Gå til innhold

Er det dårlig gjort å ha en fast pulevenn mens man leter etter kjærligheten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei. Jeg er et normalt oppegående moderne menneske. Jeg tror ikke på forrige generasjons sosiale kontroll knyttet til andres sexliv. Om du tror jeg ikke har sex fordi jeg er singel er du rimelig naiv og utdatert.

Det som ER et automatisk «hell no» er mennesker som spør om sin partners tidligere sexliv. Sånne kontrollerende tosker er livet mye for kort for.

Jeg er biologisk kvinne. Identifiserer meg som et menneske, ikke en kvinne. Pronomen: spiller ingen rolle. Seksuell orientering: ikke din sak med mindre vi har sex.

Må? Man «må» ikke ha god livskvalitet. Men det er jo ønskelig, liksom?

Anonymkode: f17ea...64c

Du høres lystig og trivelig ut…

Anonymkode: 9e48f...a5a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du høres lystig og trivelig ut…

Hva var utrivelig med det vedkommende skrev,?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men du vet bedre?

Er ikke gunstig å være i et forhold med noen som må ha sex for å fungere i hverdagen da. Hva gjør du ved unntakstilstander med mindre sex da? Er du utro da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men om man begynner å snakke med noen eller date, så synes jeg man skal beholde trusa på. Om du bare er på let, og ikke har noen spesielle du snakker med/dater, og ikke er i kontakt med noen du kan tenke deg å bli involvert med, så ser jeg ikke problemet. 

Det er heller ikke sånn at dette er noe du trenger å være åpen om. Jeg ville ikke ønska å vite det, ikke fordi det er ugreit moralsk sett, men likevel fordi det ikke ville føltes bra.

Anonymkode: 4b4d5...1ff

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ja, men om man begynner å snakke med noen eller date, så synes jeg man skal beholde trusa på. Om du bare er på let, og ikke har noen spesielle du snakker med/dater, og ikke er i kontakt med noen du kan tenke deg å bli involvert med, så ser jeg ikke problemet. 

Det er heller ikke sånn at dette er noe du trenger å være åpen om. Jeg ville ikke ønska å vite det, ikke fordi det er ugreit moralsk sett, men likevel fordi det ikke ville føltes bra.

Anonymkode: 4b4d5...1ff

Jo, det er ugreit moralsk sett å gå på date med noen mens du ligger med en annen.

Dere sitter der over en romantisk middag, på kanskje tredje date, mannen har stjerner i øynene og kjenner på de virkelig store følelsene, og kanskje du gjør det også.  Kanskje dette, ja kanskje denne gangen klaffer det og det blir den store "livet ut" kjærligheten. Praten går av seg selv, og dere ler og koser dere. Det virker nesten som om dere har kjent hverandre hele livet. Det bruser i årene. De rundt dere ser at kjemien er på topp og at her har vi et "Notting Hill" moment.

Det den nyforelskede mannen ikke vet, og heller ikke alle rundt, er at sæden fra fuckbuddyen din drypper ut av fitta di fordi du ble pult av ham rett før daten, som du har blitt flere ganger før. Du skynder deg på do for at du kjenner det renner igjennom. Kanskje blir det en "nightcap" etter middagen med påfølgende muligheter ? Her må det tørkes, så han ikke oppdager det. Lukter litt av gammalt knull gjør det også. "Kjenner han det tro", tenker du. 

Kanskje går det veien med dere, og dere blir et par og "happily ever after" - men han får aldri vite at du knullet en annen helt frem til dere "definerte dere som et par" noen måneder etter 3dje date. At han i flere måneder blandet sæd med en annen, og hadde du blitt gravid hadde ingen visst hvem som var faren.

Hele forholdet, og spesielt dine følelser, er basert på løgner og bedrag. 

Anonymkode: a3aa2...e7f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (4 timer siden):

Det tar jo vekk det romantiske med sex. Sex blir liksom bare sex

Men alle har vel ikke enorme behov for romantikk hele tiden?

Anonymkode: 42068...df2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men alle har vel ikke enorme behov for romantikk hele tiden?

Poenget er at det er så intimt og nært at det er rart å gjøre uten følelser. Det er ikke som å spille squash med hverandre liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med pulevenner er ikke utslagsgivende for min del. Det er hvordan det gjøres. Livet kan være kaotisk, uavklart og med tilfeldige dobbeltspor i perioder.

Noe annet er å sove over hos en mengde kvinnfolk som omtales som «gærne» og fortsette å møte de og prate de ned til meg. Noe annet er å sjekke opp neste fittesleeven mens innledende samtaler tas med meg, ja, jeg ble oppdatert på direkten. Noe annet er å etter sex si at jeg var en god bitch og at han kjenner ei annen han vil ha med i senga. (Begge deler er ugreit for meg i situasjonen). Noe annet er å fortelle fritt om at han pulte ei anna dame her nå nettopp og at jeg, jeg er seriøs så jeg skal ikke pules. Noe annet er å få historia at «det er et åpent forhold», men både kroppsspråk og rykter fra dama tilsier at jeg sees på som en trussel. Noe annet er å få slengt etter meg at han stakk innom pubben i kveld for det er ei dame som suger pikk så godt inne på toalettet der. Noe annet er å fortelle at det ble slutt med X-en og så pulte de i ett halvt år etterpå før hun blokkerte han i alle kanaler.

Jeg har avsluttet datinga med seksuelle og romantiske intensjoner med samtlige av de jeg nevnte ovenfor. Jeg føler det er et vist sammenfall mellom promiskuøs adferd og hensynsløs fremferd ovenfor meg. Eller mennesker med problematiske liv fordi de ikke rydder opp effektivt.

Anonymkode: 4461f...bdf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (55 minutter siden):

Poenget er at det er så intimt og nært at det er rart å gjøre uten følelser. Det er ikke som å spille squash med hverandre liksom

Men det er din opplevelse av sex, andre kan ha det annerledes, det er ikke sånn at sex er én ting for alle.

Anonymkode: d75e5...2a1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det er din opplevelse av sex, andre kan ha det annerledes, det er ikke sånn at sex er én ting for alle.

Syns likevel det er rart. Man er nakne sammen og deler kroppsvæsker. Fins ikke mer intimt enn det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo, det er ugreit moralsk sett å gå på date med noen mens du ligger med en annen.

Dere sitter der over en romantisk middag, på kanskje tredje date, mannen har stjerner i øynene og kjenner på de virkelig store følelsene, og kanskje du gjør det også.  Kanskje dette, ja kanskje denne gangen klaffer det og det blir den store "livet ut" kjærligheten. Praten går av seg selv, og dere ler og koser dere. Det virker nesten som om dere har kjent hverandre hele livet. Det bruser i årene. De rundt dere ser at kjemien er på topp og at her har vi et "Notting Hill" moment.

Det den nyforelskede mannen ikke vet, og heller ikke alle rundt, er at sæden fra fuckbuddyen din drypper ut av fitta di fordi du ble pult av ham rett før daten, som du har blitt flere ganger før. Du skynder deg på do for at du kjenner det renner igjennom. Kanskje blir det en "nightcap" etter middagen med påfølgende muligheter ? Her må det tørkes, så han ikke oppdager det. Lukter litt av gammalt knull gjør det også. "Kjenner han det tro", tenker du. 

Kanskje går det veien med dere, og dere blir et par og "happily ever after" - men han får aldri vite at du knullet en annen helt frem til dere "definerte dere som et par" noen måneder etter 3dje date. At han i flere måneder blandet sæd med en annen, og hadde du blitt gravid hadde ingen visst hvem som var faren.

Fy søren så nasty skrevet, virker som om du har et mindre godt forhold til kvinner.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fy søren så nasty skrevet, virker som om du har et mindre godt forhold til kvinner.

Ja æsj. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trodde det var vanlig å dusje før man gikk på date men...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (1 time siden):

For noen er det som å spille squash, eller ikke langt i fra. 

Anonymkode: ea1e7...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

For noen er det som å spille squash, eller ikke langt i fra. 

Sykt merkelig fortsatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja. Totalt dealbreaker. Jeg ville vel brukt håndsprit etter å ha datet deg. 

Men hvis du ser ok ut kunne jeg kanskje hørt om det er greit om jeg ringer deg for en booty call når de andre på lista mi ikke kan.  Det er sikkert ok å ha noen man slipper å ha følelser for. 

Anonymkode: 3b4ea...675

Ah, den fantastiske mannlige dobbeltmoralen.

• Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (8 minutter siden):

Sykt merkelig fortsatt

Vel jeg tror ikke jeg klarer å ta sex så høytidelig, fordi jeg vokste opp med tanken om at det er både hellig og skammelig, som resultatblir jeg irritert på dydighetskrav og ser på det mer som et sport man har behov for og liker. 

Syns også det har vært interessant at de menn jeg har hatt sex med som tok det høytidelig snakket ikke om å ha sex, men å elske. Elskov for dem var lik med å tilfredsstille seg selv. 

Ja ok blitt skadet kan man si, men sex er bare sex for meg nå og jeg liker det sånn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg tror de fleste som har sex utenfor forhold bruker kondom.

Mjaaa. Hadde ikke stolt på det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...