Nowayback Skrevet 22. oktober 2024 #41 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg har god hukommelse. Det er tråder du har skrevet kvinner du syns er fine. Og at du vil ha ei ung ei fordi du har feilet i å få barn. Anonymkode: e370a...2c3 Gratulerer. Handler denne tråden om meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #42 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så hvorfor fant han ikke ei på sin alder? Hvorfor vokter dere og flokker dere rundt jenter som rovdyr? Du vet like godt som meg hvor dyrebare unghest er. Hun er der hun har best potensialet til å føre hverdagen sin i riktig retning. Det stedet hun ikke trenger å bekymre seg for rynker og det ikke er like stress om ikke alt er i orden. Så skal hun drasse på en voksen mann på snart 40?? Nei hun fortjener bedre. Utro 40 åring også, det er jo rene driten. Anonymkode: e370a...2c3 Ts: Ja, slike menn finner kvinner de kan utnytte. Han introduserte venninna mi for hele slekten sin innen første måneden de var sammen og etterhvert begynte han å kritisere henne foran andre. Anonymkode: fb3d1...1b3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 22. oktober 2024 #43 Del Skrevet 22. oktober 2024 DelvisPresley skrev (5 minutter siden): Veldig som folk henger seg opp i dette med at hjernen ikke er ferdig utviklet. Som om man ikke vet hva man gjør, eller kan ta selvstendige valg om man er 22 år..🙄 Jeg henger meg opp i utvikling av hjernen av forskjellig grunner. Det er ikke til å stikke under en stol at man tidlig i tyveårene kan endre meninger, livsstil, ønsker for livet på et blunk - man har ikke lært seg selv å kjenne godt nok som "voksen". Men for all del, folk må få leve det livet de ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 22. oktober 2024 #44 Del Skrevet 22. oktober 2024 (endret) "FEIL": Endret 22. oktober 2024 av Sitronterte Trodde det sto noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 22. oktober 2024 #45 Del Skrevet 22. oktober 2024 Sitronterte skrev (Akkurat nå): Flott aldersforskjell. Ofte så er det bedre om en dame finner seg en yngre mann, enn omvent, pga menn eldes så mye tidligere enn kvinner. Hahaha, jeg innser at jeg har svart litt feil her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 22. oktober 2024 #46 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): En bekjent av meg er 39 år og er sammen med en kvinne på 22 år. Anonymkode: fb3d1...1b3 Så lenge aldersforskjellen ikke er et problem for de to, er det vel uinteressant hva jeg og andre mener?🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 22. oktober 2024 #47 Del Skrevet 22. oktober 2024 Jeg møtte min eksmann da jeg var 20 år. Han var 34. Vi holdt sammen i 20 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 22. oktober 2024 #48 Del Skrevet 22. oktober 2024 Sitronterte skrev (4 minutter siden): Jeg møtte min eksmann da jeg var 20 år. Han var 34. Vi holdt sammen i 20 år. Tipper at det ikke var aldersforskjellen som var årsaken til at dere gikk fra hverandre når du var 40 og han 54?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 22. oktober 2024 #49 Del Skrevet 22. oktober 2024 Sitronterte skrev (1 minutt siden): Jeg møtte min eksmann da jeg var 20 år. Han var 34. Vi holdt sammen i 20 år. Noen ganger er det full klaff - så bra det fungerte for dere. Det er stor forskjell på folk, så lenge hun er moden og sterk nok - så går nok dette helt fint. Men det kan lett oppstå en skeiv maktbalanse, og så som "ung" kan man lett føle seg "fanget". Jeg skal ikke kommentere dette videre. Nok engang, folk må få kunne ta sine egne valg i livet. Fikk forresten lyst på sitronterte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #50 Del Skrevet 22. oktober 2024 Sitronterte skrev (7 minutter siden): Jeg møtte min eksmann da jeg var 20 år. Han var 34. Vi holdt sammen i 20 år. Hvordan møttes dere? Synes du det var en maktskjevhet i forholdet? Anonymkode: fb3d1...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 22. oktober 2024 #51 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan møttes dere? Synes du det var en maktskjevhet i forholdet? Anonymkode: fb3d1...1b3 Jeg møtte han da jeg studerte. Han var i millitæret i Norge. Nei jeg følte ikke at det var så enormt maktskjevhet egentlig. Men en av tingene som gjorde at jeg dro fra han, var vel litt fraværelsen hans mentalt, og at han var litt gammeldags på enkelte områder. Jeg er veldig uavhengig kvinne, som har en oppfattelse om likestilling osv. Selv da jeg var i fast jobb 100%, så var det tydelig at han ville jeg skulle ta hus, barn og vask/mat. Det klarte jeg ikke å helt forholde meg til. Slet meg rett og slett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 22. oktober 2024 #52 Del Skrevet 22. oktober 2024 Cornix skrev (8 minutter siden): Fikk forresten lyst på sitronterte. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #53 Del Skrevet 23. oktober 2024 Heldig fyr. Anonymkode: 1fca7...3eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #54 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nok en gang slår den norske flokkmentaliteten til..... Ikke alle er like opptatt av andres meninger som du. Tenk om de er på samme sted i livet? Anonymkode: 02410...1a2 No fucking way. News: han har ikke modnet når han er 39. Hun vil derimot gjøre det og vokse fra ham. Selv er dere også en flokk: gutta som heier på at eldre menn skal date smårips. Spiller ingen rolle av flokken deres er mindre, det er likefullt flokk. Anonymkode: 5e94b...16e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #55 Del Skrevet 23. oktober 2024 Tenker at han er ekkel og at hun sliter med noe (duddy issues erc) Synes han er for gammel for MEG og jeg er 10 år eldre enn henne Anonymkode: 1c999...a8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #56 Del Skrevet 23. oktober 2024 Paneera skrev (8 timer siden): Det er vel heller han som er umoden som ikke klarer å finne seg noen på sin egen alder … Eller kanskje han er attraktiv og klarer å finne ei som de andre ikke klarer å få? Anonymkode: cfa3f...864 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #57 Del Skrevet 23. oktober 2024 Han er neppe 100% oppegående. Jeg er 36, og 22 har vært uaktuelt siden jeg var 25. En 22-åring er på en helt annen planet enn meg. De på den alderen er ekstremt umodne. Man har jo ingen felles referanser engang. Anonymkode: 9601a...36e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #58 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): En bekjent av meg er 39 år og er sammen med en kvinne på 22 år. Anonymkode: fb3d1...1b3 Noice. Anonymkode: 0785d...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #59 Del Skrevet 23. oktober 2024 remix2020 skrev (11 timer siden): Tipper at det ikke var aldersforskjellen som var årsaken til at dere gikk fra hverandre når du var 40 og han 54?🤔 Aldersforskjellen var viktigste grunn da jeg gikk fra eksmann da jeg var 42 og han var 50. Det var plutselig et hav av forskjell. Anonymkode: 3aec9...5e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #60 Del Skrevet 23. oktober 2024 De har det sikkert gøy en periode. Til hun ønsker familie. Anonymkode: 6285e...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå