Gå til innhold

Hva synes dere om aldersforskjellen? K 22 og M39

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

De har det sikkert gøy en periode. Til hun ønsker familie.

Anonymkode: 6285e...54b

Går jo fint det.

Anonymkode: 0785d...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde min datter på 22 år kommet med en voksen mann på 39 år hadde det klikket for meg! Hva kan en på nesten 40 år ha til felles med en på 22!?! 

Anonymkode: 63b1d...b1b

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde min datter på 22 år kommet med en voksen mann på 39 år hadde det klikket for meg! Hva kan en på nesten 40 år ha til felles med en på 22!?! 

Anonymkode: 63b1d...b1b

Sånne menn med aldrende kropp og umoden barnesjel, stikk motsatt av hva i hvert fall jeg ønsker meg. Vil jo mye heller ha relativt ungdommelig kropp og moden sjel.

Anonymkode: 3aec9...5e2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sånne menn med aldrende kropp og umoden barnesjel, stikk motsatt av hva i hvert fall jeg ønsker meg. Vil jo mye heller ha relativt ungdommelig kropp og moden sjel.

Det er jo det mennene også vil ha! Hvorfor får du lov å ønske deg det men ikke mennene?

Anonymkode: 02410...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Finnes masse menn i 40 og 50 årene som er bedre trent enn mange unge menn. Selv om de bra trente unge mennene som oftest er bedre trent enn bra trente eldre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da får jeg absolutt ingen gode tanker om mannen, men tenker at han enten er vanvittig umoden, kun tenker med pikken og/eller at han utnytter unge kvinners umodenhet angående å sette sunne grenser, og er et monster i det skjulte. 

Noen fine alternativer finnes ikke. 

Anonymkode: e2c4c...db4

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Heldige jævel tenker jeg da.

Anonymkode: 48cbb...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg datet en på 40 da jeg var 23. Det var helt greit, men han hadde nok litt midtlivskrise så vi var på samme sted mentalt 😄 Han fikk barn tidlig så de var store alt og han skulle nok ikke ha fler (datet ikke lenge nok til å ta den praten). Jeg landet på at om jeg skulle date en voksen mann så skulle han faktisk være voksen, ellers kunne jeg heller date en på min egen alder. 

Faren min datet ei på 19 da han var nyskilt og 36 (mamma var ikke imponert 😂). Husker henne som litt kjerring, de spilte i samme korps. Hun var veldig hyggelig da. Tror ikke det varte så lenge.

Min tidligere lærer på førti ble sammen med en tidligere elev på 19-20, tror de er sammen enda (de er vel nå ca 55 og 75).

Det er veldig individuelt, selv om jeg er enig i at de fleste 22-åringer nok ikke bør date noen som er dobbelt så gamle. 

Anonymkode: 37892...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

En bekjent av meg er 39 år og er sammen med en kvinne på 22 år. 

Anonymkode: fb3d1...1b3

Er det ikke ganske utdebattert? 😅 men om det var motsatte, mann på 22 og kvinne på 39, da snakker vi. 

Anonymkode: 71d5a...e72

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...