklusivitet. Har jeg skjønt det riktig da? Det høres ut som at hvis jeg skulle ha en seksuell relasjon til en som vi begge vet og er uttalt enige om at ikke kommer til å vare, så bør jeg avslutte denne før jeg i det hele tatt installerer Tinder?

Jeg er relativt nysingel etter et 15 år langt forhold og forbereder meg på å date, så jeg spør fordi jeg er nysgjerrig, ikke for å være frekk.

Anonymkode: a8153...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Når jeg leser denne tråden virker det som at mange mener at det å gå på date med noen fordrer en umiddelbar eksklusivitet. Har jeg skjønt det riktig da? Det høres ut som at hvis jeg skulle ha en seksuell relasjon til en som vi begge vet og er uttalt enige om at ikke kommer til å vare, så bør jeg avslutte denne før jeg i det hele tatt installerer Tinder?

Jeg er relativt nysingel etter et 15 år langt forhold og forbereder meg på å date, så jeg spør fordi jeg er nysgjerrig, ikke for å være frekk.

Enten vær åpen om det til den du dater, eller ikke gjør det. Er man ærlig er det selvfølgelig ikke et problem, da kan den andre personen selv bestemme om det er noe de kan akseptere eller ikke. Vil si at dette bør avklares enten på 2. eller 3. date.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare vær åpen med dem du dater.

Hvordan noen opptrer sier hvor mye noen liker deg og hvordan de er som person. 

Selv om en date er med en fremmed, så vil jo ikke folk bli lurt allikevel. Å de vil også skåne seg fra å få følelser for noen det ikke lønner seg å få det med. For mange er den sexen seriøs for dem, å om de da finner ut du ligger med andre og de ikke er sånn, så vil det neppe bli noe forhold.

Så vær åpen og da møter du ferre problemer og også sikkert mennekser som er mer i deg, som er positivt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare vær åpen med dem du dater.

Hvordan noen opptrer sier hvor mye noen liker deg og hvordan de er som person. 

Selv om en date er med en fremmed, så vil jo ikke folk bli lurt allikevel. Å de vil også skåne seg fra å få følelser for noen det ikke lønner seg å få det med. For mange er den sexen seriøs for dem, å om de da finner ut du ligger med andre og de ikke er sånn, så vil det neppe bli noe forhold.

Så vær åpen og da møter du ferre problemer og også sikkert mennekser som er mer i deg, som er positivt.

Er mer som deg* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Enten vær åpen om det til den du dater, eller ikke gjør det. Er man ærlig er det selvfølgelig ikke et problem, da kan den andre personen selv bestemme om det er noe de kan akseptere eller ikke. Vil si at dette bør avklares enten på 2. eller 3. date.

Synes man skal være åpen om dette fra første stund jeg da. Ærlighet varer lengst. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Irak said:

Synes man skal være åpen om dette fra første stund jeg da. Ærlighet varer lengst. 

Enig i at det er best. Er bare mange her inne som vil si at det blir for høye forventninger å ha, og at en person ikke skylder noen den åpenheten så tidlig. Derfor gikk jeg for en mellomting.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

For min del så kan hun gjerne ha en sexpartner når jeg blir kjent med henne, men hvis hun etter en date med meg ikke ønsker være eksklusiv, så er hun ikke seriøs nok 

Anonymkode: 6aa0f...666

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja

Typisk easy come,easy go damer

Blir for komplisert for meg 

Anonymkode: dc364...e2e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...