AnonymBruker Skrevet 22. oktober #1 Del Skrevet 22. oktober Hvordan får man frem det tidlig, på en grei måte? Kvinne i 30 årene. Ferdig med barn, slank og holder meg i form. Men ønsker ikke en mann som har stort fokus på trening og kosthold. Ønsker en jeg kan sitte ned med på en lørdag. lage god mat uten fokus på kalorier og som kan ta seg et glass vin uten at fokuset er på hvor skadelig det er for treningen. Føler jeg kun treffer mannfolk i en midtlivskrise, som må ha inn dagens trening først av alt og ikke har ro til å være i øyeblikket overhode. Har forsøkt å date litt tykkere mannfolk også, da det var det første rådet jeg fikk. Men de to jeg har møtt til nå har vist stor usikkerhet over egen kropp, noe som dreper gleden veldig. Partnerens kropp bryr meg veldig lite. Jeg kan like det meste så lenge det følger med et morsomt og smart hode. Hvilken alder må jeg date for å finne avslappa mannfolk som har funnet seg selv og som selv har interesse av å nyte livet litt også? Hvordan går jeg frem for å kartlegge dette tidllg, helst på første date? Jeg har masse positivt jeg kan bidra med i et forhold og kan godt gjøre masse aktivt, men om det KUN er trening eller ingenting, så vil jeg heller ha en nerd som bygger tog altså 😅 Anonymkode: 5a9fa...393 5 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2 Del Skrevet 22. oktober Det er personlighet og interesser, ikke alder. Anonymkode: 63716...a7f 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #3 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er personlighet og interesser, ikke alder. Anonymkode: 63716...a7f Jeg har aktivt valgt dater som ikke nevner trening som en interesse... Så jeg er helt rådvill. Anonymkode: 5a9fa...393 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #4 Del Skrevet 22. oktober Det er jo ofte vanskelig for menn å holde kroppen fin når de blir eldre uten å trene. Derfor tror jeg de fleste havner i én av to leirer, som du allerede har oppdaget; enten misfornøyd med egen kropp, ellers trener de ofte, og er dermed fornøyd med egen kropp. Jeg har dog ingen problemer med å treffe menn som både er opptatt av å trene, men som også kan nyte øyeblikkene. For meg høres du ut som om du har en veldig spesifikk forventning til visse tider av dagen, som oftest kræsjer med treningsplaner - du nevner morgenen feks. Det er jo veldig vanlig for mange å ønske å trene som det første man gjør på morgenen, fordi det gir så enorme fordeler for resten av dagen. For menn er det i tillegg da de er sterkest pga høyest testosteronnivå i løpet av dagen (dess tidligere dess sterkere). Når det gjelder å tenke på litt kaloriinnhold, tror jeg dette også er slikt som faller i en av to leirer, fordi menn har VELDIG lett for å legge på seg når de blir eldre. Da får du de som enten er misfornøyd med kroppen sin, men ikke bryr seg om kalorier, og de som tenker på kalorier og dermed holder seg sunnere og fittere, ergo mer fornøyd med kroppen sin. Jeg tenker at kanskje du må vurdere om du kan fire dine forventninger ved å møtes på halvveien med noen av disse tingene. For er det ikke sinnsykt synd om du skal avvise alle som disse kun fordi du ikke kan dele et glass vin med dem, eller at de går på trening fem morgener i uka? Det finnes mange andre øyeblikk gjennom dagen. Hvis vedkommende er tilstede i øyeblikket ellers, så tenker jeg at dette er en ikke-sak. Anonymkode: 6bc4b...3d3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #5 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo ofte vanskelig for menn å holde kroppen fin når de blir eldre uten å trene. Derfor tror jeg de fleste havner i én av to leirer, som du allerede har oppdaget; enten misfornøyd med egen kropp, ellers trener de ofte, og er dermed fornøyd med egen kropp. Jeg har dog ingen problemer med å treffe menn som både er opptatt av å trene, men som også kan nyte øyeblikkene. For meg høres du ut som om du har en veldig spesifikk forventning til visse tider av dagen, som oftest kræsjer med treningsplaner - du nevner morgenen feks. Det er jo veldig vanlig for mange å ønske å trene som det første man gjør på morgenen, fordi det gir så enorme fordeler for resten av dagen. For menn er det i tillegg da de er sterkest pga høyest testosteronnivå i løpet av dagen (dess tidligere dess sterkere). Når det gjelder å tenke på litt kaloriinnhold, tror jeg dette også er slikt som faller i en av to leirer, fordi menn har VELDIG lett for å legge på seg når de blir eldre. Da får du de som enten er misfornøyd med kroppen sin, men ikke bryr seg om kalorier, og de som tenker på kalorier og dermed holder seg sunnere og fittere, ergo mer fornøyd med kroppen sin. Jeg tenker at kanskje du må vurdere om du kan fire dine forventninger ved å møtes på halvveien med noen av disse tingene. For er det ikke sinnsykt synd om du skal avvise alle som disse kun fordi du ikke kan dele et glass vin med dem, eller at de går på trening fem morgener i uka? Det finnes mange andre øyeblikk gjennom dagen. Hvis vedkommende er tilstede i øyeblikket ellers, så tenker jeg at dette er en ikke-sak. Anonymkode: 6bc4b...3d3 Jeg skal deffinetivt ha en jeg kan lage god mat sammen med og som kan ta et glass vin med meg uten at han føler han ofrer noe, men heller opplever at det gir han noe, så det firer jeg ikke på 😊 Uka har mange timer til trening om det er det han brenner for, men da må han føle at han kan gjøre begge deler med god samvittighet. Det er forøvrig det jeg frykter, det du skriver her. At det er veldig enten eller! Samtidig må det da finnes avslappa typer som er tilfreds med hvordan de ser ut og har rom for et bedre måltid på en lørdag? Jeg bare lurer på hvordan man verbaliserer akkurat det ønsket, tidlig, på en forståelig måte? Anonymkode: 5a9fa...393 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 22. oktober #6 Del Skrevet 22. oktober Du må bare fortsette letingen ts for den mannen du leter etter finnes jo et sted. Det er mange både slanke og litt chubby menn som ikke er treningsfrik og heller ikke er så usikre på seg selv. Skriv litt i profilen din da, at du søker en mann som er livsnyter på god mat og vin og liker kun den enkle hverdagsaktiviteten. Og når du får kontakt med noen så skriver du mer om dette hvorfor du ikke vil ha treningsfrik. De finnes garantert 😃 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #7 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er forøvrig det jeg frykter, det du skriver her. At det er veldig enten eller! Samtidig må det da finnes avslappa typer som er tilfreds med hvordan de ser ut og har rom for et bedre måltid på en lørdag? Jeg bare lurer på hvordan man verbaliserer akkurat det ønsket, tidlig, på en forståelig måte? Du skriver jo godt og forståelig, så hvorfor får du det ikke frem i profilen din, eller i skriftlig kommunikasjon? Anonymkode: db591...af8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #8 Del Skrevet 22. oktober Kanskje du skal ta med et bilde av deg med en skål potetgull på badet og et glass vin? Kose bilde? Da kam de som er i mot det skjønne at det er noe du vil gjøre, og kanskje holde seg unna? Anonymkode: 28aee...297 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #9 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje du skal ta med et bilde av deg med en skål potetgull på badet og et glass vin? Kose bilde? Da kam de som er i mot det skjønne at det er noe du vil gjøre, og kanskje holde seg unna? Anonymkode: 28aee...297 Bordet ikke badet 😅 Anonymkode: 28aee...297 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #10 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg skal deffinetivt ha en jeg kan lage god mat sammen med og som kan ta et glass vin med meg uten at han føler han ofrer noe, men heller opplever at det gir han noe, så det firer jeg ikke på 😊 Uka har mange timer til trening om det er det han brenner for, men da må han føle at han kan gjøre begge deler med god samvittighet. Det er forøvrig det jeg frykter, det du skriver her. At det er veldig enten eller! Samtidig må det da finnes avslappa typer som er tilfreds med hvordan de ser ut og har rom for et bedre måltid på en lørdag? Jeg bare lurer på hvordan man verbaliserer akkurat det ønsket, tidlig, på en forståelig måte? Anonymkode: 5a9fa...393 Da må du jo bare bære helt tydelig på akkurat det du skriver. At du ønsker noen å dele gode matopplevelser og vin sammen med, og at du ikke er interessert i et treningsfokus som gjør at slikt må ofres. Du vil oppleve mindre interesse, men det gjør jo ikke noe hvis du da luker bort de som du selv ikke vil ha. Så må du heller smøre deg med tålmodighet eller lete andre steder enn på nett 😅 Anonymkode: 6bc4b...3d3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #11 Del Skrevet 22. oktober Det ene ekskluderer ikke nødvendigvis det andre - heldigvis 😅 Jeg er gift med en Ola Nordmann som elsker lange skiturer, fjelltoppturer, løping og å trene styrke. Og han elsker helgene vi ikke har planer og kan være inne med koseklær, lage god mat og ta oss et par øl, eller dra ut og spise ute. Han er ikke treningsgal, men heller ikke en uhelbredelig sofagris, vi har begge en fin balanse. Vi trener forresten sammen 3-4 ganger ila uka, men trening er en hobby vi begge liler, ikke noe vi ofrer all kosen for 😊 Anonymkode: 96c00...0d8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 22. oktober #12 Del Skrevet 22. oktober (endret) Jeg synes ikke de fleste mennesker er "besatt av" trening. Hvor mye er egentlig for mye? De som trener har en tendens til å gjøre det regelmessig, så de ikke blir støle og for slitne av øktene... tror liksom at hvis man tenker at "mannen skal da kunne drope treningsøkten, for her finnes god mat å lage!", så er det ikke helt greit, for det handler om struktur, pla legging, respekt for folks hobbyer. Men jeg opplever de fleste mennesker som trener som folk som både spiser noe junk OG trener. Endret 22. oktober av katties 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #13 Del Skrevet 22. oktober Enig med deg, menn som er opptatt av trening og kosthold er noe hærk min mann er naturlig slank/sterk vi trener ikke har normale kropper 😀 ser disse mannen jogge forbi når det sludder når jeg har en kaffe om morgenen er bare underholdene🙈 Anonymkode: ae0a9...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #14 Del Skrevet 22. oktober Jeg er særdeles opptatt av trening. Trener ofte og mye. Prioriterer trening foran det meste annet i livet. Jeg driter i kalorier. Spiser og koser meg med akkurat hva jeg vil. Aldri talt en kalori. Anonymkode: 01070...cc8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #15 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan får man frem det tidlig, på en grei måte? Kvinne i 30 årene. Ferdig med barn, slank og holder meg i form. Men ønsker ikke en mann som har stort fokus på trening og kosthold. Ønsker en jeg kan sitte ned med på en lørdag. lage god mat uten fokus på kalorier og som kan ta seg et glass vin uten at fokuset er på hvor skadelig det er for treningen. Føler jeg kun treffer mannfolk i en midtlivskrise, som må ha inn dagens trening først av alt og ikke har ro til å være i øyeblikket overhode. Har forsøkt å date litt tykkere mannfolk også, da det var det første rådet jeg fikk. Men de to jeg har møtt til nå har vist stor usikkerhet over egen kropp, noe som dreper gleden veldig. Partnerens kropp bryr meg veldig lite. Jeg kan like det meste så lenge det følger med et morsomt og smart hode. Hvilken alder må jeg date for å finne avslappa mannfolk som har funnet seg selv og som selv har interesse av å nyte livet litt også? Hvordan går jeg frem for å kartlegge dette tidllg, helst på første date? Jeg har masse positivt jeg kan bidra med i et forhold og kan godt gjøre masse aktivt, men om det KUN er trening eller ingenting, så vil jeg heller ha en nerd som bygger tog altså 😅 Anonymkode: 5a9fa...393 Gå for en jakt og fiske fyr, en bonde er å lurt, de har ikke tid 😂 en mer jordnær fyr Anonymkode: 9845f...a9e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #16 Del Skrevet 22. oktober Jeg sliter litt med å forstå at dette skal være et så stort problem. Jeg trener mye selv og er aktiv i et idrettsmiljø med folk som trener tilnærmet hver eneste dag. Uhyre få av disse mennene er treningsgale. De trener mye ja, men de spiser absolutt god mat og de aller fleste drikker også alkohol. Blir veldig overrasket hvis noen av dem tenker på kalorier, i hvert fall utover at de prøver å ha et balansert kosthold. Når det er min oppfatning, av folk som trener langt mer enn snittet - så ser jeg liksom ikke helt at den gjengse mannen i gata dropper biff og fløtegratinerte poteter på lørdag fordi han må passe midjemålet. Nordmenn flest er jo overvektige og når ikke minimumsanbefalingene for fysisk aktivitet. Anonymkode: d97e5...f72 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 22. oktober #17 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan får man frem det tidlig, på en grei måte? Kvinne i 30 årene. Ferdig med barn, slank og holder meg i form. Men ønsker ikke en mann som har stort fokus på trening og kosthold. Ønsker en jeg kan sitte ned med på en lørdag. lage god mat uten fokus på kalorier og som kan ta seg et glass vin uten at fokuset er på hvor skadelig det er for treningen. Føler jeg kun treffer mannfolk i en midtlivskrise, som må ha inn dagens trening først av alt og ikke har ro til å være i øyeblikket overhode. Har forsøkt å date litt tykkere mannfolk også, da det var det første rådet jeg fikk. Men de to jeg har møtt til nå har vist stor usikkerhet over egen kropp, noe som dreper gleden veldig. Partnerens kropp bryr meg veldig lite. Jeg kan like det meste så lenge det følger med et morsomt og smart hode. Hvilken alder må jeg date for å finne avslappa mannfolk som har funnet seg selv og som selv har interesse av å nyte livet litt også? Hvordan går jeg frem for å kartlegge dette tidllg, helst på første date? Jeg har masse positivt jeg kan bidra med i et forhold og kan godt gjøre masse aktivt, men om det KUN er trening eller ingenting, så vil jeg heller ha en nerd som bygger tog altså 😅 Anonymkode: 5a9fa...393 Det klassiske problemet er jo gjerne at de mennene som ikke er sykelig opptatt av kropp, men er velfungerende på de fleste vis og ikke er direkte usunne og uappetittelige, gjerne er tatt i 30-40-årene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #18 Del Skrevet 22. oktober Det er jo bare å spørre? Jeg har jogging som en liten interesse og gjør noen svært enkle styrkeøvelser hjemme, men det tar jo lite tid i løpet av ei uke. Det er akkurat nok til å holde meg i form, sånn at jeg kan holde på med de stillesittende hobbyene mine og kunne kose meg også. Jeg spiser det jeg har lyst på, noe sunt og noe mindre sunt. Anonymkode: 69e87...5e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #19 Del Skrevet 22. oktober Du ønsker en mann som er slank og som holder seg i form uten å trene særlig, men samtidig skal være glad i mat, skal kunne spise alt og være glad i alkohol? Vel, lykke til med den. Personlig innfrir jeg 4/6 her, herav slank, holder meg i form, trener ikke særlig og er glad i mat. Har dessverre div. matintoleranser og har vært tørrlagt i 7 år, noe jeg skal fortsette med. Anonymkode: ec2f5...321 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #20 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Du ønsker en mann som er slank og som holder seg i form uten å trene særlig, men samtidig skal være glad i mat, skal kunne spise alt og være glad i alkohol? Vel, lykke til med den. Personlig innfrir jeg 4/6 her, herav slank, holder meg i form, trener ikke særlig og er glad i mat. Har dessverre div. matintoleranser og har vært tørrlagt i 7 år, noe jeg skal fortsette med. Anonymkode: ec2f5...321 Hvorfor er det så umulig? For å være ærlig trodde jeg det var det vanligste. Trening= vanlig. Drikke= vanlig. Å hun er det hun søker selv. Er ikke ts, men er peseterianer og drikker ikke og lar ikke det overgå min evne til å se at det er andre i verden som er som det ts vil. Anonymkode: 28aee...297 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå