AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Del Skrevet 21. oktober Var den bra? Anonymkode: 26027...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2 Del Skrevet 22. oktober Jaa! Den var virkelig kjempebra. Lenge siden jeg har sett en film og hatt så mye tanker rundt eget liv i etterkant - hvem jeg er, hvordan jeg oppfattes av andre, hvordan fortiden har formet meg, osv. Føles litt som en liten psykologtime. Men også veldig bra, tidvis morsom, utrolig flinke skuespillere. Anonymkode: ef60c...b42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #3 Del Skrevet 23. oktober Enig med personen over! Kjempe bra film😊 Anonymkode: 2ce13...889 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #4 Del Skrevet 23. oktober Takk. Da blir det en tur på kino. Anonymkode: 26027...659 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vernis Skrevet 24. oktober #5 Del Skrevet 24. oktober Jeg er enig med de over! Og nydelig spilt av Helga Guren i hovedrollen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #6 Del Skrevet 25. oktober Synes hele historien ble ødelagt av at faren til eksen hennes liksom hadde en finger med i spillet på det som kom frem under bruddet. Og måten eksen liksom hadde så mye kontroll selv om de ikke hadde felles barn 🙄 Scenen med ballbingen på ikea var meget klein og dårlig spilt, pute-flaut 😒 Anonymkode: 818d6...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #7 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): Synes hele historien ble ødelagt av at faren til eksen hennes liksom hadde en finger med i spillet på det som kom frem under bruddet. Og måten eksen liksom hadde så mye kontroll selv om de ikke hadde felles barn 🙄 Scenen med ballbingen på ikea var meget klein og dårlig spilt, pute-flaut 😒 Anonymkode: 818d6...dea Refererer du til samme film som de andre i tråden her? Anonymkode: bf78f...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #8 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): Synes hele historien ble ødelagt av at faren til eksen hennes liksom hadde en finger med i spillet på det som kom frem under bruddet. Og måten eksen liksom hadde så mye kontroll selv om de ikke hadde felles barn 🙄 Scenen med ballbingen på ikea var meget klein og dårlig spilt, pute-flaut 😒 Anonymkode: 818d6...dea ??? Denne scenen var ikke i versjonen jeg så. Blander du med en annen film? Anonymkode: 37c23...ba8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå