Gå til innhold

Dere som hadde null kontakt med foreldrene dine. Var du deres begravelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mor eller far,eller begge. 

Anonymkode: d2dce...5b1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Mor eller far,eller begge. 

Anonymkode: d2dce...5b1

Mamma er riktignok ikke død, men jeg kommer ikke til å dra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde jeg. Ville være bedre enn han. 

Anonymkode: c4e47...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke å gå i faren min sin, jeg vil ikke stå der og se masse folk grine og sørge ham, feire livet hans, når han ikke vil kjenne meg. Jeg passer ikke inn der. 

Anonymkode: edadd...598

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for å støtte andre søsken. Kunne ha blitt slengt på fyllinga for min del.

Anonymkode: 439ca...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at jeg vil dra den dagen de skal gravlegges. Vet ikke. Får se hvor jeg holder til når det skjer. Mulig jeg drar med datter slik at hun kan treffe/se familiemedlemmene…

Det er også en stor sjanse for at jeg ikke blir informert før etter begravelse når de dør. 

Men jeg har absolutt ingen trang om å delta. Går ikke glipp av noe. 

Anonymkode: efe8d...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er en jo pårørende til dette styret, så regner med en får ett vist ansvar får å få de i jorden.  En må nok til og med betale for det

Fine da er att en får litt kontroll på ståa, så her blir det med frasen "begravelsen er forbigått i stillhet", så slipper en billigst mulig unna om ikke annet. 

Anonymkode: ffc27...ae9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ingenting igjen for å dra i min mors begravelse, det for noen andre ta seg av, meldte meg ut av det der for leeeenge siden.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå er en jo pårørende til dette styret, så regner med en får ett vist ansvar får å få de i jorden.  En må nok til og med betale for det

Fine da er att en får litt kontroll på ståa, så her blir det med frasen "begravelsen er forbigått i stillhet", så slipper en billigst mulig unna om ikke annet. 

Anonymkode: ffc27...ae9

Man må ingenting. Er bare å si nei takk det så går det videre til nestemann på listen eventuelt så må myndighetene ta seg av det.

Anonymkode: 188d2...c55

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som eldst i søskenflokken MÅ nok arrangere en begravelse. Men om jeg selv står der den dagen det skjer, det vet jeg ikke enda.

 

Venter på at presten skal komme på døra, for jeg vet at min biomor lever ett hardt liv til å være ufør - men hun er fornuftig nok til å holde seg unna de farligste midlene der ute.

Anonymkode: 66a13...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då mor døde fekk eg og mine tre søsken kommunen til å ta begravelsen so me slapp å ha noko med ho å gjer. Vart knappast seremoni og aska hennas enda på ein felles minnelund utan markering om kvar ho endte opp henn. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt beskjed til min søster at den dagen mor blir gammel og syk så kommer jeg ikke til å bidra med noe. Den dagen hun dør så kommer jeg til å ha en helt vanlig dag. Om det kommer noe arv så gir jeg det til nærmeste krisesenter som anonym gave. 

Anonymkode: a61f2...28c

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er ikke dø, men sånn som det er nå ville eg ikke dratt. 
Har ikke kontakt med noen av de og det er det beste for meg. Mine brødre har heller ikke kontakt med de. Om lillebroren min hadde ønsket meg med i min fars begravelse kunne eg vurdert det. 
Eg vet hvordan familien min er og vi hadde endt med å bli skjelt ut uansett hva vi hadde valgt og eg ferdig med å være andres søppelkasse. Er heller ikke interessert i Arve noe som helst fra noen av de. Ser og for meg de hadde gjort noe for å få oss til og føle oss dritt. Av og til håper eg de dør snart, så eg kan endelig bli fri, men ønsker de ikke noe vondt, vil bare være i fred. Har og et ønske om å vise barnet mitt hjemstedet mitt, hele min hjembygd er blitt tatt fra meg. Var i et bryllup til ei god venninne der i sommer, eg måtte da gjemme meg. Er så lei av at eg må betale for deres synder. Hadde eg vært de hadde eg og ville levd på en løgn, å innse og eie det de har gjort unner eg ingen. Hadde tatt mitt eget liv om eg var de, hadde ikke klart å leve med det.

Anonymkode: 15013...5d7

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma er ikke død enda (desverre) kommer nok ikke til å ordne noe begravelse eller møte opp for henne. Hun kastet meg ut hjemmefra når jeg var 17 etter at jeg sa ifra om at jeg hadde blitt utsatt for psykisk og fysisk vold av stefar. Hun trodde ham, men ikke meg som har flere arr på kroppen etter han. Så nei hun er ikke verdt noe for meg lengre. 

Anonymkode: f44c2...d55

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da min far døde, så fikk jeg ikke vite det. Det var sånn så jeg ikke skulle komme i begravelsen. Sånn så da de andre som kom i begravelsen, skulle se hvor slem datter jeg var. Gikk i min mors begravelse, men det var bare for å støtte min halvsøster. Det er 15 år mellom oss, og vi har hatt totalt forskjellige barndommer. Hadde det ikke vært for henne, så hadde jeg ikke gått.

Anonymkode: 06644...dcc

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange triste skjebner 😕 

Anonymkode: 7d14d...14b

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far brukte mamma som punching bag og meg og min søster ble brukt for å tilfredsstille hans perverse seksuelle lyster sånn nei jeg møtte ikke opp i hans begravelse.

Anonymkode: ceaf8...028

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg som eldst i søskenflokken MÅ nok arrangere en begravelse. Men om jeg selv står der den dagen det skjer, det vet jeg ikke enda.

 

Venter på at presten skal komme på døra, for jeg vet at min biomor lever ett hardt liv til å være ufør - men hun er fornuftig nok til å holde seg unna de farligste midlene der ute.

Anonymkode: 66a13...fa0

Du må ikke det.

Anonymkode: efe8d...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på det samme, setter pris på tråden. 😊

Tror jeg må arrangere begravelsen når tiden kommer. Jeg kjenner mange av mors venner og en del av dem synes nok jeg er slem som ikke har kontakt. Men en del av dem skjønner nok hvorfor.  
 

Fin tanke å gi (deler av) arven til et godt formål som noen over foreslo. 

Anonymkode: 470c1...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...