Gå til innhold

Er det dårlig gjort å ha en fast pulevenn mens man leter etter kjærligheten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dealbreaker. Og stor fare på at kontakten kan bli tatt opp igjen bak kjærestens rygg.

Anonymkode: bb9a8...d75

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi… her var det mange arrogante folk som ikke har vært single🤣

Anonymkode: 0c355...a6e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oi… her var det mange arrogante folk som ikke har vært single🤣

Det er vel greit lite sannsynlig at noen ikke har vært single.

Anonymkode: 1915f...599

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (16 minutter siden):

Man dør ikke uten sex en stund... Er ikke sånn at sex er noe man må ha tilgang på til stadighet

Jeg har kjent på seksuell sult. Det er noen som trenger det, bare for å føle seg balansert. 

Anonymkode: ea1e7...5eb

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi dater hadde vært totalt uaktuelt, da er hun ikke seriøs nok 

Anonymkode: 6aa0f...666

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mens vi dater hadde vært totalt uaktuelt, da er hun ikke seriøs nok 

Når begynner dating for sånne som tenker slik? Er det fra første kommunikasjon, fra første treff eller etter flere dater? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vedkommende hadde noen fast fram til vi begynner å date (altså om man bestemmer seg for å treffes igjen etter første date) hadde jeg kunnet tåle. Men det hadde vært ekstremt viktig å avklare relasjonen der om vi skulle blitt sammen for å si det sånn. Å ha sex med noen parallelt med at du dater er fullstendig uaktuelt, da er man ikke klar for noe seriøst.

Anonymkode: 61125...403

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Men det er lov å ønske å ha sex.

Anonymkode: eb127...237

Ja men det er ikke dermed sagt atsn er nødt til å ha en fast pulekompis som singel fordi man må ha jevnlig sex hele tiden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har kjent på seksuell sult. Det er noen som trenger det, bare for å føle seg balansert. 

Du tror du trenger det for å føle deg balansert. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært en dealbreaker for meg om den jeg datet hadde hatt sex med en annen i den perioden vi ble kjent. Og da tenker jeg egentlig fra det tidspunktet det har oppstått kontakt mellom oss. 

Anonymkode: 39823...ede

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er vel greit lite sannsynlig at noen ikke har vært single.

Anonymkode: 1915f...599

Mange overlapper og er lite single iløpet av livet. Ja noen er til og med sammen med den samme i mange mange mange år. Så blir kanskje de single for første gang også får de et litt annet syn på denne saken. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Når begynner dating for sånne som tenker slik? Er det fra første kommunikasjon, fra første treff eller etter flere dater? 

Jeg hadde forventet at at hun kuttet ut andre umiddelbart etter første møte, hvis hun ønsket å se meg igjen 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er kanskje den største dealbreakeren får meg. Kunne faktisk aldri vært med noen som har pulevenn. Å kunne ha sex med noen og kaste dem bort etterpå er kvalmt og jeg kunne aldri trodd at det var en snill mann som klarer og ha sex uten og få følelser. 

Anonymkode: 88b45...56f

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville du blitt skeptisk om du fant ut at daten eller den du prater med har en eller flere faste til fysisk behov? 

Nei, det hadde vært helt ok for min del. Tyder på god sexlyst tenker jeg, noe som kommer godt med om det blir forhold av det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (2 minutter siden):

Nei, det hadde vært helt ok for min del. Tyder på god sexlyst tenker jeg, noe som kommer godt med om det blir forhold av det.

Ja helt til hun vil bli sammen med deg fordi du har kvaliteter de andre ikke har, men sexen fra de andre er bedre enn det hun får med deg. Det her kan backfire veldig. 

Anonymkode: bb9a8...d75

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

🤡 Slike som deg. Nettopp derfor er det en dealbreaker. Du er relasjonsskadd. Sex og intimitet betyr ingenting for deg lenger. Det er bare mekanisk gjensidig onani. 

Anonymkode: a3aa2...e7f

Mener du at onanering står i veien for å kunne elske? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke.

Veldig fornuftig å ha faste, fremfor å løpe rundt mtp smitte etc. 

Deres relasjon utover ligging, kunne blitt en dealbreaker, men ikke liggingen i seg selv.

Anonymkode: 42068...df2

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville du blitt skeptisk om du fant ut at daten eller den du prater med har en eller flere faste til fysisk behov? 

Unnskyld meg, klarer ikke folk 5 min alene med seg selv lenger? 

Anonymkode: 0f286...5a4

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste oppegående voksne, selv de med høy sexlyst, greier å regulere egne følelser og være i mental balanse uten å være avhengig av å ha sex for å få det til.

Din holdning vil gi store problemer i et forhold der seksuell lyst kan variere, enten det er pga. menstruasjon, livskriser, svangerskap/fødsel/amming/nattevåk, overgangsalder, sykdom, skader eller til og med uuttalt seksuelt press...

De fleste normalt oppegående personer greier seg fint både som single og uten å ha sex, selv om de foretrekker å være i et godt forhold hvor regelmessig, god sex er en selvfølge.

Anonymkode: bf32b...a26

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

De fleste oppegående voksne, selv de med høy sexlyst, greier å regulere egne følelser og være i mental balanse uten å være avhengig av å ha sex for å få det til.

Din holdning vil gi store problemer i et forhold der seksuell lyst kan variere, enten det er pga. menstruasjon, livskriser, svangerskap/fødsel/amming/nattevåk, overgangsalder, sykdom, skader eller til og med uuttalt seksuelt press...

De fleste normalt oppegående personer greier seg fint både som single og uten å ha sex, selv om de foretrekker å være i et godt forhold hvor regelmessig, god sex er en selvfølge.

Anonymkode: bf32b...a26

Syns det er fint at du kan definere hva oppegående er. Det er skikkelig hersketeknikk å utrykke seg slik sånn som du gjør. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...