Gå til innhold

Foretrekker alle menn yngre kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 9.32):

Kona og jeg treftes da hun var 18 og jeg 29. Det var 10 år siden. Hun var like moden som meg, merket aldri noe til det.

Anonymkode: 87bdb...6d5

Kan tenkes hun merker noe til det.

Jeg var 18 år når jeg møtte mannen min på 29 år. Jeg elsker han, vi har bygget ett liv sammen igjennom 10-15år, og jeg har troen på at det vil forbli oss to.

Men klart jeg merker noe til det. Han blir mer og mer satt, og jeg tror kanskje jeg hadde hatt det mer gøy med noen på min egen alder. Han hadde levd ut sin mest eventyrlystne periode før jeg dukket opp.

Jeg var også "moden for min alder". Men hva betyr egentlig det?

Anbefaler egentlig ingen å velge en så mye eldre mann hvis man greier å unngå det før følelsene utvikler seg. Men kjærlighet er kjærlighet, og det viktigste er jo å ha disse følelsene på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 17.33):

Menn kan få barn hele livet, det er det en grunn til. 

Anonymkode: 15d23...0e3

Kan er ikke det samme som bør. Forskning viser at sædkvalitet forringes, og fra 45 års alder hos fær øker risikoen for bl.a. prematur fødsel og lav fødselsvekt.  Det er også økt risiko for svangerskapsdiabetes hos mor når hun blir gravid med en mye eldre partner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Empirical results show lower cognitive ability, lower educational attainment, lower occupational wages, lower earnings, and less attractive appearance among those married to a differently-aged spouse." 

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC6879192/

Ja, forskerne fant også en trend at dem med stor aldersforskjell hadde høyere BMI, i tillegg til det siterte oven. 

Dette er fra det virkelige livet, og ikke fantasier til manosfæren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (5 minutter siden):

"Empirical results show lower cognitive ability, lower educational attainment, lower occupational wages, lower earnings, and less attractive appearance among those married to a differently-aged spouse." 

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC6879192/

Ja, forskerne fant også en trend at dem med stor aldersforskjell hadde høyere BMI, i tillegg til det siterte oven. 

Dette er fra det virkelige livet, og ikke fantasier til manosfæren. 

Gir mening siden 90% av folk og vel så det ikke er seksuelt attraktive. 
 

Endrer uansett ikke på det faktum at majoriteten av attraktive kvinner befinner seg i alderen godt under 30.

Anonymkode: 5945e...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gir mening siden 90% av folk og vel så det ikke er seksuelt attraktive. 
 

Endrer uansett ikke på det faktum at majoriteten av attraktive kvinner befinner seg i alderen godt under 30.

Anonymkode: 5945e...d8e

Majoriteten av attraktive kvinner lever mye lengre enn til dem blir 30 år, heldigvis. 

Men du har som vanlig rett, både kvinner og menn syns at unge kvinner er penest. Akkurat som både kvinner og menn syns at unge menn er penest. Men det betyr ikke at dem opplever dem som mest attraktive til et forpliktende romantisk samliv, eller for den delen mindre forpliktende ting... 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 1.33):

Genuint nyskjerrig på dette. Det virker som at om en mann får valget mellom en ung kvinne vs en litt eldre kvinne så ville de alltid valgt den yngre? Nå mener jeg heller ikke noen som nermer seg pensjonsalder. Men at menn foretrekker kvinner så unge som 20 år framfor kvinner i 40 årene? Stemmer dette?

Anonymkode: ff386...af8

Jeg kjenner til 9 par, inkludert meg selv som er sammen med mann sommer 3-9 år yngre. 

Anonymkode: 5bf5a...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...