Trolltunge Skrevet 22. oktober 2024 #41 Del Skrevet 22. oktober 2024 (endret) Bombasi skrev (6 minutter siden): Jeg er enig i at det er smart å balansere og stille krav fra start av for å unngå problemer rundt vaner og uvaner. Men som jeg skrev under, hvis det ikke balanseres og stilles krav fra start så et det altfor simpelt å bare la fordelingen ende i husmor og latmann på fulltid. Man mister jo ikke boevnen, øynene, respekten og verdiene bare fordi den ene part er snill og påskrudd fra start av. Isåfall ønsker man å falle ned i latmannsrollen. Man søker den helt bevisst, uten å anstrenge seg for å kompensere. Høres helt sprøtt ut at en mann skal falle mellom hverdagsstolene på fulltid bare fordi han er syk noen dager. 🥴 Da blir det litt på samme viset, da ønsker og søker mannen latmannsrollen, og det skal visst svært lite til. Det er ikke sunt. Denne latmannsrollen er virkelighetsfjern for meg. Jeg hadde følt meg ukomfortabel og udugelig med å se at fruen tok seg av alt mens hun samtidig vartet meg opp. Fytti så liten som menneske jeg ville følt meg da. Ironien er at siden jeg er slik så var det jeg som gjorde det meste i eks-forholdet mitt, der hun inntok latmannsrollen. Men til ettertanke levde hun i latmannsrollen både før og etter forholdet vårt, så i praksis er det min feil for at jeg ikke så det. Enig. Man er jo uansett et voksent menneske og bør ha omtanke for sin partner. Nå var ikke min mann syk noen dager da. Han var alvorlig syk noen år. Da han ble friskere var jeg veldig redd for å overbelaste ham så han ble syk igjen, og han... litt det samme og litt at han bare var blitt vant til at jeg tok meg av alt. Endte med at jeg ble syk av å slite meg ut istedenfor. 🤪 (Og nesten skilsmisse. Vi var separert 7 måneder, hvor jeg ikke engang orket kontakt med ham.) Greit å reflektere litt over slikt sikkert. Man lærer kun av det som ble veldig feil dersom man klarer å se egen rolle i at det ble slik tror jeg. Da kan man bli mye klokere i hvordan man selv er, og legger til rette for slikt eller ikke. Endret 22. oktober 2024 av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 22. oktober 2024 #42 Del Skrevet 22. oktober 2024 Trolltunge skrev (Akkurat nå): Enig. Man er jo uansett et voksent menneske og bør ha omtanke for sin partner. Nå var ikke min mann syk noen dager da. Han var alvorlig syk noen år. Da han ble friskere var jeg veldig redd for å overbelaste ham så han ble syk igjen, og han... litt det samme og litt at han bare var blitt vant til at jeg tok meg av alt. Endte med at jeg ble syk av å slite meg ut istedenfor. 🤪 Greit å reflektere litt over slikt sikkert. Man lærer kun av det som ble veldig feil dersom man klarer å se egen rolle i at det ble slik tror jeg. Da kan man bli mye klokere i hvordan man selv er, og legger til rette for slikt eller ikke. Noen år istedenfor noen dager setter problemstillingen i et annet lys, ja. Da forstår jeg. Men godt at du snudd om på flisa! Selv om det kanskje tvang seg fram også. Spørsmålet var hvordan han responderte på å bli stilt krav til igjen? Måtte du mase, mase og enda mer mase, og gjerne ble møtt med motstand og trenering, eller tok han tak og uvaner ble snudd ganske raskt? Håper at sistnevnte gjelder deg, men antar at mange kvinner blir møtt med førstnevnte. At hverdagen blir en evig kamp om gjøremål fordi han er så komfortabel i latmannsrollen at han heller bruker energi på å stå imot kravene enn å utføre oppgavene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 22. oktober 2024 #43 Del Skrevet 22. oktober 2024 (endret) Bombasi skrev (30 minutter siden): Noen år istedenfor noen dager setter problemstillingen i et annet lys, ja. Da forstår jeg. Men godt at du snudd om på flisa! Selv om det kanskje tvang seg fram også. Spørsmålet var hvordan han responderte på å bli stilt krav til igjen? Måtte du mase, mase og enda mer mase, og gjerne ble møtt med motstand og trenering, eller tok han tak og uvaner ble snudd ganske raskt? Håper at sistnevnte gjelder deg, men antar at mange kvinner blir møtt med førstnevnte. At hverdagen blir en evig kamp om gjøremål fordi han er så komfortabel i latmannsrollen at han heller bruker energi på å stå imot kravene enn å utføre oppgavene. Huff da, nei det var en fæl prosess, der jeg ba ham om å bidra først, men så "maste" mer og mer, og istedenfor å lytte og forstå at "Oi, min kjære er sliten og trenger at jeg girer opp. Skulle egentlig bare mangle slik hun har stått på for meg og barna i mange år nå." så ble han helt faktisk såret angående at jeg "plutselig hadde forandret meg til en misfornøyd masekjerring". Han hadde jo ikke forandret seg mente han. Jeg hadde det, fra å gjøre alt med et smil og være hans søte kjæreste mens jeg sto på til å "mase hele tiden og være stadig mer sur kjerring". Det var takken for å ha holdt fortet i årevis, og hvordan jeg ble møtt da jeg var fullstendig utslitt. Viste seg seinere at årsaken til at jeg ble stadig mer sliten var at jeg var syk. Slik han responderte på mine bønner (Altså mas slik han så det.) resulterte i at jeg ble mye mer sliten av krangel og sur mann, og fremdeles ikke forsto at noe annet lå bak. Spiralen gikk slik bare stadig nedover, og derfor naturlig at jeg ble stadig mer sliten. Vi kjøpte og solgte hus oppi dette også, og jeg fikk nok og kastet ham ut midt i oppussing av et hus og salg og tømming av annet. Han bidro ikke med en spiker eller å bære en kasse, for han var jo så fornærmet over hvilken sur kjerring jeg var blitt. Så selvfølgelig var det ikke så lett å skjønne at jeg var syk. Det var jo helt naturlig at jeg hanglet mer og mer i denne situasjonen. Ja årsaken til at vi flyttet var dessuten at vår sønn ble mobbet, så det var jo det også. Altfor mye! Så våknet jeg opp på sykehuset plutselig. Da hadde ting gått så langt at jeg aldri ble frisk igjen Så nei, her gikk det betydelig verre enn å mase og mase. Vår historie viser at man helt faktisk kan slite sin kone istykker. 😝 Men det endte godt da, til slutt, og han har siden sonet for sine synder. Nå har han syk partner å ta hensyn til, og må gjøre mye mer enn jeg noen gang tenkte på å be ham om. Til pass for ham. 😜 Så det veldig ironiske. Mannen selv trives betydelig bedre nå enn da han var en egoistisk og dårlig partner. Nå er han tilfreds og stolt over hvordan han er som pappa og partner. Han trives betydelig bedre selv med å være en god partner enn en dårlig. Det er ikke så rart egentlig, men det er et veldig stort tankekors som mange burde tatt seg en tur inn i. Selvfølgelig liker man seg selv bedre når man er et godt menneske, som har det godt med dem man er glad i. Endret 22. oktober 2024 av Trolltunge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 22. oktober 2024 #44 Del Skrevet 22. oktober 2024 Trolltunge skrev (9 minutter siden): Men det endte godt da, til slutt, og han har siden sonet for sine synder. Nå har han syk partner å ta hensyn til, og må gjøre mye mer enn jeg noen gang tenkte på å be ham om. Til pass for ham. 😜 Jøss. Litt av en historie du kommer med, Trolltunge. En kamp om gjøremålene ble til en kamp om livet. Trasig å høre om din sykdom. Men godt at han har sonet for sine synder, skjerpet seg og blitt en ny mann på veien! Og at alt står bra til med dere. Trolltunge skrev (9 minutter siden): Så det veldig ironiske. Mannen selv trives betydelig bedre nå enn da han var en egoistisk og dårlig partner. Nå er han tilfreds og stolt over hvordan han er som pappa og partner. Han trives betydelig bedre selv med å være en god partner enn en dårlig. Det er ikke så rart egentlig, men det er et veldig stort tankekors som mange burde tatt seg en tur inn i. Dette kjenner jeg meg igjen i. Ikke at jeg har opplevd det fordi jeg har vært en latmann, det har jeg aldri vært, men følelsene i endringene han har oppnådd. Det blir litt som jeg skrev ovenfor: Bombasi skrev (48 minutter siden): Denne latmannsrollen er virkelighetsfjern for meg. Jeg hadde følt meg ukomfortabel og udugelig med å se at fruen tok seg av alt mens hun samtidig vartet meg opp. Fytti så liten som menneske jeg ville følt meg da. Å bidra og ta tak selv er noe helt annet enn å sitte passivt og se på. Det er to helt forskjellige hverdager, og forskjellen gjør noe med deg som menneske. Egoet, humøret, selvtilfredsheten, trivsel i forholdet og kjærligheten blir helt annerledes med å bidra enn å se på. Å gi tilbake - det er så enkelt - men utgjør den enorme forskjellen. Balansen og kjemien i forholdet oppleves også friskere og sunnere. Det er ikke meg og deg lenger, det er oss. Respekten vatres ut. Hverdagskampene, kranglingen og irritasjonen forsvinner. Man ser hverandre bedre, kommuniserer bedre og har det bedre sammen, fra begge sider. Og man elsker gjerne hverandre høyere som følge av alt. Det er lett å trives som mann, pappa og partner da! Så lite skal til for å få et helt nytt liv både som person og i samliv. At en mann bidrar og gjør sitt istedenfor å ende som latmann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 22. oktober 2024 #45 Del Skrevet 22. oktober 2024 Bombasi skrev (1 minutt siden): Jøss. Litt av en historie du kommer med, Trolltunge. En kamp om gjøremålene ble til en kamp om livet. Trasig å høre om din sykdom. Men godt at han har sonet for sine synder, skjerpet seg og blitt en ny mann på veien! Og at alt står bra til med dere. Dette kjenner jeg meg igjen i. Ikke at jeg har opplevd det fordi jeg har vært en latmann, det har jeg aldri vært, men følelsene i endringene han har oppnådd. Det blir litt som jeg skrev ovenfor: Å bidra og ta tak selv er noe helt annet enn å sitte passivt og se på. Det er to helt forskjellige hverdager, og forskjellen gjør noe med deg som menneske. Egoet, humøret, selvtilfredsheten, trivsel i forholdet og kjærligheten blir helt annerledes med å bidra enn å se på. Å gi tilbake - det er så enkelt - men utgjør den enorme forskjellen. Balansen og kjemien i forholdet oppleves også friskere og sunnere. Det er ikke meg og deg lenger, det er oss. Respekten vatres ut. Hverdagskampene, kranglingen og irritasjonen forsvinner. Man ser hverandre bedre, kommuniserer bedre og har det bedre sammen, fra begge sider. Og man elsker gjerne hverandre høyere som følge av alt. Det er lett å trives som mann, pappa og partner da! Så lite skal til for å få et helt nytt liv både som person og i samliv. At en mann bidrar og gjør sitt istedenfor å ende som latmann. Så fint skrevet, og ja slik er det. Ingen blir lykkelig i et forhold der ene er sliten og ulykkelig, så begge parter er best tjent med å ivareta hverandre godt. Smil, latter, de gode samtaler, sexliv og å føle at man er noe unikt for hverandre og sammen, alt dette kan man vinke farvel til om man ikke bidrar sitt til at begge to har det godt i forholdet. Her er det nå oss og vi, og min mann har blomstrer opp på dette. Jeg også selvfølgelig, men han er virkelig helt forandret. Han hadde det nok ok bra så lenge jeg tok alt og før jeg begynte å "mase", men han er betydelig lykkeligere, tryggere og tilfreds med seg selv, livet og vår relasjon nå. Han har liksom foldet sine vinger stolt ut, og reist seg i sin fulle størrelse. Tidligere var han mye oftere litt furt og misfornøyd, uten egentlig tydelig grunn. Jeg tror ikke han var en person han likte og var stolt over å være, selv om han altså kjempet hardt for å ikke forandre seg. Det er litt rart, men håper mange leser dine ord, for du setter så fint ord på dette. Ikke det at det et rart at man har det best når man vet at man er en god partner og/eller et godt menneske, men at folk helt faktisk kjemper så inderlig mot å være det, når det er hva som også vil gjøre deg selv best. At alt det du selv ønsker deg ligger så lett tilgjengelig egentlig, bare ved å bidra til å få et godt forhold istedenfor å kjempe mot det. Det koster mye mer energi å ha ulykkelig partner, et ræva forhold og stadige krangler om at man ikke gidder å støvsuge eller rydde opp etter seg enn det koster energi å vaske hele huset to ganger i uka. Mer enn å vaske hele huset fire ganger i uka også kanskje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #46 Del Skrevet 23. oktober 2024 BeLeven skrev (18 timer siden): Makan? Jeg gjorde alltid det for min kone, og ser på det som en selvfølgelighet. Hvorfor skulle man ikke gjøre det - man får jo som TS sier tilbake. Du må bare legge merke til det, og sette pris på det. Og en som måker snø, er vel det motsatte av tøffel i min bok. Kone, ja. TS snakker om at noen hun har en flørt med skal stå opp tidlig for å måke snø, derretter gå å vekke den sovende prinsessa. Hvis ikke blir han dumpet. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 84d9f...284 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #47 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kone, ja. TS snakker om at noen hun har en flørt med skal stå opp tidlig for å måke snø, derretter gå å vekke den sovende prinsessa. Hvis ikke blir han dumpet. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 84d9f...284 Blir verken blowjob eller kone på deg 🤭 Anonymkode: 2b8ed...cda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #48 Del Skrevet 23. oktober 2024 Her var det jammen mye gøyale eksempler på hvor skrudd samfunnet har blitt i mann-kvinne relasjoner og kjønnsroller. Mandige kvinner som både måker, graver og mekker og skal faen ikke ha noe hjelp. Kjønnsnøytrale ekteskap hvor ingen er verken menn eller kvinner og hjulskift og kakepynt går om hverandre. (kaller dere hverandre for de/hen?) Menn som skraper is på bilen til kona er uattraktive tøfler - eller alfamenn, avhengig av øyet som ser... Husmorspirer som skjemmer bort mennene sine så mye at de mister selvrespekten av det. Jeg tror jeg hadde passert den testen helt greit. Jeg liker å ta meg av flokken min på alle måter jeg kan, og jeg må stå på litt for å gjengjelde alt kjæresten min gjør for meg. Jeg er glad vi begge er kunnskapsløse på dette området. Anonymkode: c3d9f...581 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #49 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Her var det jammen mye gøyale eksempler på hvor skrudd samfunnet har blitt i mann-kvinne relasjoner og kjønnsroller. Mandige kvinner som både måker, graver og mekker og skal faen ikke ha noe hjelp. Kjønnsnøytrale ekteskap hvor ingen er verken menn eller kvinner og hjulskift og kakepynt går om hverandre. (kaller dere hverandre for de/hen?) Menn som skraper is på bilen til kona er uattraktive tøfler - eller alfamenn, avhengig av øyet som ser... Husmorspirer som skjemmer bort mennene sine så mye at de mister selvrespekten av det. Jeg tror jeg hadde passert den testen helt greit. Jeg liker å ta meg av flokken min på alle måter jeg kan, og jeg må stå på litt for å gjengjelde alt kjæresten min gjør for meg. Jeg er glad vi begge er kunnskapsløse på dette området. Anonymkode: c3d9f...581 Folk har bestandig vært ulike. Å mekke en bil, pynte en kake, det er ikke det som gjør noen til et kjønn. Det er bare basic tilfeldige arbeidsoppgaver mennesker gjør, på tilfeldige ting menensker har skapt. Det er bare ting, og noen ganger krever det styrke, andre ganger kreativitet og presisjon. Veldig tilfeldig, ikke noe med kjønn å gjøre. Anonymkode: 408d8...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. oktober 2024 #50 Del Skrevet 23. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kone, ja. TS snakker om at noen hun har en flørt med skal stå opp tidlig for å måke snø, derretter gå å vekke den sovende prinsessa. Hvis ikke blir han dumpet. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 84d9f...284 Selvfølgelig blir menn dumpet dersom de bare tar imot og ikke gir noe tilbake, ikke viser seg voksne og ansvarlige og ikke viser omtanke. Snømåking er bare et eksempel på hvordan man kan vise seg som en bra partner, og en ting ts har observert skiller gull og dritt. Vær gjerne en dritt, men klag da ikke over å bli dumpet. Vi kvinner er ikke service- maskiner for menn som ikke gir tilsvarende tilbake. Endret 23. oktober 2024 av Trolltunge 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeLeven Skrevet 24. oktober 2024 #51 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 9.30): Kone, ja. TS snakker om at noen hun har en flørt med skal stå opp tidlig for å måke snø, derretter gå å vekke den sovende prinsessa. Hvis ikke blir han dumpet. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Om det kone, kjæreste eller en date - du lar ikke en dame stå opp for å måke snø mens du selv ligger og drar deg i senga. Det tar seg ikke ut, og er frekt og empatiløst i mine øyne. Dette er oppførsel av en som er bortskjemt, og slett ikke en gentleman. Snømåking, maling, snekring, hjulskift og den slags vil jeg tilby meg å gjøre. Fordi det er noe jeg kan godt. Vil hun heller gjøre det selv, er det selvfølgelig ok - men jeg vil jo bidra der jeg kan. Så kan hun heller skinne på andre områder, der jeg ikke er så sterk. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 24. oktober 2024 #52 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 9.30): Kone, ja. TS snakker om at noen hun har en flørt med skal stå opp tidlig for å måke snø, derretter gå å vekke den sovende prinsessa. Hvis ikke blir han dumpet. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 84d9f...284 Du, det er jo virkelig i startfasen du skal vise hva som bor i deg. Gjerne mer enn til vanlig. Så det er virkelig da det er lurt å stå opp tidlig for å måke bilen hennes ut. Altså, det kan jo aldri gå galt hvis du gjør det! Og du får jo en tabbekvote langt som et vondt år etter å ha gjort det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #53 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 9.30): Kone, ja. TS snakker om at noen hun har en flørt med skal stå opp tidlig for å måke snø, derretter gå å vekke den sovende prinsessa. Hvis ikke blir han dumpet. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 84d9f...284 Hvorfor ikke, når han også skal ut med bilen og på jobb etter å ha overnatta. Skal den lille prinsen ligge der å sove mens dama som varta han opp i går kveld og i natt lager frokost og skraper bilen de skal kjøre i? Ja, ja da spørs det om den kjekkasen ender opp med ei kone ever. Anonymkode: c5948...18c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet 12. november 2024 #54 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 15.35): Ja, har jobbet mye med meg selv etter dette forholdet, for å klare å få tilbake selvtillit og selvverd. Jeg har nok en personlighet der jeg ønsker å glede andre og å hjelpe andre så det kan bli litt selvutslettende. Og ser at jeg nok har vært så opptatt av å vise han at jeg elsker han, at jeg har vartet opp i bauger og kanter i starten. (Mitt kjærlighetsspråk er tjenester, så da går det jo ekstra ut over følelsene og selvtilliten min når jeg i tillegg fikk nei tilbake dersom jeg ba om hjelp😔) Så det er nok litt "min feil" at det ble slik også.. Og da har det nok blitt veldig enkelt å ikke bidra, fordi han visste det ble gjort uansett. Og i starten så elsket jeg å varte han opp, for det er jo min måte å vise kjærlighet på. Men etter år, så ble det mindre og mindre lystbetont å føle seg som en hushjelp i sitt eget hjem. Jeg har ikke selvtillit til å prøve å se etter en ny kjærest enda selv om jeg inderlig gjerne ønsker en. Men jeg er veldig bevisst på at den fella skal jeg ikke gå i en gang til. Da er det faktisk bedre å være alene. 😟 Jeg klarer (stort sett) alt en mann kan, jeg er veldig handy, pusser opp, murer, hogger trær, skifter dekk osv, har orden på økonomien, eier eget hus og bil. Men savner en å kunne ha lange samtaler med, gå turer med og bare være sammen med. (De to første hadde jeg heller ikke med eksen) Savner en som kan være min sterke prins. Ikke fordi jeg trenger det, men fordi det gir en så god følelse å ha en helt å kunne komme til f.eks med syltetøyglasset når korken er gjenstridig, eller noen å spørre om råd av, i stedet for å måtte ta alle avgjørelser selv. Og en å sitte i armkroken til. Men kanskje en dag.. 🤞 Anonymkode: c8b1f...20f Jeg skjønner deg. Jeg kjenner også at selvtilliten orker ikke mer. Altså jeg da, men jeg synes det er så utfordrende at jeg greier ikke alle tankene om at jeg ikke er bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #55 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 10.22): Jeg bor med en room mate i en liten enebolig. Har funnet ut hva som er en bra mann ved å observere hennes dater. For det første: Han hjelper til å lage frokost, rydde av bordet etc. og sitter ikke og forventer servering. For det andre: Når han blir husvarm hiver han ikke femten tomme kattematbokser og fem colabokser i matavfallsdunken uten, og forventer applaus for å ha tatt ut søpla når han kommer inn. En mann som ikke bærer ut søppel er håpløst, en mann som ikke sorterer og fyller restavfall med take away og matavfall med metall enda verre. Og for det tredje: Når snøen laver ned går han ikke bare på jobb om morgenen og lar kjæresten måke uteplassen. Han står heller ikke der og ser på henne når hun skraper bilen. en skikkelig mann kommer seg opp en time før avgang på eget initiativ, måker plassen, skraper og varmer opp bilen til sin kjære. Det har vist seg å stemme, hun dumper stakkarene en etter en når disse småtingene irriterer henne nok. Jeg tror det handler om at slike menn mangler omtanke, ikke om søppel og snøhauger. Er han ikke snill og oppmerksom, går hun lei. Hun gjør enormt mye for dem, som de ikke engang legger merke til. Som å kjøpe inn mat og lage fantastiske måltider, kle seg opp, vaske hele huset og stelle før de kommer. Når hun besøker dem kan hun møte menn i treningsbukse, skittent hus og med tomt kjøleskap. De tror hun bare har et velduftende hjem og gratis mat tilgjengelig 24/7. Men dette er noe hun gjør av omtanke. Ikke rart menn er single. Anonymkode: c5948...18c Skulle ønske jeg var pen nok til å kunne bli behandlet sånn 😂 Anonymkode: 6c4d8...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #56 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 10.22): Jeg bor med en room mate i en liten enebolig. Har funnet ut hva som er en bra mann ved å observere hennes dater. For det første: Han hjelper til å lage frokost, rydde av bordet etc. og sitter ikke og forventer servering. For det andre: Når han blir husvarm hiver han ikke femten tomme kattematbokser og fem colabokser i matavfallsdunken uten, og forventer applaus for å ha tatt ut søpla når han kommer inn. En mann som ikke bærer ut søppel er håpløst, en mann som ikke sorterer og fyller restavfall med take away og matavfall med metall enda verre. Og for det tredje: Når snøen laver ned går han ikke bare på jobb om morgenen og lar kjæresten måke uteplassen. Han står heller ikke der og ser på henne når hun skraper bilen. en skikkelig mann kommer seg opp en time før avgang på eget initiativ, måker plassen, skraper og varmer opp bilen til sin kjære. Det har vist seg å stemme, hun dumper stakkarene en etter en når disse småtingene irriterer henne nok. Jeg tror det handler om at slike menn mangler omtanke, ikke om søppel og snøhauger. Er han ikke snill og oppmerksom, går hun lei. Hun gjør enormt mye for dem, som de ikke engang legger merke til. Som å kjøpe inn mat og lage fantastiske måltider, kle seg opp, vaske hele huset og stelle før de kommer. Når hun besøker dem kan hun møte menn i treningsbukse, skittent hus og med tomt kjøleskap. De tror hun bare har et velduftende hjem og gratis mat tilgjengelig 24/7. Men dette er noe hun gjør av omtanke. Ikke rart menn er single. Anonymkode: c5948...18c Unnskyld meg, men hva er menn for slike som deg egentlig? Anonymkode: 1f8d9...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå