Gå til innhold

Hva tror du skjer etter døden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvsagt er det ingen som vet dette med 100% sannsynlighet uansett hvilken teori man heller mot, men hva tror du er mest sannsynlig? Og hvorfor? 
Relegioner? Gjenfødelse? Multiverset? Spiritualitet? Den åndelige verden? Simulasjons teorien? 
Noen som har mulige forklaringer på hvorfor din teori virker mer sannsynlig enn andre teorier?

Anonymkode: bea45...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes jo millioner av mennesker som har dødd og blitt gjennopplivet. Mange forteller om opplevelser på Youtube f.eks. 

Anonymkode: fdf32...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Selvsagt er det ingen som vet dette med 100% sannsynlighet uansett hvilken teori man heller mot, men hva tror du er mest sannsynlig? Og hvorfor? 
Relegioner? Gjenfødelse? Multiverset? Spiritualitet? Den åndelige verden? Simulasjons teorien? 
Noen som har mulige forklaringer på hvorfor din teori virker mer sannsynlig enn andre teorier?

Anonymkode: bea45...56a

Det får du korrekt svar på når du er død. 

Anonymkode: 37cc3...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det finnes jo millioner av mennesker som har dødd og blitt gjennopplivet. Mange forteller om opplevelser på Youtube f.eks. 

Så du tror på gjenfødelse med andre ord? Kan man kun bli gjenfødt som menneske eller andre levende dyr på planeten? Tror du gjenfødelsen kan skje i andre deler av universet (eller for den saks skyld paralelle univers) eller er dette utelukkende noe som skjer på vår klode? 

Anonymkode: db549...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det får du korrekt svar på når du er død. 

Anonymkode: 37cc3...a4e

Du reflekterer aldri over filosofiske spørsmål? Ikke engang et av de største underverkene av dem alle bevisstheten og døden? 

Anonymkode: db549...f91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er varmt, mykt, fredelig og fullstendig lykkelig.

Anonymkode: 533d3...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En smule kjedelig. Derfor må en nyte livet når man kan. 

Anonymkode: 25ec3...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, millioner blir IKKE gjenfødt.

Jeg tror at vi har ett liv, deretter er det himmel/helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mange forteller om nær-døden-opplevelser, som definitivt ikke er det samme som å ha dødd og blitt gjenopplivet.

Når du er nær døden får hjerne for lit oksygen og du mister (antagelig) bevissthet, så hjernen opplever mye av det samme som når du drømmer eller utsettes for rus. Det er derfor all grunn til å tro at disse nær-døden-opplevelsene er noe din egen hjerne produserer i denne situasjonen.

Dermed beviser dette verken at det finnes noe etter døden eller at det ikke finnes noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trur ikke det skjer noe som helt. Jeg trur ikke på noe etter døden. Jeg trur heller ikke vi kommer tilbake. Det gidder jeg ikke altså. Nok med det livet jeg har no. Gidder ikke dette flere ganger. 

Anonymkode: 3c749...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er akkurat det samme som før jeg ble født - man er ikke klar over sin egen eksistens om man ikke er til.

Anonymkode: ea98c...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du våkner opp på et romskip, og det viste seg at alt var en simulasjon. Livet var egentlig et videospill kalt "Jorda".

Anonymkode: 18beb...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...