Chupacabra Skrevet 22. oktober 2024 #21 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er jo ofte vanskelig for menn å holde kroppen fin når de blir eldre uten å trene. Derfor tror jeg de fleste havner i én av to leirer, som du allerede har oppdaget; enten misfornøyd med egen kropp, ellers trener de ofte, og er dermed fornøyd med egen kropp. Jeg har dog ingen problemer med å treffe menn som både er opptatt av å trene, men som også kan nyte øyeblikkene. For meg høres du ut som om du har en veldig spesifikk forventning til visse tider av dagen, som oftest kræsjer med treningsplaner - du nevner morgenen feks. Det er jo veldig vanlig for mange å ønske å trene som det første man gjør på morgenen, fordi det gir så enorme fordeler for resten av dagen. For menn er det i tillegg da de er sterkest pga høyest testosteronnivå i løpet av dagen (dess tidligere dess sterkere). Når det gjelder å tenke på litt kaloriinnhold, tror jeg dette også er slikt som faller i en av to leirer, fordi menn har VELDIG lett for å legge på seg når de blir eldre. Da får du de som enten er misfornøyd med kroppen sin, men ikke bryr seg om kalorier, og de som tenker på kalorier og dermed holder seg sunnere og fittere, ergo mer fornøyd med kroppen sin. Jeg tenker at kanskje du må vurdere om du kan fire dine forventninger ved å møtes på halvveien med noen av disse tingene. For er det ikke sinnsykt synd om du skal avvise alle som disse kun fordi du ikke kan dele et glass vin med dem, eller at de går på trening fem morgener i uka? Det finnes mange andre øyeblikk gjennom dagen. Hvis vedkommende er tilstede i øyeblikket ellers, så tenker jeg at dette er en ikke-sak. Anonymkode: 6bc4b...3d3 To leirer ja 🤣 Hva med alle dem som trener på grunn av fysisk og psykisk helse og på grunn av trivsel og det sosiale? Jeg vet ikke om HI er en spøk; for landet er fullt av latsabber av begge kjønn. Det kan umulig være så vanskelig å finne en bleikfeit sofasliter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #22 Del Skrevet 22. oktober 2024 Chupacabra skrev (Akkurat nå): To leirer ja 🤣 Hva med alle dem som trener på grunn av fysisk og psykisk helse og på grunn av trivsel og det sosiale? Jeg vet ikke om HI er en spøk; for landet er fullt av latsabber av begge kjønn. Det kan umulig være så vanskelig å finne en bleikfeit sofasliter. At du sier bleikfeit sofasitter fordi ei liker å kose seg i helger, sier akkurat hvorfor du er i leiren du er plassert i. Det er jo den holdningen hun prøver å unngå ironisk nok om deg. Anonymkode: 28aee...297 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 22. oktober 2024 #23 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enig med deg, menn som er opptatt av trening og kosthold er noe hærk min mann er naturlig slank/sterk vi trener ikke har normale kropper 😀 ser disse mannen jogge forbi når det sludder når jeg har en kaffe om morgenen er bare underholdene🙈 Anonymkode: ae0a9...9c2 De fleste løper på grunn av at det gir dem velvære og overskudd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 22. oktober 2024 #24 Del Skrevet 22. oktober 2024 Min mann er treningsnarkoman og er likevel antagelig den største livsnyteren jeg kjenner til. Jeg liker begge deler. Både alenetiden den daglige treningen gir meg og alt det kjekke det andre fører til. Vet at mange kan tippe over angående trening og helse, men at en mann trener trenger ikke nødvendigvis være å ikke være i stand til det andre du ønsker. Det er kanskje ikke trening du bør være på vakt mot, men at det er sentrum av livet til mannen. Jeg trengte aldri vært redd for at trening var sentrum i hans liv da vi var ferske. Det var bare noe han gjorde, og var ærlig om at han trengte, men det han pratet om var mat, mat, mat, mat, vin, hva vi skulle finne på til helga, mat, mat, mat, hvor vi skulle reise neste gang, mat og mat. Ja omtrentlig slik. 🤣 Om noen savner noe her var det også en annen ting han ikke pratet om men som han med trening bare sørget for at ble gjort. 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 22. oktober 2024 #25 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er særdeles opptatt av trening. Trener ofte og mye. Prioriterer trening foran det meste annet i livet. Jeg driter i kalorier. Spiser og koser meg med akkurat hva jeg vil. Aldri talt en kalori. Anonymkode: 01070...cc8 Som de fleste som er slanke gjør. De fleste slanke mennesker teller ikke kalorier. Det er bare på kvinneguiden at overvektige, kaloritellende evighetsslankere deler slanketips. Her gir overvektige slankeråd til andre overvektige. Det må jo bare gå bra... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 23. oktober 2024 #26 Del Skrevet 23. oktober 2024 Chupacabra skrev (17 timer siden): Som de fleste som er slanke gjør. De fleste slanke mennesker teller ikke kalorier. Det er bare på kvinneguiden at overvektige, kaloritellende evighetsslankere deler slanketips. Her gir overvektige slankeråd til andre overvektige. Det må jo bare gå bra... Du sier noe der 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 23. oktober 2024 #27 Del Skrevet 23. oktober 2024 Jeg har en sånn mann, men han får du ikke. 🤭 Han er naturlig slank og driver ikke med trening på noen måte, men vi går mye tur i skog og mark, er på jakt, han jobber også ute med vedhugst, med vedlikehold, bygger ting og holder grønnsakshagen i orden. Så høster vi inn og lager masse god mat. Uten noe fokus på trening. Trening er jo slikt man måtte begynne med når man sluttet å leve et naturlig liv der kroppen brukes som den skal. Det er jo helt unødvendig å trene når man lever et aktivt liv og har et ok kosthold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 23. oktober 2024 #28 Del Skrevet 23. oktober 2024 HMK skrev (1 time siden): Jeg har en sånn mann, men han får du ikke. 🤭 Han er naturlig slank og driver ikke med trening på noen måte, men vi går mye tur i skog og mark, er på jakt, han jobber også ute med vedhugst, med vedlikehold, bygger ting og holder grønnsakshagen i orden. Så høster vi inn og lager masse god mat. Uten noe fokus på trening. Trening er jo slikt man måtte begynne med når man sluttet å leve et naturlig liv der kroppen brukes som den skal. Det er jo helt unødvendig å trene når man lever et aktivt liv og har et ok kosthold. Da er det jo ikke sant at han ikke driver med trening på noen måte. Trening er fysisk aktivitet, og han er i masse variert fysisk aktivitet. Han har bare hobbyer som er gunstige for helsa hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #29 Del Skrevet 24. oktober 2024 Helt enig! Liker ikke treningsnarkomane menn. De er ofte ganske selvopptatte også. Skriv det tydelig i profilteksten din. Feks: «Jeg holder meg i god form men er ikke veldig opptatt av trening. Jeg liker å lage god mat og kose meg med et glass vin eller to. Ønsker å treffe noen som nyter livet og ikke teller kalorier» Anonymkode: 73ba0...f2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #30 Del Skrevet 24. oktober 2024 Er da en mellomting av å aldri trene og trene er par ganger i uka for velvære og helsens skyld? Kjæresten min trener et par ganger i uka, men teller ikke kalorier liksom. Jeg trener 5-7 dager i uka. Tar morgentrening med ellipse og styrke hjemme før jeg starter dagen. Teller heller ikke kalorier og nyter vin og god mat🤷🏻♀️ Jeg er i 40 årene så synes det er viktig å holde meg i form og trene styrke. I tillegg elsker jeg å gå lange turer. Jeg og kjæresten foretrekker rolige hjemmekvelder med mat og god drikke🥂 Anonymkode: 2e82d...8c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå