AnonymBruker Skrevet 22. oktober #1 Del Skrevet 22. oktober Hvorfor har dere damer mer å velge i av klær enn det vi menn har? Også har dere mye mer finere ting å velge i enn de vi menn har. Jeg må innrømme og si at jeg er missunlig på dere når jeg ser hvor pent dere kler dere🇳🇴😃 Anonymkode: dc0b6...5c8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2 Del Skrevet 22. oktober Fordi menn ikke har lov i samme grad å utforske sine overfladiske sider opp igjennom historien. Det er først i nyere tid med utviklingen av det hypermoderne konsumersamfunnet at menn har begynt å interessere seg for slike banaliteter. Bortsett fra adelen og kongen da. Anonymkode: 63347...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #3 Del Skrevet 22. oktober Har vi? Det er ingen som sier hva du kan gå med. Klær er ikke for kjønn Anonymkode: 074eb...9f2 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #4 Del Skrevet 22. oktober Jeg trur bare Norge som henger litt igjen. Bare se i andre land. Italia for eksempel. Der er mannfolka kjempe interessert i klær. Og har et stort utvalg og variert utvalg. Anonymkode: de4d5...42b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #5 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg trur bare Norge som henger litt igjen. Bare se i andre land. Italia for eksempel. Der er mannfolka kjempe interessert i klær. Og har et stort utvalg og variert utvalg. Anonymkode: de4d5...42b Er du sikker på at det ikke er italienerne som henger igjen? Anonymkode: 63347...f99 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #6 Del Skrevet 22. oktober Kvalitet framfor kvantitet spør du meg. Det er så mye dårlige klær der ute at valget er kun en illusjon. Anonymkode: 791ff...20e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #7 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvalitet framfor kvantitet spør du meg. Det er så mye dårlige klær der ute at valget er kun en illusjon. Anonymkode: 791ff...20e *utvalget Anonymkode: 791ff...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #8 Del Skrevet 22. oktober Ja til menn i kjoler.!!!!!!!!! Anonymkode: 49f19...8c7 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #9 Del Skrevet 22. oktober Butikkene tilbyr det som selger mest. Det er ikke liv laga å ha fancy ting hvis ikke nok kjøper det. Så dette er noe dere selv har lagt opp til gjennom årene. Menn flest kjøper enkle og tidløse ting, de litt kulere tingen går det for lite av og ender opp på salget. Du kan få akkurat det du ønsker, du må da bare opp til dyrere merker som overlever kun på å selge et plagg nå og da. Anonymkode: 914db...ad4 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #10 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja til menn i kjoler.!!!!!!!!! Anonymkode: 49f19...8c7 Spar meg. Hårete legger med strømper utenpå ha ha Anonymkode: 6a95f...39e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #11 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Spar meg. Hårete legger med strømper utenpå ha ha Anonymkode: 6a95f...39e De kan ikke shave beina?🤔 Anonymkode: 202b3...d4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 22. oktober #12 Del Skrevet 22. oktober Vær glad for det. Lettere å kle seg om man har lite/enkle ting å velge mellom😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 23. oktober #13 Del Skrevet 23. oktober Butikker jr det som selger mest for å overleve. Det er ikke herreklær desverre. Derfor er det bare et lite hjørne i klesbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #14 Del Skrevet 23. oktober Det irriterer meg når jeg skal kjøpe klær til sønnen min. SÅ mange fine kjoler og bluser osv til jenter, og så lite som er kjønnsnøytrale eller rettet mot gutter. Med det sagt så er jeg lei av at vi jenter og kvinner eksponeres for kjøpepress. Som 18-åring kjøpte jeg nye festklær til hver eneste helg fordi (jrg trodde) jeg ikke kunne vise meg i samme kjole flere ganger. Tviler på at guttene hadde samme press. Anonymkode: c1be7...ab5 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. oktober #15 Del Skrevet 23. oktober Det er virkelig mye flott menn kan kle seg i også, men få menn som våger å skille seg ut noe særlig. Med mann over gjennomsnittet opptatt av klær, sko og tilbehør vet jeg at bredden er stor, og at han får veldig mye positiv oppmerksomhet basert på at han våger mer enn de fleste menn. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 24. oktober #16 Del Skrevet 24. oktober Ta topper da. Det er så mange fine topper til damer. Hvorfor ikke like fine til menn? og hvorfor skal det vere ubehaglege boxere på menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #17 Del Skrevet 25. oktober Om man går på et typisk kjøpesenter er minst en tredjedel av butikkene kvinneklær/undertøy, så salget må jo være ganske stort fortsatt. Skal sies at formene på kvinner varierer mye mer en på menn, gravide får større bryster og mage, når man blir eldre får man gjerne kjerring-rompe eller mage osv. pluss at flere kvinner går mer opp/ned i vekt mer en det menn gjør. Så en del av forklaringen ligger her på at utvalget blir mye større. Så har vi artikler som bh og nylonstrømper som vel ikke mange menn bruker..? Anonymkode: 6a95f...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. oktober #18 Del Skrevet 25. oktober (endret) AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 9.37): Har vi? Det er ingen som sier hva du kan gå med. Klær er ikke for kjønn Anonymkode: 074eb...9f2 Eh jo klær er jo egentlig det. Hvorfor er butikker delt inn i dame og herre kategorier om ikke? Endret 25. oktober av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #19 Del Skrevet 25. oktober Ikke noe forbud mot å handle klær ment for motsatt kjønn, jeg handler masse i herreavdelingen. Anonymkode: d2e3a...d84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. oktober #20 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke noe forbud mot å handle klær ment for motsatt kjønn, jeg handler masse i herreavdelingen. Anonymkode: d2e3a...d84 Nei er jo ikke det men menn i dameklær er hakket mer ukonvensjonelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå