Maleficenta Skrevet 25. oktober #21 Del Skrevet 25. oktober LiseTV skrev (20 timer siden): Ta topper da. Det er så mange fine topper til damer. Hvorfor ikke like fine til menn? og hvorfor skal det vere ubehaglege boxere på menn? Er boxere ubehagelige? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. oktober #22 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 9.43): Jeg trur bare Norge som henger litt igjen. Bare se i andre land. Italia for eksempel. Der er mannfolka kjempe interessert i klær. Og har et stort utvalg og variert utvalg. Anonymkode: de4d5...42b Men de kler seg i manneklær 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. oktober #23 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 15.00): Spar meg. Hårete legger med strømper utenpå ha ha Anonymkode: 6a95f...39e Korporal klinger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 26. oktober #24 Del Skrevet 26. oktober Maleficenta skrev (12 timer siden): Er boxere ubehagelige? Ja veldig, også dameboxer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #25 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 9.32): Hvorfor har dere damer mer å velge i av klær enn det vi menn har? Også har dere mye mer finere ting å velge i enn de vi menn har. Jeg må innrømme og si at jeg er missunlig på dere når jeg ser hvor pent dere kler dere🇳🇴😃 Anonymkode: dc0b6...5c8 Trøst deg med at kvaliteten på herreklær er laaaaaangt bedre. Både snitt og stoffet, enn mye av det ubrukelige rælet vi kan få kjøpt. Anonymkode: 57066...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #26 Del Skrevet 26. oktober Dere har mere verktøy og jakt/fiske utstyr. Anonymkode: 7d7c2...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #27 Del Skrevet 26. oktober En rask kikk i klesskapet viser at mannen har minst like variert garderobe som meg. Mindre mønster, mer ensfarget eller stripete, men likevel. Det er dere menn som ikke tør å utfolde dere. 90% av norske menn kler seg i svarte/brune og enkle sneakers, mørkeblå jeans og blå/svart/grå tynn dunjakke. Anonymkode: e38ad...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #28 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 9.44): Er du sikker på at det ikke er italienerne som henger igjen? Anonymkode: 63347...f99 Er sånn jeg ser på plagget slips. Hvorfor i alle dager bruke slips? Har ingen funksjon og er rett og slett noe som gjør at en mann få kvelningsfornemmelse. Jeg er overrasket over at slips ikke er borte for lenge siden. Anonymkode: b0f00...cd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #29 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er sånn jeg ser på plagget slips. Hvorfor i alle dager bruke slips? Har ingen funksjon og er rett og slett noe som gjør at en mann få kvelningsfornemmelse. Jeg er overrasket over at slips ikke er borte for lenge siden. Anonymkode: b0f00...cd5 Eller damer som går med fem meter lange skjerf som surres ti ganger rundt halsen. Gjerne kjerringer i femtiåra da. Anonymkode: 6a95f...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 14. november #30 Del Skrevet 14. november Maleficenta skrev (På 25.10.2024 den 18.19): Er boxere ubehagelige? Ja, også boxer for damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. november #31 Del Skrevet 14. november LiseTV skrev (19 minutter siden): Ja, også boxer for damer. Du måkke tro stringtruser er mye behagelige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. november #32 Del Skrevet 14. november LiseTV skrev (1 time siden): Ja, også boxer for damer. Kjøp truser da vel? Finnes truser for menn også, det er ikke forbeholdt kvinner. Men siden kvinner og menn er anatomisk utformet ulike nedentil så må herretruser ha mere plass foran/i skrittet for å få plass til penis og testikler. Ei kvinnetruse vil ha mindre tøy/stoff i front og dermed ikke et egnet snitt for menn Stringtruser er helt forferdelige, og heller ikke sp helsemessig bra å å gi, så er det stringtruser du savner som mann så er det ikke mye å savne. Dog; er ganske sikker på at man får kjøpt stringtruser for menn også, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 14. november #33 Del Skrevet 14. november Det er ikke alle damer som har det.. 😂 Hos oss har mannen mer. Ikke at han har mye da.. Bare meg som har lite. Tror jeg har max 4-5 overdeler pluss tykke gensere på vinteren, og jeg har 4 bukser, pluss en joggebukse jeg aldri bruker. Pluss kanskje 4 sommerkjoler.. That's it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 14. november #34 Del Skrevet 14. november skruf skrev (6 timer siden): Kjøp truser da vel? Finnes truser for menn også, det er ikke forbeholdt kvinner. Men siden kvinner og menn er anatomisk utformet ulike nedentil så må herretruser ha mere plass foran/i skrittet for å få plass til penis og testikler. Ei kvinnetruse vil ha mindre tøy/stoff i front og dermed ikke et egnet snitt for menn Stringtruser er helt forferdelige, og heller ikke sp helsemessig bra å å gi, så er det stringtruser du savner som mann så er det ikke mye å savne. Dog; er ganske sikker på at man får kjøpt stringtruser for menn også, Jeg bruker bare dametruser og dem passer bra nok, men ikke string. Dametruser er mye finere og bedre stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå