AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #21 Del Skrevet 26. oktober 2024 Ingenting galt i å leie , være ufør? , ha det litt rotete eller verge, men om du føler dere er så forskjellige så er det jo bare å fase de ut Anonymkode: 36032...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #22 Del Skrevet 26. oktober 2024 Du kan ta litt avstand uten å dumpe de fullstendig. Jeg har hovedsakelig sporadiske kontakt med folk fra den tid, vi har endret oss men fortsatt kjekt å prat en gang i bland. At du fjerne deg kan jo tvinge dem litt til å bli mer selvstendig, da ny vennskap ikke tillater sånn oppførsel. Anonymkode: ba230...5fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #23 Del Skrevet 26. oktober 2024 Man vokser fra venner. Du må ikke holde kontakten med de. Man påvirkes av de man er med, og selv prioriterer jeg folk som gjør at jeg selv kan utfordres og utvikle meg. Trenger man verge, så er det ikke normalt å ha normale voksne venner. Anonymkode: 51c8c...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå