AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #21 Del Skrevet 22. oktober 2024 Cornix skrev (5 minutter siden): Aldersforskjellen i seg selv er ikke et problem, men personlig tenker jeg det et problem at hun er tjueto. Hadde hun derimot vært tjuesyv med samme alders-sprik hadde jeg ikke reagert på samme måte. Som noen skriver er ikke hjernen ferdig utviklet før man er tjuetre. Man er gjerne på et helt annet sted i livet - og man kan lett ende opp med å begrense hverandre. Hun er kanskje ikke "moden" nok for et langvarig forhold - og vil trolig ende det i løpet av noen år. Om hun trives i denne relasjonen er det vel og bra - og det er hennes valg, men oftest har yngre kvinner/menn som søker "eldre" menn/kvinner i den alderen noen indre demoner de bør jobbe med. Vel, jeg er venninne med eksen hans og det har seg slik at han flørtet med den nåværende kjæresten mens han var i forhold med min venninne. Han beskyldte eksen for å være sjalu når hun tok det opp. Noen måneder senere tok hun ham i flørt med en annen dame og da slo hun opp. Tror kanskje hun likte oppmerksomheten hun fikk av han mens han var i forhold. Anonymkode: fb3d1...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 22. oktober 2024 #22 Del Skrevet 22. oktober 2024 La nå for guds skyld voksne folk få gjøre som de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #23 Del Skrevet 22. oktober 2024 Kommer vel an på hvordan man er. og heldigvis så er begge gamle nok til å ta vurderingen og bestemme selv. I mange tilfeller så kan nok noen som finner hverandre når de er 22 & 39 fungere fint sammen i mange år. Men jeg tror at når man blir eldre så vil forskjellen merkes mer, litt på samme måte som når man er yngre. Min venninne og mannen har omtrent samme aldersforskjell og har vært sammen i 20 år. Nå er vi i 40-åra, og i det siste så har hun begynt å snakke litt oppgitt over «gubbefaktene» han begynner å få. Hun har ikke merket aldersforskjellen før, men nå begynner det å merkes. Det kan også bli en ensom pensjonisttilværelse for begge, hvis de jobber til de er 67. Han blir pensjonist når hun fyller 50, og når hun blir pensjonist så er han 84. Anonymkode: b8eed...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #24 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han dater er på 22 det krever ikke hjernekirurgi. Det er åpenbart det feiler han noe. Anonymkode: e370a...2c3 Nei det er ikke åpenbart. Det er bare du som følger strømmen og aldri har tenkt en selvstendig tanke i ditt liv. Anonymkode: 02410...1a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #25 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjenner du han? Anonymkode: 02410...1a2 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel, jeg er venninne med eksen hans og det har seg slik at han flørtet med den nåværende kjæresten mens han var i forhold med min venninne. Han beskyldte eksen for å være sjalu når hun tok det opp. Noen måneder senere tok hun ham i flørt med en annen dame og da slo hun opp. Tror kanskje hun likte oppmerksomheten hun fikk av han mens han var i forhold. Anonymkode: fb3d1...1b3 Ser man det, hva var det jeg sa? Gammelsmurfen skrev (Akkurat nå): La nå for guds skyld voksne folk få gjøre som de vil. Typisk av en gammelsmurf å si. Hun er ikke erfaren nok til å vite hvor bedriften situasjonen hun befinner seg i er. Å det burde han vite. Uansvarlig mann. Anonymkode: e370a...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #26 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er ikke åpenbart. Det er bare du som følger strømmen og aldri har tenkt en selvstendig tanke i ditt liv. Anonymkode: 02410...1a2 Jeg er den selvstendige av oss to. Du følger underlivet. Anonymkode: e370a...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #27 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tviler på at denne mannen ville funnet seg en kompis på 22 år... Anonymkode: aabbb...065 Mange på jobben min som er kompiser på tvers av årtier, og ingen har problemer med alder. Folk her inne er så streite atte hjælp 🤣 Anonymkode: 02410...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #28 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er den selvstendige av oss to. Du følger underlivet. Anonymkode: e370a...2c3 Nei, du har aldri artikulert en original setning med din munn. Anonymkode: 02410...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #29 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange på jobben min som er kompiser på tvers av årtier, og ingen har problemer med alder. Folk her inne er så streite atte hjælp 🤣 Anonymkode: 02410...1a2 Å være kompis er noe annet enn å måtte leve med. Hun vil kanskje ha barn, han er allerede snart for gammel for det. Stakkars jente, hun har hele livet forran seg å han er snart der at helsa begynner å skranke litt etter litt. Hun burde funnet noen Hun kan nyte livet med lengre. Vet det er kynisk av meg, men ikke like kynisk som å robbe noen for ungheten deres. Anonymkode: e370a...2c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 22. oktober 2024 #30 Del Skrevet 22. oktober 2024 Veldig som folk henger seg opp i dette med at hjernen ikke er ferdig utviklet. Som om man ikke vet hva man gjør, eller kan ta selvstendige valg om man er 22 år..🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #31 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, du har aldri artikulert en original setning med din munn. Anonymkode: 02410...1a2 En smart person påstår ikke slikt uten å en gang ha sett munnen min. Du kjenner meg ikke. Jeg påstår om deg utifra din oppførsel, du utifra mengder med år hvor det kunne ha kommet hva enn ut av meg. Anonymkode: e370a...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #32 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å være kompis er noe annet enn å måtte leve med. Hun vil kanskje ha barn, han er allerede snart for gammel for det. Stakkars jente, hun har hele livet forran seg å han er snart der at helsa begynner å skranke litt etter litt. Hun burde funnet noen Hun kan nyte livet med lengre. Vet det er kynisk av meg, men ikke like kynisk som å robbe noen for ungheten deres. Anonymkode: e370a...2c3 "Unghet" er ikke en vare, det er ikke en idealtilstand som man må vokte for enhver pris og leve ut på en bestemt måte. Du fremstår ikke som kynisk, men som naïv. Anonymkode: 02410...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #33 Del Skrevet 22. oktober 2024 DelvisPresley skrev (Akkurat nå): Veldig som folk henger seg opp i dette med at hjernen ikke er ferdig utviklet. Som om man ikke vet hva man gjør, eller kan ta selvstendige valg om man er 22 år..🙄 Husker hvem du sier du liker. Du er ikke engang fornøyd med egne valg og sutrer året rundt over dem. Anonymkode: e370a...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 22. oktober 2024 #34 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vel, jeg er venninne med eksen hans og det har seg slik at han flørtet med den nåværende kjæresten mens han var i forhold med min venninne. Han beskyldte eksen for å være sjalu når hun tok det opp. Noen måneder senere tok hun ham i flørt med en annen dame og da slo hun opp. ts Anonymkode: fb3d1...1b3 🙈...DET er en helt annen problemstilling enn i HI der du kun spør om vi synes aldersforskjellen er et problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #35 Del Skrevet 22. oktober 2024 Å gud for en heldig mann Anonymkode: f76be...009 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 22. oktober 2024 #36 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Husker hvem du sier du liker. Du er ikke engang fornøyd med egne valg og sutrer året rundt over dem. Anonymkode: e370a...2c3 Husker hvem du sier du liker.. Skjønner ikke bæret av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #37 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En smart person påstår ikke slikt uten å en gang ha sett munnen min. Du kjenner meg ikke. Jeg påstår om deg utifra din oppførsel, du utifra mengder med år hvor det kunne ha kommet hva enn ut av meg. Anonymkode: e370a...2c3 Mista du språket mens du skrev? Anonymkode: 02410...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #38 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Unghet" er ikke en vare, det er ikke en idealtilstand som man må vokte for enhver pris og leve ut på en bestemt måte. Du fremstår ikke som kynisk, men som naïv. Anonymkode: 02410...1a2 Så hvorfor fant han ikke ei på sin alder? Hvorfor vokter dere og flokker dere rundt jenter som rovdyr? Du vet like godt som meg hvor dyrebare unghest er. Hun er der hun har best potensialet til å føre hverdagen sin i riktig retning. Det stedet hun ikke trenger å bekymre seg for rynker og det ikke er like stress om ikke alt er i orden. Så skal hun drasse på en voksen mann på snart 40?? Nei hun fortjener bedre. Utro 40 åring også, det er jo rene driten. Anonymkode: e370a...2c3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #39 Del Skrevet 22. oktober 2024 DelvisPresley skrev (Akkurat nå): Husker hvem du sier du liker.. Skjønner ikke bæret av det. Ja, jeg har god hukommelse. Det er tråder du har skrevet kvinner du syns er fine. Og at du vil ha ei ung ei fordi du har feilet i å få barn. Anonymkode: e370a...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #40 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hvorfor fant han ikke ei på sin alder? Hvorfor vokter dere og flokker dere rundt jenter som rovdyr? Du vet like godt som meg hvor dyrebare unghest er. Hun er der hun har best potensialet til å føre hverdagen sin i riktig retning. Det stedet hun ikke trenger å bekymre seg for rynker og det ikke er like stress om ikke alt er i orden. Så skal hun drasse på en voksen mann på snart 40?? Nei hun fortjener bedre. Utro 40 åring også, det er jo rene driten. Anonymkode: e370a...2c3 Jeg er godt gift med kona som er 5 år eldre jeg, så det er ikke å flokke rundt unge damer som gribber, men det handler om å anerkjenne at andres liv leves annerledes enn ditt. Anonymkode: 02410...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå