AnonymBruker Skrevet 23. oktober #1 Del Skrevet 23. oktober Hei! Litt nysgjerrig på folks tanker her. Hvor mange sexpartnere synes dere er for mange for at man ønsker å være i et forhold med en person? Fullt klar over at det er vidt delte meninger her. «Fortid er fortid» mafiaen trenger heller ikke gå av skaftet og bli ufine, det er et legitimt spørsmål. Personlig så ligger grensa mi på ish 5. Anonymkode: e0af1...e18 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #2 Del Skrevet 23. oktober Selvfølgelig et legitimt spørsmål. Alle har forskjellige preferanser. Personlig bryr jeg meg ikke særlig om sånt og ville aldri spurt noen. Men vil heller ha en som har erfaring enn en som er jomfru. Samtidig er en som spør og er opptatt av hvor mange jeg har hatt sex med, utenfor mine preferanser. Som sagt, så er det preferanser det er snakk om og det er legitimt uansett hva man er opptatt av. Anonymkode: 1aeb9...f9b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #3 Del Skrevet 23. oktober Max 10. Men jeg er over 40 Anonymkode: b83be...e06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #4 Del Skrevet 23. oktober Jeg vet ikke hvor mange mannen min har ligget med, og han vet ikke hvor mange jeg har ligget med. Jeg vet heller ikke hvor mange jeg selv har ligget med for å være ærlig. Det er ikke noe jeg har vært opptatt av siden jeg var 20. Det er rett og slett ikke noe som er viktig for meg. Anonymkode: 21092...335 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #5 Del Skrevet 23. oktober Tjaa, en 20-30 stk hadde jeg ikke brydd meg noe særlig om. Men når man runder 50 så får jeg litt vibber av at man ligger rundt bare for å ligge rundt. Anonymkode: 55ede...2fd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #6 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vet ikke hvor mange mannen min har ligget med, og han vet ikke hvor mange jeg har ligget med. Jeg vet heller ikke hvor mange jeg selv har ligget med for å være ærlig. Det er ikke noe jeg har vært opptatt av siden jeg var 20. Det er rett og slett ikke noe som er viktig for meg. Anonymkode: 21092...335 Derfor "betyr det ingenting" for deg. Du har ligget rundt, og skjuler det. For meg er grensen rundt 10-12 max i løpet av et langt liv. Orker ikke disse relasjonsskadde folka med usikker tilknytning. Anonymkode: 9b088...867 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #7 Del Skrevet 23. oktober Er ikke helt bombastisk på dette. Selv ligger jeg er sted rundt 30, og synes ikke det er så veldig mange i en alder av 37. Men så har målet aldri vært å ligge med flest mulig. Eneste damen jeg har møtt som jeg ikke ville date videre grunnet antall sexpartnere, fortalte meg uoppfordret og entusiastisk at hun hadde hatt maaaange sexpartnere. Hvor mange det er vet jeg ikke, men det tyder i alle fall på at hun la en verdi i dette som jeg ikke kjenner meg igjen i. Anonymkode: 78758...1b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #8 Del Skrevet 23. oktober Jeg trodde jeg ikke brydde meg stort, ikke før jeg møtte nåværende kjæreste. Han er introvert og en rolig type, veloverveid og gjennomtenkt. Men så viser det seg etterhvert at han har lagt med over 40 kvinner på sine 23 år som seksuelt aktiv. Jeg ble kvalm. Hadde jeg visst det i datingfasen hadde jeg nok ikke blitt sammen med han. De fleste søte og sjarmerende brunetter, litt petite. Jeg er absolutt ikke det. Blond, 170, mammakropp og 20kg for mye. Anonymkode: 7b522...15e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #9 Del Skrevet 23. oktober Så lenge jeg er den siste bryr jeg meg ikke. Hadde nok reagert på 100vis da. Ene eksen hadde mellom 80-120, reagerte mer på at han ikke visste. Men jeg spør ikke og har heller ikke blitt spurt etter jeg ble 18. Anonymkode: 46f15...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #10 Del Skrevet 23. oktober Tja, jeg var i midten av 20-årene og mannen min såvidt passert 30 da vi møttes. Ingen av oss spurte rett ut om antall tidligere sexpartnere, men han var ganske åpen om damer han hadde datet ("ei jeg var sammen med tidligere var X, ei jeg var sammen med tidligere gjorde Y") og historiene hans totalt sett i løpet av de første månedene vi datet fikk det til å høres ut som han hadde ligget MYE rundt. Og jeg må innrømme at det (tilsynelatende) store antallet sexpartnere, samt hvor lett han hadde for å snakke om dem og hvor positivt lys han stilte dem i, gjorde meg såpass sjalu at jeg vurderte å avslutte hele forholdet. Men vi fikk satt oss ned og snakket skikkelig om det, og selv om han hadde ca dobbelt så mange sexpartnere på lista som jeg hadde, så var ikke tallet enormt, og han innrømmet å skryte litt mye av det fordi han hadde hatt veldig lite suksess med damer de siste årene og ville dekke over at han hadde vært singel (og ikke hatt sex) i flere år. Nå er jeg ganske mye eldre (40+) og ville nok ikke stusset altfor hardt dersom en mann jeg datet hadde hatt et godt opp i tosifret antall. Å feks. være 45 år og ha 50 hakk i stolpen er ikke sååå avskrekkende. Anonymkode: 6cb0d...e29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #11 Del Skrevet 23. oktober Jeg tenker at det er forskjell mellom å være tidlig i 20-åra og, som meg, over 50. Da jeg var under 25 lå grensa mi på ca 10. Nå ville jeg tenkt at 25-30 er greit, men kanskje ikke flere enn det. Hvis man har vært i ett-to lange forhold i livet, noen kortere mellom dette, pluss enkelte engangshendelser både i ungdom og voksen alder, så trenger man ikke ha ligget rundt eller være releasjonsskadd for å oppnå dette antallet. Anonymkode: 1f759...c5d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #12 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hei! Litt nysgjerrig på folks tanker her. Hvor mange sexpartnere synes dere er for mange for at man ønsker å være i et forhold med en person? Fullt klar over at det er vidt delte meninger her. «Fortid er fortid» mafiaen trenger heller ikke gå av skaftet og bli ufine, det er et legitimt spørsmål. Personlig så ligger grensa mi på ish 5. Anonymkode: e0af1...e18 Jeg har aldri blitt spurt og kommer aldri til å spørre. Når det kommer til menn så merker du veldig fort hvem som er vant med å ligge rundt og hvem som bryr seg om deg som person. Selv så trenger jeg en mann med like verdier som meg og anser sex som noe fint, vakkert og godt mellom to mennesker. Anonymkode: 23454...a66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #13 Del Skrevet 23. oktober Aner ikke hvor mange mannen min har ligget med, og han aner heller ikke hvor mange jeg har ligget med. Ingen av oss har noen gang spurt. Men jeg hadde blitt litt overrasket hvis han hadde over 50, men det hadde helt ærlig ikke brydd meg. Det er uansett jeg som fikk ring på fingeren, jeg som får bo med han og jeg som blir den siste han ligger med. Men jeg vet at ingen av oss var jomfru før vi møttes, og ingen av oss er heller «relasjonsskadet» eller har hatt problemer med forpliktelse på tross av det. Anonymkode: 5bc68...031 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #14 Del Skrevet 23. oktober Har ingen grense så lenge det tallet ikke øker mens han er med meg. Anonymkode: e090e...42c 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #15 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tjaa, en 20-30 stk hadde jeg ikke brydd meg noe særlig om. Men når man runder 50 så får jeg litt vibber av at man ligger rundt bare for å ligge rundt. Anonymkode: 55ede...2fd Jeg har selv hatt seks seriøse forhold og en håndfull mindre seriøse. Men diskuterte dette med venninner for leenge siden. Tror mange har one night stands fordi de er love-sick, og det er en måte å få nærhet på. Hadde noen av fyrene vært seriøse, ville de vært det også. Men tror flere menn bare ligger rundt, og ville syntes det er turnoff med typer som har ligget med flere titalls. Anonymkode: 5a91f...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #16 Del Skrevet 23. oktober 10-12 kanskje. M40 Anonymkode: 56a43...4e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #17 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hei! Litt nysgjerrig på folks tanker her. Hvor mange sexpartnere synes dere er for mange for at man ønsker å være i et forhold med en person? Fullt klar over at det er vidt delte meninger her. «Fortid er fortid» mafiaen trenger heller ikke gå av skaftet og bli ufine, det er et legitimt spørsmål. Personlig så ligger grensa mi på ish 5. Anonymkode: e0af1...e18 For min del vet jeg ikke hvor mange mannen har hatt, heller ikke hvor mange eksen har hatt. Mannen vet ikke hvor mange jeg har hatt. Eksen gjorde derimot et stort poeng om at jeg hadde flere enn 5 (altså, 8), og derfor var "løs". Enda 6 år inn i ekteskapet kom det noen stikk om dette, selv om jeg har aldri flørtet, vært utro eller ga ham andre grunner til å tvile på min kjærlighet og trofasthet. Min erfaring er at slike rigide regler kan bidra til at du går glipp av en del gode partnerkandidater. Er du oppe i årene, så blir begrensningen enda større. For eksempel, hvis du er 40 og ønsker deg en jevnaldrende dame, er det mange damer som har hatt 3 småkjærester som tenåringer, for så å ha 3 langvarige partnere fra 20 til 40 - noe som er svært vanlig. Da har de allerede oversteget din "grense", uten at de er promiskuøse av den grunn. Anonymkode: 787e9...ed7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #18 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har selv hatt seks seriøse forhold og en håndfull mindre seriøse. Men diskuterte dette med venninner for leenge siden. Tror mange har one night stands fordi de er love-sick, og det er en måte å få nærhet på. Hadde noen av fyrene vært seriøse, ville de vært det også. Men tror flere menn bare ligger rundt, og ville syntes det er turnoff med typer som har ligget med flere titalls. Anonymkode: 5a91f...761 Men her er jo problemet - mange menn vil ha tilnærmet jomfruer, samtidig som de ikke ønsker å gi avkall på å ligge rundt selv. De forstår ikke at for hvert ligg, så får dama +1 i "partnerregnskapet". Anonymkode: 787e9...ed7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #19 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Derfor "betyr det ingenting" for deg. Du har ligget rundt, og skjuler det. For meg er grensen rundt 10-12 max i løpet av et langt liv. Orker ikke disse relasjonsskadde folka med usikker tilknytning. Anonymkode: 9b088...867 Man skjuler da ingenting hvis man ikke blir spurt. Det er ikke slik det fungerer. Anonymkode: 787e9...ed7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #20 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så lenge jeg er den siste bryr jeg meg ikke. Hadde nok reagert på 100vis da. Ene eksen hadde mellom 80-120, reagerte mer på at han ikke visste. Men jeg spør ikke og har heller ikke blitt spurt etter jeg ble 18. Anonymkode: 46f15...b60 Jeg ville reagert mer på at en mann hadde eksakt tall på hvor mange han hadde hatt sex med, når det var i det området, enn at han hadde hatt sex med mange. For meg er det ikke et tema, jeg har selv ikke hatt sex utenfor forhold og vet hvor mange jeg har vært sammen med. Jeg ville allikevel vært veldig skeptisk til en som vurderte meg først og fremst etter antall sexpartnere og ikke hvem jeg er som menneske. Anonymkode: 80477...062 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå