AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #161 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 26.10.2024 den 13.11): Hvem sier at vi sårer noen som helst?? Jeg er åpen med mine partnere om andre partnere, så ingen blir lurt her. Skåne andre? Hvem da? Anonymkode: 42068...df2 Du har allerede skånet dem ved å være åpen med dem 😉 tror du skjønner tegningen her. Anonymkode: cb332...09c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #162 Del Skrevet 27. oktober 2024 Kan også legge til at jeg har vært på date med et par damer som har holdt på slik og også vært åpen om slikt. Det gjorde alt veldig enkelt for meg. Fokuset for min del skiftet med en gang fra potensielt noe seriøst, til bare sex. Og bare sex ble det. Helt ok at man holder på slik, men jeg anser slike (menn og damer) som veldig useriøse, og da blir jeg det også Anonymkode: cb332...09c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. oktober 2024 #163 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kan også legge til at jeg har vært på date med et par damer som har holdt på slik og også vært åpen om slikt. Det gjorde alt veldig enkelt for meg. Fokuset for min del skiftet med en gang fra potensielt noe seriøst, til bare sex. Og bare sex ble det. Helt ok at man holder på slik, men jeg anser slike (menn og damer) som veldig useriøse, og da blir jeg det også Anonymkode: cb332...09c Du er jo ikke noe bedre selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #164 Del Skrevet 28. oktober 2024 Det høres så DUMT ut å ha en pulevenn mens man leter etter kjærligheten, når har du tenkt å avslutte pulinga, i det du kjenner at nå er du forelska i en av dem du møtte for et par måneder siden ? Oj men jeg puler jo han andre , han må jeg kvitte meg med, iskaldt å oppføre seg sånn seriøst.... Anonymkode: f534a...c6b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #165 Del Skrevet 28. oktober 2024 Jeg har hatt det, eller jeg har hatt en fast, men når jeg har begynt å snakke med noen på Tinder (chatter ikke med flere samtidig) så informerer jeg. Og vi fryser all kontakt fra jeg har avtaltmøte med noen. Anonymkode: 85718...1c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #166 Del Skrevet 28. oktober 2024 2 hours ago, Maleficenta said: Du er jo ikke noe bedre selv Objektivt sett så er han det. Anonymkode: 8c640...674 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #167 Del Skrevet 28. oktober 2024 Maleficenta skrev (5 timer siden): Du er jo ikke noe bedre selv At jeg ligger med hun jeg dater tenker du? Eller leser du at jeg ligger med en mens jeg dater andre? For sistnevnte gjør jeg ikke. Er det useriøst kan jeg fint være useriøs. Er det seriøst holder jeg det seriøst. Hvordan du velger å se på det er helt opp til deg. Men dater jeg en dame som har en liggekompis samtidig, da slipper hun ikke lengre inn hos meg enn sex. Dater hun seriøst, så er jeg åpen for å utforske det lengre. Jeg har selv hatt FF, men aldri samtidig som jeg datet andre. Jeg brukte dette når jeg ikke ønsket meg noe seriøst. Ikke noen kamp om hvem som er verst eller best, men vi setter alle våre egne grenser gjør vi ikke? Anonymkode: cb332...09c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #168 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg vet ikke helt jeg. Synes i grunnen det burde være greit å ha en fast sexpartner så lenge man er singel, også hvis man leter etter noe seriøst. Men da må sexpartneren være klar over at man leter, og man må ha klare grenser og avslutte forholdet til sexpartneren når man velger å date noen seriøst, f.eks. når man fortsetter etter første daten. Jeg skjønner at mange har problemer med det, og jeg tror problemet ligger i det at den seriøse partneren vil være utrygg på den andre relasjonen selv om den er avsluttet. Av den grunn tenker jeg at det er gode grunner til at man ikke forteller om akkurat denne relasjonen/forhistorien hvis man ikke blir spurt direkte. Hvis man er litt realistisk så ender de aller fleste kontakter i ingenting, inkludert første dates. Da synes jeg det er moraliserende å si at man skal være avholds fra sex "i tilfelle" man møter den rette. Viktigst er klare grenser og at man føler at integriteten sin er i behold med det man gjør. Og selvfølgelig at man handler riktig så snart man dater seriøst. Anonymkode: 60b54...ced 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #169 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg vet ikke helt jeg. Synes i grunnen det burde være greit å ha en fast sexpartner så lenge man er singel, også hvis man leter etter noe seriøst. Men da må sexpartneren være klar over at man leter, og man må ha klare grenser og avslutte forholdet til sexpartneren når man velger å date noen seriøst, f.eks. når man fortsetter etter første daten. Jeg skjønner at mange har problemer med det, og jeg tror problemet ligger i det at den seriøse partneren vil være utrygg på den andre relasjonen selv om den er avsluttet. Av den grunn tenker jeg at det er gode grunner til at man ikke forteller om akkurat denne relasjonen/forhistorien hvis man ikke blir spurt direkte. Hvis man er litt realistisk så ender de aller fleste kontakter i ingenting, inkludert første dates. Da synes jeg det er moraliserende å si at man skal være avholds fra sex "i tilfelle" man møter den rette. Viktigst er klare grenser og at man føler at integriteten sin er i behold med det man gjør. Og selvfølgelig at man handler riktig så snart man dater seriøst. Anonymkode: 60b54...ced Det er vel ikke "moraliserende" å være avholds fra sex når man ikke har en partner ? Det handler vel mer om at dersom du har så sterk seksualdrift at du ikke greier deg uten konstant og jevnlig tilfredstillelse, så er det kanskje noe som vil påvirke evt. fremtidige tillitsforhold negativt. En banal sammenligning er kanskje sjokolade, og eller usunn mat. Greier du deg ikke uten, og stadig vekk må stappe i deg drit - så er det ganske karakterbeskrivende Anonymkode: a3aa2...e7f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #170 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 12.24): Det er vel ikke "moraliserende" å være avholds fra sex når man ikke har en partner ? Det handler vel mer om at dersom du har så sterk seksualdrift at du ikke greier deg uten konstant og jevnlig tilfredstillelse, så er det kanskje noe som vil påvirke evt. fremtidige tillitsforhold negativt. En banal sammenligning er kanskje sjokolade, og eller usunn mat. Greier du deg ikke uten, og stadig vekk må stappe i deg drit - så er det ganske karakterbeskrivende Anonymkode: a3aa2...e7f Damn Sjokolade spiser jeg mye av og har få hemninger, sex går jeg lett årevis uten, når jeg er singel. Anonymkode: eb127...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #171 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Damn Sjokolade spiser jeg mye av og har få hemninger, sex går jeg lett årevis uten, når jeg er singel. Anonymkode: eb127...237 Sex med noen. Anonymkode: eb127...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #172 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Damn Sjokolade spiser jeg mye av og har få hemninger, sex går jeg lett årevis uten, når jeg er singel. Anonymkode: eb127...237 Nettopp. Du er vel som meg, sjokolade er ditt heroin ... ikke så bra egentlig. Andre bruker sex på den måten ... får de ikke bra nok sex i forholdet sitt, så er det ut å finne sex andre steder... Anonymkode: a3aa2...e7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #173 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nettopp. Du er vel som meg, sjokolade er ditt heroin ... ikke så bra egentlig. Andre bruker sex på den måten ... får de ikke bra nok sex i forholdet sitt, så er det ut å finne sex andre steder... Anonymkode: a3aa2...e7f Nei det er ikke bra, er redd diabetes. Det er synd, så fremt de ikke er åpne med partneren og finner seg noen som er like, men det vet vi de oftest ikke gjør. Anonymkode: eb127...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå