Gå til innhold

Foretrekker alle menn yngre kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så utenom en personlig disputt mellom deg og denne andre brukeren så er du enig i at menn foretrekker og/eller godtar yngre kvinner mens kvinner i mindre grad gjør det samme?

Anonymkode: 1027b...404

Er kun et mindretal av kvinner som er lesbiske, kan ikke huske tal på alderspreferanser hos lesbiske kvinner. 

Men er velkjent at vi finner enn aldersforskjell mellom heteroseksuelle der sentraltendensen er at kvinnen er noe yngre enn mannen. Som kan virke å være nok så lik forskjell i alder for når vi blir kjønnsmodne. 

Studier på angitte preferanser viser at menn er i gjennomsnitt mer liberale nedover i alder enn kvinner når vi snakker om heteroseksuelle. 

Når det gjelder trådens tema, så er det selvfølgelig ikke sant at alle menn foretrekker yngre kvinner. Det vi menn generelt foretrekker er kvinner som matcher oss, og da gjerne kvinner i samme aldersgruppe som vi selv er i. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så utenom en personlig disputt mellom deg og denne andre brukeren så er du enig i at menn foretrekker og/eller godtar yngre kvinner mens kvinner i mindre grad gjør det samme?

Anonymkode: 1027b...404

Jeg har ingen personlig disput med denne anonyme brukeren. Denne brukeren løy, og jeg spørr hvorfor.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (2 minutter siden):

Studier på angitte preferanser viser at menn er i gjennomsnitt mer liberale nedover i alder enn kvinner når vi snakker om heteroseksuelle. 

Nettopp.

Anonymkode: 1027b...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ok så du er et kryp og groomet en 18-åring. Fint da #pedo

Anonymkode: 33310...fac

Tror du bør google ordet pedo før du bruker det igjen 

Anonymkode: 7c4b3...af6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nettopp.

Anonymkode: 1027b...404

Som ikke betyr at menn flest foretrekker vesentlig yngre kvinner fremfor kvinner i sin egen alder. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Menn kan få barn hele livet, det er det en grunn til. 

Anonymkode: 15d23...0e3

Hvis du tenker bare litt på andre enn deg selv, så skjønner du hvorfor.

Det er faktisk ikke veldig greit å ha en far som er 70 år når "barnet" fyller 20, og som kanskje ikke lever lenger når poden eller datteren skal gifte seg, og/eller har fått barn.

Dette handler ikke bare om deg, det handler om barna som settes til verden, og hvordan det er for dem å ha gamle foreldre som blir slitne bare ungene rører på seg.

Anonymkode: 7f3d6...dab

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremmed fugl skrev (3 timer siden):

Som ikke betyr at menn flest foretrekker vesentlig yngre kvinner fremfor kvinner i sin egen alder. 

 

Et betydelig antall menn er gift med kvinner som er 10+ år yngre enn seg selv. Svært få kvinner er gift med en mann som er 10+ år yngre enn seg selv.

Veldig mange menn inkluderer kvinner som er 20 år yngre enn seg selv når de setter opp preferanser på datingsider.

 

Menn flest har ikke hatt trekant med to kvinner. Det trenger ikke å bety at menn flest ikke ønsker det, det kan også bety at noe slikt er vanskelig å oppnå for menn flest.

Anonymkode: 1027b...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et betydelig antall menn er gift med kvinner som er 10+ år yngre enn seg selv. Svært få kvinner er gift med en mann som er 10+ år yngre enn seg selv.

Veldig mange menn inkluderer kvinner som er 20 år yngre enn seg selv når de setter opp preferanser på datingsider.

 

Menn flest har ikke hatt trekant med to kvinner. Det trenger ikke å bety at menn flest ikke ønsker det, det kan også bety at noe slikt er vanskelig å oppnå for menn flest.

Anonymkode: 1027b...404

Og et betydelig antall menn med valgmuligheter er gift med jevnaldrende. Kan dere ikke bare godta at menn er forskjellige og la hver enkelt svare for seg selv uten å beskylde folk for å lyve på et anonymt forum?

Men jeg skjønner jo at det er vanskelig å godta når dere vet at menn som har ekte lyst på sin ekte, menneskelige aldrende kvinne alltid vil bli favorisert foran dere som har «ung» på toppen av listen over egenskaper hos en potensiell partner. Det er tross alt ikke et personlig trekk man har, og den unge kona vil selv være 30,40 og 50 år på no time og vil fort vokse utav sin kjæres preferanser.

Anonymkode: f63d5...864

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ok så du er et kryp og groomet en 18-åring. Fint da #pedo

Anonymkode: 33310...fac

Pedofile er ikke tiltrukket av voksne. Det sier vel seg selv... 

Anonymkode: c2159...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 9.32):

Kona og jeg treftes da hun var 18 og jeg 29. Det var 10 år siden. Hun var like moden som meg, merket aldri noe til det.

Anonymkode: 87bdb...6d5

Er du psykisk utviklingshemmet kanskje?

Lik «modenhet» med en 18 og 29 åring er helt utenom det vanlige. De få tilfellene jeg har sett med denne alderssammensetningen har vært i boliger for psykisk utviklingshemmede, downs osv. Der er det ikke like uvanlig. 

Anonymkode: 33fcc...c24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Lik «modenhet» med en 18 og 29 åring er helt utenom det vanlige. De få tilfellene jeg har sett med denne alderssammensetningen har vært i boliger for psykisk utviklingshemmede, downs osv. Der er det ikke like uvanlig. 

Anonymkode: 33fcc...c24

Tja. Så uvanlig er det nok ikke. Hvis 18-åringen sitter der med karriereplaner og han på 29 klør seg litt i hodet på hvilken retning livet skal ta, så vil begge framstå som ca 25.

Anonymkode: c2159...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Menn kan få barn hele livet, det er det en grunn til. 

Anonymkode: 15d23...0e3

Fortell, hva er grunnen? Er du en sånn som tror at alt i naturen har en grunn, og et dypere mening? Er du religiøs? Det at menn har en seksualdrift hele livet som de ikke får brukt til befruktning fordi unge kvinner velger dem bort til fordel for jevnaldrende (la oss si opp til 10 års forskjell) er ikke en fordel. Det er bare ikke en stor nok bakdel for overlevelse til at den dør ut. 

Anonymkode: f63d5...864

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du psykisk utviklingshemmet kanskje?

Lik «modenhet» med en 18 og 29 åring er helt utenom det vanlige. De få tilfellene jeg har sett med denne alderssammensetningen har vært i boliger for psykisk utviklingshemmede, downs osv. Der er det ikke like uvanlig. 

Anonymkode: 33fcc...c24

Enda en bitter kvinne 😂 En dame på 18 er jo fantastisk. Tror du vi treffer damer for å bli stimulert intellektuelt av alle de interessante og dype tankene dere har? Gud bedre

Anonymkode: 15d23...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Et betydelig antall menn er gift med kvinner som er 10+ år yngre enn seg selv. Svært få kvinner er gift med en mann som er 10+ år yngre enn seg selv.

Veldig mange menn inkluderer kvinner som er 20 år yngre enn seg selv når de setter opp preferanser på datingsider.

 

Menn flest har ikke hatt trekant med to kvinner. Det trenger ikke å bety at menn flest ikke ønsker det, det kan også bety at noe slikt er vanskelig å oppnå for menn flest.

Anonymkode: 1027b...404

Mange fler kvinner er eldre enn sin ektefelle enn tilfeller der mannen er 10 år eldre enn kvinnen. 

Den best tilgjengelige kunnskap vi har om forhold der mannen er 10 år eller mer eldre enn kvinnen, tilsier at det er negativ seleksjon. Det vil si at det er menn som har vanskelig å få seg enn partner som ender opp med mye yngre kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enda en bitter kvinne 😂 En dame på 18 er jo fantastisk. Tror du vi treffer damer for å bli stimulert intellektuelt av alle de interessante og dype tankene dere har? Gud bedre

Anonymkode: 15d23...0e3

Mange på 18 uansett kjønn tenker dype tanker. Det som langt oftere mangler, er den selvstendigheten mange ikke får før seinere i livet, og som gjør at man ta vare på både seg selv og andre. 

Anonymkode: c2159...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tja. Så uvanlig er det nok ikke. Hvis 18-åringen sitter der med karriereplaner og han på 29 klør seg litt i hodet på hvilken retning livet skal ta, så vil begge framstå som ca 25.

Anonymkode: c2159...46b

Nei. Selv om man har karriereplaner, så har man null livserfaring som 18-åring. Som 29-åring burde man ha en del mer. Hjernen hos mennesker er ikke ferdig utviklet før de fyller 25. Der går skillet. Hvis en på 29 har like uferdig hjerne som ei på 18, så er han mindre begavet eller utviklingshemmet. 

Anonymkode: de780...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Enda en bitter kvinne 😂 En dame på 18 er jo fantastisk. Tror du vi treffer damer for å bli stimulert intellektuelt av alle de interessante og dype tankene dere har? Gud bedre

Anonymkode: 15d23...0e3

Jeg regner med at de som gifter seg, ikke bare ønsker sex og holde kjeft uten å snakke om noe. Min mann har blant annet valgt meg for den gode samtalen. Vi skravler hele tiden, har masse temaer å snakke om, felles holdepunkter i fortiden som kultur, musikk, politiske begivenheter, bøker osv. Når man gifter seg, så vil man jo i utgangspunktet holde sammen hele livet. Da er KUN utseende, uten noen andre felles knutepunkter, et utrolig dårlig utgangspunkt. Noe også statistikken viser. 

Jeg er ikke bitter. Jeg var sammen med en på 44 da jeg var 18. Unner ikke dette min verste fiende - ikke fordi han "ikke var like attraktiv som jevnaldrende gutt", men på grunn av hans holdninger. De fleste eldre menn som vil ha en 18-åring, har noen koblinger i hjernen som ikke er helt OK.

Anonymkode: de780...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Enda en bitter kvinne 😂 En dame på 18 er jo fantastisk. Tror du vi treffer damer for å bli stimulert intellektuelt av alle de interessante og dype tankene dere har? Gud bedre

Anonymkode: 15d23...0e3

For øvrig, så er det helt klart hvorfor du er singel, når du tenker slik. Du er pulemateriale for damer, ikke noe mer.

Anonymkode: de780...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Enda en bitter kvinne 😂 En dame på 18 er jo fantastisk. Tror du vi treffer damer for å bli stimulert intellektuelt av alle de interessante og dype tankene dere har? Gud bedre

Anonymkode: 15d23...0e3

Om du egentlig ikke liker kvinner, og mener at alle kvinner uansett er dumme, enkle, umodne og overfladiske, så kan du alltids være sammen med menn. Tror både du og alle verdens kvinner tjener på det.

Anonymkode: 35b07...7ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (5 minutter siden):

Mange fler kvinner er eldre enn sin ektefelle enn tilfeller der mannen er 10 år eldre enn kvinnen. 

Den best tilgjengelige kunnskap vi har om forhold der mannen er 10 år eller mer eldre enn kvinnen, tilsier at det er negativ seleksjon. Det vil si at det er menn som har vanskelig å få seg enn partner som ender opp med mye yngre kvinner. 

Dette. I hvert femte ekteskap er kona eldre enn mannen. 

Anonymkode: de780...aab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...