AnonymBruker Skrevet 22. oktober #21 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Her projiserer du kvinnelig tenkemåte over på ham. En mann føler seg aldri så avvist av sånt, at ikke en liten forklaring får ham på banen igjen. Men hun må slutte å leke. En annen feil her, er å tro at han ikke fortsetter kontakten. Menn gjør alt for ofte det. Vil hun virkelig bli kvitt ham, og medfølgende seksuell interesse, så må hun tørre å avvise ham ordentlig, og ikke halvveis. Anonymkode: 1ee18...864 Jeg har sluttet å leke å sa ifra. Han spurte om det jeg ville være var bare venner, men så spurte jeg han om hva han ville. Da sa han at han ønsker å være med meg, men at han ikke vil såre meg fordi jeg er så søt osv og litt pga at jeg er jomfru, men jeg vet ikke. etter det var jeg ærlig om at jeg angret litt på at jeg sov over, og da sa han at det ikke er noe å angre over og at vi kan ta det som det kommer. Høres han ordentlig ut eller sier han dette bare for å få meg til å føle meg bedre? TS Anonymkode: ccf5d...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #22 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har sluttet å leke å sa ifra. Han spurte om det jeg ville være var bare venner, men så spurte jeg han om hva han ville. Da sa han at han ønsker å være med meg, men at han ikke vil såre meg fordi jeg er så søt osv og litt pga at jeg er jomfru, men jeg vet ikke. etter det var jeg ærlig om at jeg angret litt på at jeg sov over, og da sa han at det ikke er noe å angre over og at vi kan ta det som det kommer. Høres han ordentlig ut eller sier han dette bare for å få meg til å føle meg bedre? TS Anonymkode: ccf5d...ef8 Det er umulig for oss å vite. Du er fortsatt alt for utydelig. Hva ønsker du? Ønsker du å date han og bli bedre kjent med et mål om å bli sammen om dere begge føler dere er kompatible? Da sier du det. Også sier du at om han også har samme mål, så møter du han gjerne igjen så dere kan bli bedre kjent. "Da sa han at han ønsker å være med meg, men at han ikke vil såre meg fordi jeg er så søt osv og litt pga at jeg er jomfru" Denne er forståelig. Når én av partene ikke har hatt sex før, ligger det mer ansvar på den andre. Da blir ting litt mer 'seriøst'. Jeg som kvinne ville også følt at det var litt skummelt å date en jomfru. Du må bare bestemme deg. Go all in eller avslutt kontakten. Ikke tull rundt med "bare venner" tøys. Om du er usikker, så drar du på noen flere dater med han. Om du finner ut at du liker han, så fortsetter du å date han. Om du finner ut at du ikke er så gira når du blir bedre kjent med han, så sier du hyggelig ifra om at du ikke synes kjemien mellom dere stemmer, og ønsker han lykke til videre før du avslutter kontakten. Anonymkode: f2752...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå