AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Del Skrevet 21. oktober Selvsagt er det ingen som vet dette med 100% sannsynlighet uansett hvilken teori man heller mot, men hva tror du er mest sannsynlig? Og hvorfor? Relegioner? Gjenfødelse? Multiverset? Spiritualitet? Den åndelige verden? Simulasjons teorien? Noen som har mulige forklaringer på hvorfor din teori virker mer sannsynlig enn andre teorier? Anonymkode: 155a0...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2 Del Skrevet 22. oktober Åndeverden og eventuell reinkarnasjon. Dette føler jeg meg sikker på fordi etter all den kontakt jeg har hatt med åndeverden fremstår det for meg helt umulig at den ikke finnes. Anonymkode: 79b24...2eb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #3 Del Skrevet 22. oktober Nytt liv,nye muligheter.Vi kommer tilbake i en eller annen form,energien fornyes. Anonymkode: d54fd...185 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #4 Del Skrevet 22. oktober Jeg tror at vi våkner fra en drøm når vi dør 😅 Anonymkode: bb009...65a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #5 Del Skrevet 22. oktober Livet går videre for alle de som ikke døde. Baserer det på egne observasjoner. Anonymkode: d4995...92a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 22. oktober #6 Del Skrevet 22. oktober Vi var død før vi ble født, så ser det som mest sannsynlig at det ikke er noe annet enn død etter livet heller. Ser egentlig ingen grunn til å gruble på det heller. Den tiden bør man heller bruke på leve det livet man har. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #7 Del Skrevet 22. oktober Jeg hadde ikke noe vondt før jeg ble født. Universet eksisterte i 13.7 millarder år før jeg ble født, så jeg tror ikke det blir noen ubehag å være død. Fokuserer heller på å ha det bra mens jeg lever. Anonymkode: 28b12...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #8 Del Skrevet 22. oktober I'll never die.... Anonymkode: c7a6f...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #9 Del Skrevet 22. oktober «Death is the last secret» er det noe som heter. Så vi får vente i spenning og se.. Anonymkode: 15583...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #10 Del Skrevet 22. oktober Holder på et håp om noe mer enn ingenting, men mest sannsynlig vil det være det samme som før man eksisterte. Anonymkode: 7cc70...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 22. oktober #11 Del Skrevet 22. oktober Jeg tenker at tilstanden "være død" bare eksisterer for dem som lever. Mennesker har problem med tanken om "ingenting", derfor blir selv tanken der en er i en tilstand uten følelser feil. En må se på livet som en film, vi ser filmen og det er det. En tenker ikke på at karakterene nå er "døde" siden filmen er over, det er en irrelevant tankegang. “Death is nothing to us. When we exist, death is not; and when death exists, we are not." ― Epicurus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #12 Del Skrevet 22. oktober Samme som før du ble født. Anonymkode: 2ed36...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #13 Del Skrevet 22. oktober Jeg hadde ett massivt hjerneslag, og det gjorde først inderlig vondt, alt ble svart, før all smerte ble helt borte, men tankene gikk som før... Det var ikke vondt å dø. Å leve gjør vondt. Død er ikke vondt. Men de som blir etterlatt får smerte. Jeg tror sjelen går videre. Fødes på ny. Jeg vet jeg druknet i mitt forrige liv. Anonymkode: 06630...6fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #14 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): I'll never die.... Anonymkode: c7a6f...ded Tell your maker he can wait. Anonymkode: 0a9d4...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå