AnonymBruker Skrevet 24. oktober #121 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo, det er ugreit moralsk sett å gå på date med noen mens du ligger med en annen. Dere sitter der over en romantisk middag, på kanskje tredje date, mannen har stjerner i øynene og kjenner på de virkelig store følelsene, og kanskje du gjør det også. Kanskje dette, ja kanskje denne gangen klaffer det og det blir den store "livet ut" kjærligheten. Praten går av seg selv, og dere ler og koser dere. Det virker nesten som om dere har kjent hverandre hele livet. Det bruser i årene. De rundt dere ser at kjemien er på topp og at her har vi et "Notting Hill" moment. Det den nyforelskede mannen ikke vet, og heller ikke alle rundt, er at sæden fra fuckbuddyen din drypper ut av fitta di fordi du ble pult av ham rett før daten, som du har blitt flere ganger før. Du skynder deg på do for at du kjenner det renner igjennom. Kanskje blir det en "nightcap" etter middagen med påfølgende muligheter ? Her må det tørkes, så han ikke oppdager det. Lukter litt av gammalt knull gjør det også. "Kjenner han det tro", tenker du. Kanskje går det veien med dere, og dere blir et par og "happily ever after" - men han får aldri vite at du knullet en annen helt frem til dere "definerte dere som et par" noen måneder etter 3dje date. At han i flere måneder blandet sæd med en annen, og hadde du blitt gravid hadde ingen visst hvem som var faren. Hele forholdet, og spesielt dine følelser, er basert på løgner og bedrag. Anonymkode: a3aa2...e7f Hvis mannen er så inderlig naiv og emosjonell kan han takke seg selv. Jeg har alltid fem damer i rotasjonen til langt forbi tredje date, nettopp for ikke å få oppheng på bare én. Anonymkode: ae06e...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 24. oktober #122 Del Skrevet 24. oktober (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vel jeg tror ikke jeg klarer å ta sex så høytidelig, fordi jeg vokste opp med tanken om at det er både hellig og skammelig, som resultatblir jeg irritert på dydighetskrav og ser på det mer som et sport man har behov for og liker. Syns også det har vært interessant at de menn jeg har hatt sex med som tok det høytidelig snakket ikke om å ha sex, men å elske. Elskov for dem var lik med å tilfredsstille seg selv. Ja ok blitt skadet kan man si, men sex er bare sex for meg nå og jeg liker det sånn. Anonymkode: ea1e7...5eb Det er ikke høytidelig. Men det er big deal å gi seg selv sånn over til et annet menneske.man hadde ikke villet mistet kontrollen over seg selv ovenfor hvemsomhelst. Syns ikke sex er skammelig eller hellig eller noe. Og så kan det jo, selv om man bruker prevansjon resultere i graviditet, og hva da? Endret 24. oktober av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #123 Del Skrevet 24. oktober Så lenge det ikke er noe overlapp så ser jeg ikke problemet med å ha en fast pulevenn i perioder man ikke dater. Jeg har en fast pulevenn i periodene jeg er singel og ikke dater, men vi avsluttet jo alltid om jeg tenker å date noen. Jeg trenger å være trygg og avslappet dersom jeg skal få orgasme, det skjer ikke på ons og jeg er heller ikke interessert i å ligge med flest mulig. Jeg er kanskje litt selvmotsigende da jeg ikke ønsker å ha hatt sex med så mange forskjellige? Samtidig så har jeg ett veldig høyt libido og elsker sex. Da er en fast pulevenn når jeg er singel en veldig grei løsning for meg. Personlig så synes jeg det er respektløst å date eller ha sex med flere dersom man sier at man sier til daten at man ønsker ett forpliktende monogamt forhold. Vil du ligge rundt og drive med casual dating så er det selvsagt helt i orden, men man burde være åpen om det. Anonymkode: 25631...800 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #124 Del Skrevet 24. oktober Det er hverken dårlig eller bra. Det kan kanskje hindre deg i å ha fullt fokus på det du ønsker deg. Siden du har en hvilepute i en fast sexpartner. Noen vil si denne hvileputen er en bra ting da du vil klare å være mer følelsesmessig distansert og kanskje oppdage «røde flagg» lettere. Men jeg tror ikke vil klare å være like på som du ville vært uten en FF. En potensiell partner kan også oppleve dette som et stort rødt flagg i seg selv, at man har en slik partner. Men dette er mer et verdispørsmål du selv må ta stilling til. Vil du ha en partner som bryr seg om slikt eller ikke. Anonymkode: cb332...09c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 24. oktober #125 Del Skrevet 24. oktober Ärligt talat får man göra precis vad man vill. Så länge man är öppen med att man bara är friends with benefits till personen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #126 Del Skrevet 24. oktober winterchild skrev (1 time siden): Ärligt talat får man göra precis vad man vill. Så länge man är öppen med att man bara är friends with benefits till personen Hvis TS kan få gjøre hva hun vil, kan jeg også få gjøre hva jeg vil og velge å avvise sånne som henne, eller har du synspunkter på det?? TS spør hva menn synes om stilen hennes. Da får hun tåle og respektere det hun får til svar. Anonymkode: 3b4ea...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 24. oktober #127 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis TS kan få gjøre hva hun vil, kan jeg også få gjøre hva jeg vil og velge å avvise sånne som henne, eller har du synspunkter på det?? TS spør hva menn synes om stilen hennes. Da får hun tåle og respektere det hun får til svar. Anonymkode: 3b4ea...675 Alltså du får ju uppenbarligen också göra precis vad du vill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 24. oktober #128 Del Skrevet 24. oktober Jeg ser ikke problemet, men bør avsluttes eller være åpen om det i det man begynner å date noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 24. oktober #129 Del Skrevet 24. oktober Maleficenta skrev (4 timer siden): Trodde det var vanlig å dusje før man gikk på date men... Hm, kanskje dette er grunnen til at noen bare ikke får til dating? 😂 Men seriøst, stiller man nydusja, i rene klær, og klarer å holde en samtale gående så har man en brukbar sjanse for suksess. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. oktober #130 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men alle har vel ikke enorme behov for romantikk hele tiden? Anonymkode: 42068...df2 Sikkert ikke alle som har det, men det er jo litt koselig innimellom 💕. Jeg er nok litt lett blanding tror jeg. Mest av alt er jeg leken og elsker humor. Det er gøy 🤩. Da koser jeg meg 😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #131 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 15.24): Ja helt til hun vil bli sammen med deg fordi du har kvaliteter de andre ikke har, men sexen fra de andre er bedre enn det hun får med deg. Det her kan backfire veldig. Anonymkode: bb9a8...d75 Er det det dere er redde for, dere som sier at dette er en stor greie? At dere ikke kan måle dere med den faste sex-partneren? Det høres da ut som en usunn usikkerhet. For meg hadde det virkelig ikke vært en dealbreaker. Snarere veldig positivt at personen har èn fast heller enn noen tilfeldige her og der. Anonymkode: 9d39c...8b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #132 Del Skrevet 24. oktober Jeg hadde en fast FF mens jeg datet. Det var veldig fornuftig fordi da fikk jeg vekk det verste av sexlysta og kunne fokusere på å bli godt kjent med mennene uten å ville ha masse sex. Jeg har naturlig høy sexlyst. Gjorde det klart ovenfor alle jeg skulle date at jeg hadde en FF, men at når jeg fant noen jeg ville date mer seriøst (mer enn et par dater) ville jeg slutte å «bruke» FF’en. Det var ikke noe problem med samtlige med unntak av en mann som ville ha meg helt for seg selv og det ble heller ikke date på han. Jeg datet mye og jeg har en samboer nå. Samboeren min ville aldri akseptert at jeg skulle hatt en FF etter at vi ble kjærester (selvfølgelig), men skjønner hvorfor jeg hadde en slik en mens jeg fortsatt datet aktivt. Anonymkode: ad0e6...7c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #133 Del Skrevet 24. oktober 8 hours ago, AnonymBruker said: Fy søren så nasty skrevet, virker som om du har et mindre godt forhold til kvinner. Anonymkode: d75e5...2a1 Nasty skrevet eller nasty hypotetisk situasjon? Jeg ville stemplet det som den sistnevnte. Anonymkode: 8c640...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #134 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nasty skrevet eller nasty hypotetisk situasjon? Jeg ville stemplet det som den sistnevnte. Anonymkode: 8c640...674 Ekkelt skrevet og en urealistisk situsjon. Hvem er det som tørker sæd etter lang tid, renner det ikke bare ut med en gang du reiser deg? Tar ikke alle å steller seg etter ligg? Tror vi må gå på toalettet fordi sjangsen for vaginose er stor ved bakterier og kan bli kronisk noen er uheldig. Anonymkode: eb127...237 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. oktober #135 Del Skrevet 25. oktober winterchild skrev (20 timer siden): Ärligt talat får man göra precis vad man vill. Så länge man är öppen med att man bara är friends with benefits till personen Off topic men svensk er så nydelig språk. Koselig å lese svensk her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #136 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 13.54): Poenget med en pulevenn er jo at man holder seg til en. Der er man kompatibel seksuelt, men ikke for forhold. Enig. At man får dekket seksuelle behov av en person er i mine øyne bedre enn å løpe rundt med mange helt på måfå. Både mtp smitte og alt annet det fører med seg (kan bli drama, det er ikke avklart relasjon, osv) At man skal leve med udekket seksuelt behov bare fordi man ikke har funnet drømmepersonen tenker jeg også er unødvendig. Anonymkode: 1104d...3d6 Ja, men det er forskjell på å ha det før man dater noen spesifikke og det å fortsette å gjøre det underveis mens man dater. Anonymkode: 00289...1b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. oktober #137 Del Skrevet 25. oktober (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg hadde en fast FF mens jeg datet. Det var veldig fornuftig fordi da fikk jeg vekk det verste av sexlysta og kunne fokusere på å bli godt kjent med mennene uten å ville ha masse sex. Jeg har naturlig høy sexlyst. Gjorde det klart ovenfor alle jeg skulle date at jeg hadde en FF, men at når jeg fant noen jeg ville date mer seriøst (mer enn et par dater) ville jeg slutte å «bruke» FF’en. Det var ikke noe problem med samtlige med unntak av en mann som ville ha meg helt for seg selv og det ble heller ikke date på han. Jeg datet mye og jeg har en samboer nå. Samboeren min ville aldri akseptert at jeg skulle hatt en FF etter at vi ble kjærester (selvfølgelig), men skjønner hvorfor jeg hadde en slik en mens jeg fortsatt datet aktivt. Anonymkode: ad0e6...7c4 Jeg har og relativt høy sexlyst. Dette her hadde jeg aldri klart. Jeg ser og forstår argumentene dine, så det fascinerer meg på en måte sånn sett. Endret 25. oktober av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #138 Del Skrevet 25. oktober Dere som har så høy sexlyst, hvorfor onanerer dere ikke istede for å såre andre, når dere dater dem? Dere må være åpen, for dere har ingen krav til å bli kjennt med noen, å samtidig ha så lite kontroll på egen kropp. Det kan være godt for noen å vite at dere er så usynlige at dere garantert vil være utro om det oppstår en tørke av sykdom foreksempel. Det er bullshit og handler ikke om kroppens lyst, men deres ønske om å ligge med en person. Onanering finns for en god grunn. Vi andre har også lyst på sex, men tåler å skåne andre. Anonymkode: eb127...237 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #139 Del Skrevet 25. oktober 23 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde en fast FF mens jeg datet. Det var veldig fornuftig fordi da fikk jeg vekk det verste av sexlysta og kunne fokusere på å bli godt kjent med mennene uten å ville ha masse sex. Jeg har naturlig høy sexlyst. Gjorde det klart ovenfor alle jeg skulle date at jeg hadde en FF, men at når jeg fant noen jeg ville date mer seriøst (mer enn et par dater) ville jeg slutte å «bruke» FF’en. Det var ikke noe problem med samtlige med unntak av en mann som ville ha meg helt for seg selv og det ble heller ikke date på han. Jeg datet mye og jeg har en samboer nå. Samboeren min ville aldri akseptert at jeg skulle hatt en FF etter at vi ble kjærester (selvfølgelig), men skjønner hvorfor jeg hadde en slik en mens jeg fortsatt datet aktivt. Anonymkode: ad0e6...7c4 Dårlig unnskyldning og ekkel innstilling. Jeg har ekstremt høy sexlyst, kan ha sex 5 ganger daglig i lange perioder uten problem når jeg er i et forhold/holder på med noen. Likevel har jeg nok impulskontroll og respekt for kvinner jeg dater til å ikke ligge rundt imens jeg dater dem. Om man i det minste er ærlig om man holder på som deg, og informerer om det uten å måtte bli spurt er det forsåvidt greit, selv om jeg aldri kunne holdt på sånn selv. Anonymkode: 8c640...674 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #140 Del Skrevet 25. oktober Jeg har FF samtidig som jeg dater. Men jeg har aldri vært utro. Akkurat nå har jeg FF men dater ikke aktivt. Anonymkode: 4416b...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå