AnonymBruker Skrevet 23. oktober #61 Del Skrevet 23. oktober Det er en soleklar dealbreaker for meg om han holder på med sånt imens vi dater. Men før og etter vi dater kan han gjøre omtrent som han vil for min del. Anonymkode: 9bfae...2e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. oktober #62 Del Skrevet 23. oktober Maleficenta skrev (22 minutter siden): Om man med største letthet kan bruke et annet menneske som onaneringsobjekt, altså at man så lett som ingenting ligger uten følelser er man litt emosjonelt avstumpet Ovenfor den personen kanskje, men ikke nødvendigvis generelt. Man mangler ikke evne til å forelsket seg og elske selv om man har hatt sex med noen man ikke elsket, mest basert på seksuelt behov. Seksuelt behov har man jo gjerne også selv om man ikke er i situasjonen at man elsker noen. Med letthet... Altså mange er jo nærmest like kravstore angående hvem man kan ha som ff som hvem man kan ha som kjæreste. Det er bare ikke nødvendigvis samme krav. Med noen single venninner som ønsker seg elsker men ikke kjæreste ser jeg jo at det ikke er noe de tar lett på heller. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #63 Del Skrevet 23. oktober Nei det hadde jeg selvfølgelig ikke brydd meg om. Har det selv. Anonymkode: 99b7a...005 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 23. oktober #64 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ville du blitt skeptisk om du fant ut at daten eller den du prater med har en eller flere faste til fysisk behov? Anonymkode: ea1e7...5eb Ja. Vi liker å late som at sex bare er noe fysisk vi mennesker trenger og sex har ingen betydning. I realiteten er sex og følelser noe som overlapper hverandre. Jeg hadde brått mistet interesse for date om hen brukes som felleshøl eller som utlånsdildo. Å ha seksuell historie er en ting, det har vi alle. Men å være et felles sexobjekt for alle som spør går for langt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #65 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja. Totalt dealbreaker. Jeg ville vel brukt håndsprit etter å ha datet deg. Men hvis du ser ok ut kunne jeg kanskje hørt om det er greit om jeg ringer deg for en booty call når de andre på lista mi ikke kan. Det er sikkert ok å ha noen man slipper å ha følelser for. Anonymkode: 3b4ea...675 Er dette ironi? Du har et problem med det, men samtidig gir du alle som spør dine safter? 😂 Anonymkode: 76605...38d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #66 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har kjent på seksuell sult. Det er noen som trenger det, bare for å føle seg balansert. Anonymkode: ea1e7...5eb Da søker du profesjonell hjelp og ikke swingersklubb. Om du blir klinisk deprimert av å måtte nøye deg med plastikk-kuk er det noe galt Anonymkode: 76605...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 23. oktober #67 Del Skrevet 23. oktober Ja, jeg ville ikke datet noen som ligger med noen samtidig som de dater meg. Folk som generelt ligger rundt uten følelser er ikke noen jeg ville brukt tid sammen med (i romantisk sammenheng). Jeg ønsker eksklusivitet og er tydelig på dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 23. oktober #68 Del Skrevet 23. oktober (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ville du blitt skeptisk om du fant ut at daten eller den du prater med har en eller flere faste til fysisk behov? Anonymkode: ea1e7...5eb Det er mye som spiller inn her. Hvis vi datet : Ville du vært ærlig med meg om når du lå med pulevennen din? Kunne du feks fortalt meg på en date at du knullet igår med god samvitighet? Jeg ville nok tenkt at i utgangspunktet så er vi ikke kompatible. Igjen,det kommer bare ann på kommunikasjon. Ville du pult med vennen din før du gikk på date med meg for så å fortelle meg dette? Det er så mange situasjoner her som kan oppstå som jeg ikke føler er greit i det hele tatt. Kan fort bli rart å kleint. Hvis det bare er sex du er ute etter,hvorfor ikke ha sex med daten istedet? Er ikke litt av poenget med å date at man skal finne noen man kan ligge med,ha det hyggelig med,leve resten av livet med og slike ting? At man rett og slett prøver å finne den "rette". Hvordan kan jeg som date vite at du ikke bare bruker meg som tidsfordriv eller andre ting når du har en pulevenn? Endret 23. oktober av Rosa Gnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #69 Del Skrevet 23. oktober Ja altså greia er at da tenker jeg at om man har pulevenn så kan man ikke date. Da er det ikke stort vits i å ha pulevenn om man ønsker å finne kjæreste/ kjærlighet. Så pulevenn er bare for de som ikke er interessert i å ha menn til annet enn sex? Så må man ta minst en uke pause fra pule vennen før men treffer andre? Og hvis man har følelser for pulevennen, så er man fucka fordi pulevennen vil bare pule. Skjønner jeg reglene korrekt? Anonymkode: ea1e7...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #70 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja altså greia er at da tenker jeg at om man har pulevenn så kan man ikke date. Da er det ikke stort vits i å ha pulevenn om man ønsker å finne kjæreste/ kjærlighet. Så pulevenn er bare for de som ikke er interessert i å ha menn til annet enn sex? Så må man ta minst en uke pause fra pule vennen før men treffer andre? Og hvis man har følelser for pulevennen, så er man fucka fordi pulevennen vil bare pule. Skjønner jeg reglene korrekt? Anonymkode: ea1e7...5eb Ja, det er korrekt. Skjønner at det kan virke negativt på mange, men samtidig kan det være et dilemma hvis man er lenge singel. Jeg holder meg helt unna menn nå og det er for å prøve å finne igjen likevekten, selvrespekten og å ta vare på min psykiske helse. Men nå dater jeg ikke heller da, av samme grunner. Anonymkode: d64fe...34a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #71 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja. Totalt dealbreaker. Jeg ville vel brukt håndsprit etter å ha datet deg. Men hvis du ser ok ut kunne jeg kanskje hørt om det er greit om jeg ringer deg for en booty call når de andre på lista mi ikke kan. Det er sikkert ok å ha noen man slipper å ha følelser for. Anonymkode: 3b4ea...675 Så det er greit for deg men ikke for den andre? Anonymkode: 5eaf1...a52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #72 Del Skrevet 23. oktober jane78 skrev (27 minutter siden): Ja. Vi liker å late som at sex bare er noe fysisk vi mennesker trenger og sex har ingen betydning. I realiteten er sex og følelser noe som overlapper hverandre. Jøss. Så fint at du kan belære meg om meg selv etter å ha vært seksuelt aktiv i 30 år🙃 Sex kan selvfølgelig bare være fysisk og utelukkende handle om nytelse. Anonymkode: 99b7a...005 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #73 Del Skrevet 23. oktober Ts dette bestemmer du selv. Er du ute etter et seriøst forhold er det lurt å holde på med en av gangen men dette ser du selv. Man vet derimot ikke når den rette dukker opp så kjedelig å leve i sølibat til den tid. Jeg hadde mange ff før jeg den traff den rette. Gikk fint det, er gift på 10 året nå, ingen utroskap, har ikke noe ønske om det i det hele tatt. Det er ikke slik at man trenger opplyse de man dater om sexlivet sitt. Ofte treffer man en person mer og mer, kutter ut de andre når det blir seriøst. Mange sier man blir relasjonsskadet av å ha flere på gang, men det tror jeg ikke gjelder for alle. Må være mennesker som er relasjonskadet fra før isåfall og ikke istand til å knytte bånd. Ikke alle som er glad i sex er i den kategorien. Uansett dårlig gjort hvis du fortsetter å ha ff når det er blitt seriøst men før den tid er det vel bare å hygge seg. Ser ikke problemet. Det gjelder begge veier. Anonymkode: 5eaf1...a52 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #74 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ville du blitt skeptisk om du fant ut at daten eller den du prater med har en eller flere faste til fysisk behov? Anonymkode: ea1e7...5eb Nei. Jeg er et normalt oppegående moderne menneske. Jeg tror ikke på forrige generasjons sosiale kontroll knyttet til andres sexliv. Om du tror jeg ikke har sex fordi jeg er singel er du rimelig naiv og utdatert. Det som ER et automatisk «hell no» er mennesker som spør om sin partners tidligere sexliv. Sånne kontrollerende tosker er livet mye for kort for. Jeg er biologisk kvinne. Identifiserer meg som et menneske, ikke en kvinne. Pronomen: spiller ingen rolle. Seksuell orientering: ikke din sak med mindre vi har sex. Maleficenta skrev (6 timer siden): Man dør ikke uten sex en stund... Er ikke sånn at sex er noe man må ha tilgang på til stadighet Må? Man «må» ikke ha god livskvalitet. Men det er jo ønskelig, liksom? Anonymkode: f17ea...64c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #75 Del Skrevet 23. oktober Det er noe mindre attraktivt med menn som ligger rundt uten kondom. Selvfølgelig ligger de som dem ligger med med andre også, fast eller ikke. Og så smitter folk hverandre med det som de har. Sånn er det bare når man har "faste folk man ligge med" man har null kontroll. Har hatt en crush som hadde 3-5 stk han pulte på i sommer. Ikke at det er så mange men han bruker jo ikke kondom og jeg vet 100% at hun ene han lå med ligger med haugevis av folk for morro skyld. Så jeg innså med ett at det var en risiko å for min del å involvere meg noe mer der.. 🤔 Anonymkode: 2b0e7...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #76 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Og hvis man har følelser for pulevennen, så er man fucka fordi pulevennen vil bare pule. Anonymkode: ea1e7...5eb Man har i hvert fall driti seg ut unødvendig. Man har jo ikke en pulevenn man har følelser for. Anonymkode: 99b7a...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #77 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Det tror ikke jeg. Særlig ikke om det er snakk om fast pulevenn. Anonymkode: 1581f...d8c Deg om det. Kunne ikke falle meg inn å gjøre noe annet. Det synet deler også de jeg velger. Ser du, like verdisyn. Hvorfor må du nødvendigvis må ilegge folk du er uenig med andre/dårligere egenskaper på andre områder enn de man er uenig i..? Anonymkode: 42068...df2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #78 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ja altså greia er at da tenker jeg at om man har pulevenn så kan man ikke date. Da er det ikke stort vits i å ha pulevenn om man ønsker å finne kjæreste/ kjærlighet. Så pulevenn er bare for de som ikke er interessert i å ha menn til annet enn sex? Så må man ta minst en uke pause fra pule vennen før men treffer andre? Og hvis man har følelser for pulevennen, så er man fucka fordi pulevennen vil bare pule. Skjønner jeg reglene korrekt? Anonymkode: ea1e7...5eb Ikke helt. Det finnes en haug av ikkemonogame varianter som lar deg ha både pulevenn og kjæreste. Anonymkode: 42068...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #79 Del Skrevet 23. oktober Wow så mange moralister som dukker opp i disse trådene, og som mener at de sitter på alle svarene og SANNHETEN og at alle andre er følelsesmessig forstumpa osv. Hva med å bare innse at folk har forskjellige seksuelle behov? At du ikke klarer å ha sex med noen uten følelser, betyr ikke at andre ikke klarer det. Vi er like forskjellige der som på alt mulig annet. Og det går an å like noen, ha kjempebra sex, men se at man ikke passer som et par. Hva er galt med det? Jeg syns så mange puritanere har et merkelig behov for å kalle oss andre ødelagte, amoralske, dårlige mennesker etc. Kan dere ikke bare slå dere til ro med at dere vil ha mindre sex i ordnede former, andre mer? Jeg skal ha min ff så lenge jeg er single, å endelig få bra og litt rå sex, jeg elsker det etter å ha vært i et labert forhold i mange år. Om jeg møter en mann jeg virkelig blir interessert i, vil jeg nok avbryte det fort, men ikke før første treff, liksom. Anonymkode: d75e5...2a1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julius Cæsar Skrevet 23. oktober #80 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ville du blitt skeptisk om du fant ut at daten eller den du prater med har en eller flere faste til fysisk behov? Anonymkode: ea1e7...5eb Hvis man ser etter et langsiktig monogamt forhold er man ignorant om man ikke er skeptisk til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå